Nahja je moet wel iets te doen hebben. Dit subforum krijgt een steeds grotere familie, maar of het voor een Mod nog aantrekkelijk isquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee joh. Ben jij mal. Anders had echt niet zo lang op fok gezeten vandaag.
Ze bedoelen niet jouw soort beperkt zicht @I.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:48 schreef I het volgende:
Oeh, ze hebben ook 'beperkt zicht' plekken voor de 1e en 2e semi-finales zie ik;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, er worden geen stoelen bijgezet of verwijderd tussen de shows lijkt me
Ohquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze bedoelen niet jouw soort beperkt zicht @:I.
Ach jij met je Ma... loop zelf toch naar de ....quote:
quote:
Die dus idd.quote:
How convenient and thoughtfull.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:48 schreef I het volgende:
Oeh, ze hebben ook 'beperkt zicht' plekken voor de 1e en 2e semi-finales zie ik;
[ afbeelding ]
Maan, dat is toch die zangeres waar de huillach voor was uitgevonden?quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Ach jij met je Ma... loop zelf toch naar de ....Dat is echt een gepasseerd station
*slaat onder favorieten op* dank uquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
+
= een roze pom pom met een rooie kop
Wmb zelfs nooit een station geweest om te overwegen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Ach jij met je Ma... loop zelf toch naar de ....Dat is echt een gepasseerd station
Ojaa, gaaaaaanquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:50 schreef I het volgende:
[..]Nee bedoelde meer dat zulke plekken voor mij wel interessant zijn.
Op dit moment.
Ohja. We gaan nog een keer winnen hè.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:47 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk dat we'm zomaar eens kunnen doortrekken na een dubbele winst
Oké, oké, doen we Eva Simonsquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:51 schreef grazz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:50 schreef I het volgende:
[..]Nee bedoelde meer dat zulke plekken voor mij wel interessant zijn.
Op dit moment.
D'r uit! #Gerard Cox.quote:
Jantje Shit met Ali B en Yes-Rquote:
Jaaaaa, die zijn maar met z'n tweeën hè? Dan zitten we nog maar op vijf, kan er nog wel iemand bijquote:Op donderdag 2 januari 2020 23:57 schreef I het volgende:
[..]
En Partysquad en Partysquad en Partysquad en Partysquad, Partysquaahaaad.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaaaa, die zijn maar met z'n tweeën hè? Dan zitten we nog maar op vijf, kan er nog wel iemand bij
Brownie Dutch JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:00 schreef I het volgende:
[..]
Brace, of eh, hoe heet die andere vent, met z'n bril.
Niet mijn fout dat jij niet duidelijker bent.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:54 schreef grazz het volgende:
[..]
*slaat onder favorieten op* dank u
[..]waar is Roger? Epiales trek ik nu niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |