Had nog Opmeer in mijn hoofd zitten en geen zinquote:Op zaterdag 4 januari 2020 02:13 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zo jammer ligt zo goed als bij afslag rooswijk
BTW vanuit Amsterdam is er een A8 afslag naar Rooswijk, maar geen oprit om je weg te vervolgen. Alleen weer richting Amsterdam . Binnendoor naar A9. Scheelt c.a.10 minuten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 02:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had nog Opmeer in mijn hoofd zitten en geen zinMisschien volgende week als ik weer naar Paradiso ga.
N203 bedoel je? Die route heb ik ook genomen toen ie in Wormerveer lag.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 09:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
BTW vanuit Amsterdam is er een A8 afslag naar Rooswijk, maar geen oprit om je weg te vervolgen. Alleen weer richting Amsterdam . Binnendoor naar A9. Scheelt c.a.10 minuten.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, we weten in elk geval wie het *niet* is
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:11 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In het verleden is het wel eens (paar keer) gebeurd dat mensen Stokje wilde halen en bij aankomst bleek Stok al door iemand weg gekaapt te zijn. Daar sta je dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, we weten in elk geval wie het *niet* is
quote:Op zondag 5 januari 2020 10:46 schreef boertie het volgende:
In Oostenrijk hangt ook nog ergens een plaatsnaambord van mijn vorige woonplaatsToch handig dat zo'n bord ongeveer net zo groot is als een snowboard
Dan valt het niet zo op als je bagage de bus in gaat
In een café?quote:Op zondag 5 januari 2020 10:46 schreef boertie het volgende:
In Oostenrijk hangt ook nog ergens een plaatsnaambord van mijn vorige woonplaatsToch handig dat zo'n bord ongeveer net zo groot is als een snowboard
Dan valt het niet zo op als je bagage de bus in gaat
Het was toenertijd nog zo'n " Schirmbar" in Gerlosquote:
even uit de droom helpen dan, Patrick van Domburg is tegenwoordig burgemeester van IJsselstein en al jaren geen wethouder van Zoetermeer meerquote:Op zondag 5 januari 2020 08:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
In het verleden is het wel eens (paar keer) gebeurd dat mensen Stokje wilde halen en bij aankomst bleek Stok al door iemand weg gekaapt te zijn. Daar sta je dan.
Het lijkt mij ergens wel komisch als iemand in Nederland binnenkort naar Alaska gaat en er al eerder een bord van Zoetermeer weet te plaatsen..![]()
![]()
Dan zou het 'diegene' wel kunnen zijn.. ?!
Jeujquote:
Misschien is Zoetermeer een optie?quote:Op maandag 6 januari 2020 20:22 schreef Light het volgende:
Over een nieuwe plek ga ik nog een nachtje slapen.
Oh, dat las ik te laat. Volgende keer dan. Misschien.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien is Zoetermeer een optie?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een grapje hoor. Zoetermeer is voor mij uren rijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:43 schreef Light het volgende:
[..]
Oh, dat las ik te laat. Volgende keer dan. Misschien.
Voor mij 80km vs. 186kmquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:23 schreef Light het volgende:
[..]
Minder ver dan de vorige lokatie. Voor mij in ieder geval.
Hoi. 2 kinderen hier, plus ikzelf. Maar geen locatie waar we even naartoe kunnenquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:53 schreef aKboR het volgende:
Het is woensdagmiddag..
Je kunt lekker met de kids "speurtochtje" doen..
Voor mij ligt Hall ook niet naast de deurquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi. 2 kinderen hier, plus ikzelf. Maar geen locatie waar we even naartoe kunnen
Bij mij ligt er ook van alles behalve een !Stok.quote:
Maar die Hal ligt wel naast de deur.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
Bij mij ligt er ook van alles behalve een !Stok.
Bij mij ligt de hal achter de deur.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar die Hal ligt wel naast de deur.
Dat is maar net met welk perspectief je naar de deur kijkt.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:49 schreef aKboR het volgende:
[..]
Bij mij ligt de hal achter de deur.
Goede architect denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |