372: Broek in Waterland (Noord-Holland) door nostra | 04-01-2020SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben er content mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:56 schreef aKboR het volgende:
Ik heb overigens bovenstaande aangepast om dat het uiteindelijk tekstueel te veel tekens bevatte en niet meer geaccepteerd werd door de database??.
Als iedereen daar content mee is, zal ik het ook wijzigen in de OP wiki...
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:45 schreef Light het volgende:
Game on!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich leuk. maar geen van de actieve deelnemers is mod om het telkens te veranderen. En ik ben bang dat de tekst dan te lang wordt voor b.v. mobieltjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Denk dat we trouwens beter Hall (Brummen) in de TT kunnen zetten, of de provincie. Lokt misschien nieuwe mensen die denken ''hey, wat is er in mijn gemeente/provincie.''
Moet je maar niet op mobiel FOK!kenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:41 schreef aKboR het volgende:
[..]
Op zich leuk. maar geen van de actieve deelnemers is mod om het telkens te veranderen. En ik ben bang dat de tekst dan te lang wordt voor b.v. mobieltjes.
Ja ligt ie weer eens niet in NH duurt het weerquote:
Heb je een cabrio ofzo?quote:Op zondag 12 januari 2020 20:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
geen zin om zo`n takke end te karren met t flut weer
Tijd voor #zomer
Ondertussen al gelukt?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:28 schreef Houniet het volgende:
Ik denk dat het slot kapot is krijg hem niet open.
Zonde..quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:03 schreef Houniet het volgende:
Nee, ben weer gegaan. Regende ook als de ziekte. Heb het echt 78x geprobeerd.
Code is toch niet veranderd?
Volgende poging een flesje meenemenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:06 schreef Houniet het volgende:
Ik kreeg hem echt niet los, ging ook vrij stroef. Ligt natuurlijk al maanden in de regen te kramperen.
Ja, is een optie.quote:
Heeft iemand de code voor mij? Ik weet wel waar die ligt namelijkquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:06 schreef Houniet het volgende:
Ik kreeg hem echt niet los, ging ook vrij stroef. Ligt natuurlijk al maanden in de regen te kramperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop