SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Omdat we de monden netjes moeten spoelen na het eh... tandenpoetsenquote:
Dattie het niet vergeet!quote:
Dit volledig langs me heen gegaan, denk ik.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:13 schreef Andromache het volgende:
Jongens, ik ben het echt even kwijt nu. Waar en wanneer is het nu de bedoeling dat er gequizt wordt? Ik wil niemand de loef afsteken, zeker Henk of @:Greys niet, en ik was oprecht in de veronderstelling dat op een eerstvolgende kroegmeet, die eerder zou plaatsvinden dan in april, we een quiz wilden doen. Dus heb ik dat nu geopperd voor 23-2. Ik heb ook geen idee wie zo’n quiz in elkaar zou willen draaien. Dus zeg het maar, wat zullen we de 23-2 doen? Het ESF-bordspel is ook leuk om te doen
Als je de zaal al hebt geboekt, kunnen we misschien ook gewoon het bordspel doen of andere spelletjes?quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:13 schreef Andromache het volgende:
Jongens, ik ben het echt even kwijt nu. Waar en wanneer is het nu de bedoeling dat er gequizt wordt? Ik wil niemand de loef afsteken, zeker Henk of @:Greys niet, en ik was oprecht in de veronderstelling dat op een eerstvolgende kroegmeet, die eerder zou plaatsvinden dan in april, we een quiz wilden doen. Dus heb ik dat nu geopperd voor 23-2. Ik heb ook geen idee wie zo’n quiz in elkaar zou willen draaien. Dus zeg het maar, wat zullen we de 23-2 doen? Het ESF-bordspel is ook leuk om te doen
Nou ik weet dat FC ook aan wil sluiten maar het is wat mij betreft een ESF-gerichte meet. FC mag meekwissen of spellenquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je de zaal al hebt geboekt, kunnen we misschien ook gewoon het bordspel doen of andere spelletjes?
Ik snap dat het gewoon een misverstand is geweest. Dat was het bij mij ook. Ik dacht echt alleen dat het een algemene pubquiz/spelletjesavond zou zijn met alleen ESF ook. En nam aan dat de Henk-meet ook groter ging zijn met crew enzo.
Zou geen moment hebben gedacht dat je Greys/Henk dwars zou willen zitten hoorIkzelf ook niet. En dat weet @:Greys natuurlijk ook. Is gewoon een vervelende miscommunicatie geweest dit.
Doe maar gewoon wat je wiltquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:13 schreef Andromache het volgende:
No shame....no shame...ik herhaal: no shame ....ik heb een nieuwe mantra geloof ik.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha, oke no shame dat doe ik ook vaak genoeg hoor na zo'n film. Met films als saw heb ik totaal geen probleem.
In bios heb je vaak dat mensen uit zenuwachtigheid gaan lachen bij horrorfilms, dat is wel irritant. En ja geluid bij horrorfilms doen ze daar nog ff wat harder bij jumpscares, snap dat je dat te hard vindt.
Heerlijk hoor. En de komende weken wordt het meer en meer met al die NF's die er aan zitten te komenquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag heb ik echt te veel op het forum gezeten.Nouja, daar is het vakantie voor. Geloof ik.
Je bent een mod, dat is de bedoeling! Eigenlijk mag je er ook geen leven naast hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:18 schreef ijs_beer het volgende:
Vandaag heb ik echt te veel op het forum gezeten.Nouja, daar is het vakantie voor. Geloof ik.
Echt? Oh jeetje.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent een mod, dat is de bedoeling! Eigenlijk mag je er ook geen leven naast hebben.
Oh nee joh, is totaal niet nodig! Gewoon lekker 18 uur per dag FOK!ken!quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Echt? Oh jeetje.en ik maar proberen te combineren.
Nou daar kom echt "bijna" aan vandaag.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee joh, is totaal niet nodig! Gewoon lekker 18 uur per dag FOK!ken!
Hahaquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou daar kom echt "bijna" aan vandaag.
Combineren? Oh nee nee nee, dan heb je het toch onderschat.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Echt? Oh jeetje.en ik maar proberen te combineren.
Heb je er zin in?quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:27 schreef grazz het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. En de komende weken wordt het meer en meer met al die NF's die er aan zitten te komen
Iets voor jou?quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Combineren? Oh nee nee nee, dan heb je het toch onderschat.![]()
ESF modden is echt wel een fulltime job. Stelletje relschoppers hier.
Ja alsof dat me belemmert om wat aan te klooien.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet intrappen Roger! Dan krijg je een voorbeeldfunctie, de hél!
quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb daar toch allemaal helemaal geen tijd voor man.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja alsof dat me belemmert om wat aan te klooien._!
Nee, precies.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja...Nee *inserts rode pom pom smilie die ik niet kan vinden*quote:
Verstandig opgelost, goed gedaan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, precies.![]()
Ik heb het er maar op gegooid dat ik er de tijd niet voor heb, klinkt toch positiever.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Heerlijk. Met een zinsnede iemand overtuigen.quote:
Dat sociale leven komt in Juni wel weer. Is maar een half jaartje.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:40 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja...Nee *inserts rode pom pom smilie die ik niet kan vinden*
daar gaat het sociale leven en alle uurtjes die ik normaal gesproken voor mezelf hebdat wordt dus echt 18 uur p/d FOK!en
Zeker veel in NWS en POL gezeten vandaag?quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heerlijk. Met een zinsnede iemand overtuigen.
Heb met kerst De R van Ronald aangezet hier, toen m'n ouders en broer op bezoek waren.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:40 schreef grazz het volgende:
[..]
daar gaat het sociale leven en alle uurtjes die ik normaal gesproken voor mezelf hebdat wordt dus echt 18 uur p/d FOK!en
Nee joh. Ben jij mal. Anders had echt niet zo lang op fok gezeten vandaag.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker veel in NWS en POL gezeten vandaag?
Oh jaquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee joh. Ben jij mal. Anders had echt niet zo lang op fok gezeten vandaag.
Epiales, voor al uw smilieverzoekjes.quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Epiales, voor al uw smilieverzoekjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik denk dat we'm zomaar eens kunnen doortrekken na een dubbele winstquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat sociale leven komt in Juni wel weer. Is maar een half jaartje.
Na dat duet van Maan en Davinaquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:47 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk dat we'm zomaar eens kunnen doortrekken na een dubbele winst
Ja, er worden geen stoelen bijgezet of verwijderd tussen de shows lijkt mequote:Op donderdag 2 januari 2020 23:48 schreef I het volgende:
Oeh, ze hebben ook 'beperkt zicht' plekken voor de 1e en 2e semi-finales zie ik;
[ afbeelding ]
Nahja je moet wel iets te doen hebben. Dit subforum krijgt een steeds grotere familie, maar of het voor een Mod nog aantrekkelijk isquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee joh. Ben jij mal. Anders had echt niet zo lang op fok gezeten vandaag.
Ze bedoelen niet jouw soort beperkt zicht @I.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:48 schreef I het volgende:
Oeh, ze hebben ook 'beperkt zicht' plekken voor de 1e en 2e semi-finales zie ik;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, er worden geen stoelen bijgezet of verwijderd tussen de shows lijkt me
Ohquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze bedoelen niet jouw soort beperkt zicht @:I.
Ach jij met je Ma... loop zelf toch naar de ....quote:
quote:
Die dus idd.quote:
How convenient and thoughtfull.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:48 schreef I het volgende:
[ afbeelding ]
Maan, dat is toch die zangeres waar de huillach voor was uitgevonden?quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Ach jij met je Ma... loop zelf toch naar de ....Dat is echt een gepasseerd station
*slaat onder favorieten op* dank uquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
+
= een roze pom pom met een rooie kop
Wmb zelfs nooit een station geweest om te overwegen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Ach jij met je Ma... loop zelf toch naar de ....Dat is echt een gepasseerd station
Ojaa, gaaaaaanquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:50 schreef I het volgende:
[..]Nee bedoelde meer dat zulke plekken voor mij wel interessant zijn.
Op dit moment.
Ohja. We gaan nog een keer winnen hè.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:47 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk dat we'm zomaar eens kunnen doortrekken na een dubbele winst
Oké, oké, doen we Eva Simonsquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:51 schreef grazz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:50 schreef I het volgende:
[..]Nee bedoelde meer dat zulke plekken voor mij wel interessant zijn.
Op dit moment.
D'r uit! #Gerard Cox.quote:
Jantje Shit met Ali B en Yes-Rquote:
Jaaaaa, die zijn maar met z'n tweeën hè? Dan zitten we nog maar op vijf, kan er nog wel iemand bijquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:57 schreef I het volgende:
[..]
En Partysquad en Partysquad en Partysquad en Partysquad, Partysquaahaaad.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaaaa, die zijn maar met z'n tweeën hè? Dan zitten we nog maar op vijf, kan er nog wel iemand bij
Brownie Dutch JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:00 schreef I het volgende:
[..]
Brace, of eh, hoe heet die andere vent, met z'n bril.
Niet mijn fout dat jij niet duidelijker bent.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:54 schreef grazz het volgende:
[..]
*slaat onder favorieten op* dank u
[..]waar is Roger? Epiales trek ik nu niet
Die ja!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Brownie Dutch JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Ik weet niet of de EBU net zo enthousiast gaat zijn als jij.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:00 schreef Meke het volgende:
Okee, maar even serieus hè, ik vind die twee nieuwste liedjes van Maan best tofHet is jammer dat het echt ontzéttend jatwerk is, maar zoiets zou ik wel tof vinden op zich
"DIT KAN NIET MEER MISGAAN", sprak Jan Smit, zelf onderdeel van dit legendarische gelegenheidssextetquote:
Nee, ja, maar een liedje in die stijlquote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of de EBU net zo enthousiast gaat zijn als jij.
*Schatert.quote:
dit is me iets té enthousiastquote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Brownie Dutch JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:02 schreef Meke het volgende:
[..]
"DIT KAN NIET MEER MISGAAN", sprak Jan Smit, zelf onderdeel van dit legendarische gelegenheidssextet
Oké, misschien moeten we maar weer een NSF doenquote:
Sorry, maar ik ga er niet op klikken. Ik kan haar echt niet horen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, ja, maar een liedje in die stijl![]()
Vooral die laatste is tof
Hoeveel naamtopics heb jij jezelf al niet gegeven?quote:Op donderdag 2 januari 2020 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Prima toch? Één naamtopic is genoeg
Vind je de originele nummers wel leuk dan? Want vind haar stem niet eens zo opvallen hierquote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga er niet op klikken. Ik kan haar echt niet horen.![]()
Die eerste hoorde ik met enige regelmaat op de radio en is er mede voor verantwoordelijk dat ik niet meer naar die zender luister. Die tweede denk ik niet dat ik gehoord heb, maar ga ik mezelf ook niet aandoen.
Die vond ik voor op de radio nog wel leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Vind je de originele nummers wel leuk dan? Want vind haar stem niet eens zo opvallen hier
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet mijn fout dat jij niet duidelijker bent.![]()
En Roger zal zo wel weer terug zijn, die mag dan soms ver heen zijn, hij is echter nooit ver weg.
ik dacht voor een seconde dat er geitenbaas op dat tasje stondquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:17 schreef grazz het volgende:
[..]
ik dacht voor een seconde dat er geitenbaas op dat tasje stond
Jaaaaa!quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:27 schreef grazz het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. En de komende weken wordt het meer en meer met al die NF's die er aan zitten te komen
Ik ben wel heel benieuwd of we iets over NL/Rotterdam krijgen te zien in de verschillende NF's. In de vorm van een interval act of filmpje, Duncan die mag optreden.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En meer @:Cyan9 topic genot
quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:37 schreef I het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Zien we je vakerquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:40 schreef grazz het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen voor dit jaar is te blijven zoals ik ben.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:15 schreef grazz het volgende:
[..]zal het volgende keer dan wel voor je uittekenen in Paint ofzo
Kan maar één ding betekenen...Roger is weer/nog steeds aan het smoken. #goedevoornemenszijnernietvoornietsdusbeginnumaar
Is dat zo?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:30 schreef Greys het volgende:
Tis uit met Maan en haar DJ zag ik.Of stond dat hier al? Ik loop nu alweer tig posts achter in een half uur ofzo namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |