Sterkte !quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:25 schreef iamredleader het volgende:
Sorry lieve mensen. Ik moet aan medicatie waardoor ik niet mag autorijden![]()
dus vandaag gaat er niet geplaatst worden. Morgen hopelijk wel, want dan is mijn vrouw er weer. Duizendmaal excuses
Geen probleem toch. Als je nou te bezopen was zou het een ander verhaal zijn...quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:25 schreef iamredleader het volgende:
Sorry lieve mensen. Ik moet aan medicatie waardoor ik niet mag autorijden![]()
dus vandaag gaat er niet geplaatst worden. Morgen hopelijk wel, want dan is mijn vrouw er weer. Duizendmaal excuses
Eentje maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:41 schreef iamredleader het volgende:
Stok gaat over een paar minuten op pad!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik de locatie wel heb gevonden.quote:
Waarschijnlijk al gevonden al zou een ezelsbruggetje wel handig zijn. Overigens die auto mag daar helemaal niet zo geparkeerd zijn. Vanmiddag eens even heenlopen.quote:Op zondag 29 december 2019 11:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hints / tips zijn beschikbaar indien nodig.
Klopt, ik heb de voiture even opzij gegooid in de donkere kou gisteravondquote:Op zondag 29 december 2019 12:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Waarschijnlijk al gevonden al zou een ezelsbruggetje wel handig zijn. Overigens die auto mag daar helemaal niet zo geparkeerd zijn. Vanmiddag eens even heenlopen.
quote:Op zondag 29 december 2019 14:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Fok stok in bezit. Misschien dat ik hem onderweg ergens neerleg en anders morgen.
[ Bericht 12% gewijzigd door Meike26 op 30-12-2019 09:29:55 ]
quote:Op maandag 30 december 2019 00:06 schreef Meike26 het volgende:
Hierbij de foto's van TWC, Hij heeft geen image account meer, ik probeer het nu via media folder op ander forumJe hebt op https://postimages.org/ geen account nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net (een minuut) pinpoint gedaan. Binnen anderhalf uur onderweg tenzij iemand anders wil.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 11:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sweet Home Zoetermeer?
@:wolfrolf
Oef... zover ga ik vandaag niet meer..quote:Op maandag 30 december 2019 14:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
@:maringo
Daniken heeft geen bord
Dus die kan uit de lijst
Ga jij vandaag niet meer? De laatste verplaatsing van 2019!quote:
Ik verwacht hem in Limburg en zit al de hele ochtend te wachten. Maar na 11:30 - 12:00 uur ga ik niet meer heen en weer. dan is het te laat.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga jij vandaag niet meer? De laatste verplaatsing van 2019!
Inderdaad, en vier je oud en nieuw noodgedwongen op de A2.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik verwacht hem in Limburg en zit al de hele ochtend te wachten. Maar na 11:30 - 12:00 uur ga ik niet meer heen en weer. dan is het te laat.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus Fok!Stok ligt in 2020 ergens anders 😀
[ Bericht 33% gewijzigd door Rob op 31-12-2019 17:15:14 ]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:55 schreef aKboR het volgende:
Als een havik op zijn prooi gedoken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus Fok!Stok ligt in 2020 ergens anders 😀Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Die ligt vast veilig in de Cruiser.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:46 schreef iamredleader het volgende:
Dat!
En waar is stokkie deze mooie woensdagochtend? Veilig en warm?
Yep..quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die ligt vast veilig in de Cruiser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwjaarsreceptie vereniging loopt beetje uit te gezellig
C.a. 18:45 - 19:15 uur plant ik de stok in de Zaanstreek.
[ Bericht 17% gewijzigd door Rob op 01-01-2020 17:50:57 ]
[ Bericht 26% gewijzigd door Rob op 01-01-2020 19:22:52 ]
Ik heb het niet verzonnen of gemaakt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
? Is dat een echt plaatsnaambord en een officiële plaats?
Had nog Opmeer in mijn hoofd zitten en geen zinquote:Op zaterdag 4 januari 2020 02:13 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zo jammer ligt zo goed als bij afslag rooswijk
BTW vanuit Amsterdam is er een A8 afslag naar Rooswijk, maar geen oprit om je weg te vervolgen. Alleen weer richting Amsterdam . Binnendoor naar A9. Scheelt c.a.10 minuten.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 02:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had nog Opmeer in mijn hoofd zitten en geen zinMisschien volgende week als ik weer naar Paradiso ga.
N203 bedoel je? Die route heb ik ook genomen toen ie in Wormerveer lag.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 09:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
BTW vanuit Amsterdam is er een A8 afslag naar Rooswijk, maar geen oprit om je weg te vervolgen. Alleen weer richting Amsterdam . Binnendoor naar A9. Scheelt c.a.10 minuten.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, we weten in elk geval wie het *niet* is
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:11 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In het verleden is het wel eens (paar keer) gebeurd dat mensen Stokje wilde halen en bij aankomst bleek Stok al door iemand weg gekaapt te zijn. Daar sta je dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, we weten in elk geval wie het *niet* is
quote:Op zondag 5 januari 2020 10:46 schreef boertie het volgende:
In Oostenrijk hangt ook nog ergens een plaatsnaambord van mijn vorige woonplaatsToch handig dat zo'n bord ongeveer net zo groot is als een snowboard
Dan valt het niet zo op als je bagage de bus in gaat
In een café?quote:Op zondag 5 januari 2020 10:46 schreef boertie het volgende:
In Oostenrijk hangt ook nog ergens een plaatsnaambord van mijn vorige woonplaatsToch handig dat zo'n bord ongeveer net zo groot is als een snowboard
Dan valt het niet zo op als je bagage de bus in gaat
Het was toenertijd nog zo'n " Schirmbar" in Gerlosquote:
even uit de droom helpen dan, Patrick van Domburg is tegenwoordig burgemeester van IJsselstein en al jaren geen wethouder van Zoetermeer meerquote:Op zondag 5 januari 2020 08:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
In het verleden is het wel eens (paar keer) gebeurd dat mensen Stokje wilde halen en bij aankomst bleek Stok al door iemand weg gekaapt te zijn. Daar sta je dan.
Het lijkt mij ergens wel komisch als iemand in Nederland binnenkort naar Alaska gaat en er al eerder een bord van Zoetermeer weet te plaatsen..![]()
![]()
Dan zou het 'diegene' wel kunnen zijn.. ?!
Jeujquote:
Misschien is Zoetermeer een optie?quote:Op maandag 6 januari 2020 20:22 schreef Light het volgende:
Over een nieuwe plek ga ik nog een nachtje slapen.
Oh, dat las ik te laat. Volgende keer dan. Misschien.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien is Zoetermeer een optie?
![]()
Dat was een grapje hoor. Zoetermeer is voor mij uren rijden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:43 schreef Light het volgende:
[..]
Oh, dat las ik te laat. Volgende keer dan. Misschien.
Voor mij 80km vs. 186kmquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:23 schreef Light het volgende:
[..]
Minder ver dan de vorige lokatie. Voor mij in ieder geval.
Hoi. 2 kinderen hier, plus ikzelf. Maar geen locatie waar we even naartoe kunnenquote:Op woensdag 8 januari 2020 14:53 schreef aKboR het volgende:
Het is woensdagmiddag..
Je kunt lekker met de kids "speurtochtje" doen..
Voor mij ligt Hall ook niet naast de deurquote:Op woensdag 8 januari 2020 15:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi. 2 kinderen hier, plus ikzelf. Maar geen locatie waar we even naartoe kunnen
Bij mij ligt er ook van alles behalve een !Stok.quote:
Maar die Hal ligt wel naast de deur.quote:Op woensdag 8 januari 2020 20:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
Bij mij ligt er ook van alles behalve een !Stok.
Bij mij ligt de hal achter de deur.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar die Hal ligt wel naast de deur.
Dat is maar net met welk perspectief je naar de deur kijkt.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:49 schreef aKboR het volgende:
[..]
Bij mij ligt de hal achter de deur.
Goede architect denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |