200: Arriën (Overijssel) door boertie | 04-11-2018SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
strak plan!quote:Op zaterdag 22 december 2018 22:50 schreef aKboR het volgende:
Als hij er na de Kerst toch nog ligt ligt haal ik hem naar Noord-Holland.
Niemand houdt je tegen hem nu op te halen en er een nieuwe foto van te maken,,quote:Op zondag 23 december 2018 11:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
strak plan!
en ik ben het niet geheel eens met de foto van de stok in de OP
volgens mij ziet die er heul anders uit
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
te druk om even naar t zuiden te scheurenquote:Op zondag 23 december 2018 12:39 schreef aKboR het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen hem nu op te halen en er een nieuwe foto van te maken,,SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met OV >5 uur roundtrip vanaf mij plek.quote:Op zondag 23 december 2018 12:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
te druk om even naar t zuiden te scheuren
roundtrip van +3ueven te gek
dit was met de 131PK scheurmobielquote:Op zondag 23 december 2018 12:55 schreef aKboR het volgende:
[..]
Met OV >5 uur roundtrip vanaf mij plek.
Vanuit Wormerveer ophalen in Oosteinde en naar Maastricht brengen heeft mij twee dagen gekost (met overnachting aldaar (als je er dan toch bent moet je ervan genieten) )
Pinpoint is niet zo moeilijkquote:Op zondag 23 december 2018 13:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
en dan moet ik nog pinpointen ook.. dus de tijden zullen nog wel langer worden
quote:Op zondag 23 december 2018 13:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
geen zin om in het vorige deel terug te gaan zoeken
afbeeldingquote:
Dat vind ik niet eens zo`n gek idee..quote:Op zondag 23 december 2018 14:00 schreef miaeak het volgende:
Kunnen de gegevens van de 12e ronde in een spoiler? Beetje lang scrollen steeds
Zie DMquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:06 schreef Maringo het volgende:
Ligt ie nog steeds bij Den Bosch?
Iemand de code voor me?
Mag Stokje nu met de kerst bij jou warm overnachten ?quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:19 schreef Maringo het volgende:
Stokje had het wel koud.
[ afbeelding ]
Jup. Ontdooien op verwarming! Morgen weer terug de kou in.quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mag Stokje nu met de kerst bij jou warm overnachten ?
quote:Op dinsdag 25 december 2018 22:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jup. Ontdooien op verwarming! Morgen weer terug de kou in.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop