WTF manquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh shit, @:-_guitarist_- gaat hier niet blij mee zijn
Je bent en blijft natuurlijk m'n allerbeste mattie, jwt.quote:
Genot. Had ik niet willen missen enzo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent en blijft natuurlijk m'n allerbeste mattie, jwt.
Ik eindig met 1000.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:45 schreef GGMM het volgende:
Dit zijn mijn 10 grootste vrienden van 2019!
[ afbeelding ] FOK!vriendjes van gebruiker "GGMM" van 01-01-2019 t/m 31-12-2019
nr / aantal keer gebruiker gequoot / aantal door gebruiker gequoot / gebruiker
001 906 1077 #ANONIEM
002 850 0998 onlogisch
003 666 0939 maxi-mus
004 638 0730 JR-Style-93
004 638 0611 #ANONIEM
006 530 0381 Caland
007 470 0632 Lenny_Leonard
008 457 0403 Doublepain
009 436 0442 Elan
010 405 0378 Tjacka
Doe met deze info wat je wil.
jij ook!quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen vrienden
De volgende mensen wens ik alvast een heel gezond en gelukkig 2020:
@:lenny_leonard
@:maxi-mus
@:kingroland
@:jr-style-93
@:tarado
@:ggmm
@:tjacka
@:el-stinho
@:haags_kwartiertje
@:coco.
@:doublepain
@:jancees
@:onlogisch
@:caland
Einde berichtgeving.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:39 schreef KingRoland het volgende:
voor 2020 hoop ik:
minder gestook in de sc
minder beledigingen in de sc
vrede op aarde
minder acts in de sc
Ja je stoppen met Fok?quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:39 schreef KingRoland het volgende:
voor 2020 hoop ik:
minder gestook in de sc
minder beledigingen in de sc
vrede op aarde
minder acts in de sc
Ja jequote:
Hetzelfde!quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen vrienden
De volgende mensen wens ik alvast een heel gezond en gelukkig 2020:
@:lenny_leonard
@:kingroland
@:jr-style-93
@:tarado
@:tjacka
@:el-stinho
@:coco.
@:doublepain
@:jancees
@:onlogisch
@:caland
Einde berichtgeving.
Kan gebeuren maatquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klote. En dat op de laatste dag van het jaar.
Gaat nu al losquote:Op dinsdag 31 december 2019 19:15 schreef Caland het volgende:
Bestaat morgen Den Haag nog?
quote:DEN HAAG - Waarnemend burgemeester Remkes van Den Haag heeft contact gehad met defensie over de jaarwisseling in zijn stad. Dat zegt hij in een interview met Omroep West. Wat hij met het leger besproken heeft, wil Remkes niet zeggen. Maar het geeft aan dat de burgemeester met alles rekening houdt. 'De gemeente is samen met de hulpdiensten breed en goed voorbereid, maar alle calamiteiten kun je nooit voorkomen.' Remkes bezocht dinsdagmiddag enkele hulpdiensten om ze te bedanken en succes te wensen.
Zag net een filmpje van de mist aldaar, dat is echt wachten op complete chaosquote:
Ja. Pure horror voor hulpdiensten dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zag net een filmpje van de mist aldaar, dat is echt wachten op complete chaos
Ik heb het met die mensen te doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Pure horror voor hulpdiensten dit.
Nicequote:Op dinsdag 31 december 2019 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Goeiste mist. Announce een vrachtwagen. @:jancees
quote:
twitter:MinPres twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 17:00:58Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig 2020 toe. Ik hoop op een rustige viering in heel Nederland. Dit zeg ik als minister-president en als inwoner van de mooiste stad achter de duinen; Den Haag. En behandel hulpverleners met het respect dat ze verdienen. https://t.co/1Ksfep2P3u reageer retweet
(lol)twitter:carlajeboon twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 18:59:53@MinPres @VVD Voor mij kun je dood vallen smerige oplichter ! reageer retweet
Geen boze tweets meer van Yannickquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:MinPres twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 17:00:58Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig 2020 toe. Ik hoop op een rustige viering in heel Nederland. Dit zeg ik als minister-president en als inwoner van de mooiste stad achter de duinen; Den Haag. En behandel hulpverleners met het respect dat ze verdienen. https://t.co/1Ksfep2P3u reageer retweet
(lol)twitter:carlajeboon twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 18:59:53@:MinPres @:VVD Voor mij kun je dood vallen smerige oplichter ! reageer retweet
Stukje Aziaat. @KingRolandtwitter:Reuters twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 21:05:00Disgruntled Pope Francis pulls himself free from a woman's clutch in Vatican City https://t.co/2nap3R0iQ4 https://t.co/f87A9belnn reageer retweet
Haags is opgepakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:04 schreef De_Kraam het volgende:
Keukenconcurrent wenst Haags veel succes deze avond.
Jij ook, Corriequote:
Lekker bezig pik.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo is dat maat.
Ik ga NU mijn huis opruimen.
ga je verhuizen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:33 schreef Doublepain het volgende:
38 arrestaties in Utrecht, ME ingezet om orde te herstellen
Ga deze wijk wel missen
heb je dat in Utreg?quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja naar een ‘iets’ netter wijkje
qua ligging een prima stad maar ook een beetje duur daardoorquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja meer de buitenwijken, maar dat gaat binnenkort ook veranderen hoorde ik
Los lekker zelf op.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn hulplijn inschakelen @:haags_kwartiertje
Altijd nog beter dan over je eigen buik, gore big die je er loopt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:09 schreef onlogisch het volgende:
@:elan struikelt ook in 2020 direct weer over zijn posts.
Jij ook man.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
De beste wensen Harry. Nog een beetje gereld daar?
Lekker hoor.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij ook man.
Neejoh, rondje gemaakt door Den Haag en om 3 uur netjes naar bedje toe. Jij?
Jij ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:25 schreef Tjacka het volgende:
[modbreak] Tjacka wilt mijn vrienden het beste wensen voor 2020![/modbreak]
Nice. 1 januari is altijd een waardeloze dag dus je hebt de hele dag de tijd om bij te komen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Was bij een technofeestje in Amsterdam.
Alleen het slapen is er een beetje bij ingeschoten
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nice. 1 januari is altijd een waardeloze dag dus je hebt de hele dag de tijd om bij te komen.
Jij hoeft dat niet te doenquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
Dit jaar moeten we wel meer posts gaan maken hier, godskolere
Eens. 2019 was een waardeloos jaar voor de SC.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
Dit jaar moeten we wel meer posts gaan maken hier, godskolere
je begint het nieuwe jaar meteen met een spelfoutquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:25 schreef Tjacka het volgende:
Mijn probleemquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
je begint het nieuwe jaar meteen met een spelfout
quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Had m'n zwager kennelijk de belofte gedaan om mee te gaan naar de IKEA om een of andere kast in mekaar te zetten.
Dus dat is wel jammer op zich.
Wat een rare zin.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:25 schreef Tjacka het volgende:
Ja, maar dan moet Wright wel tegenstand bieden, en anders zap ik weg en het wordt het Arsenal - Man Utd.quote:
Dat is tegenwoordig ook maar een subtopper.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet Wright wel tegenstand bieden, en anders zap ik weg en het wordt het Arsenal - Man Utd.
die Wright lijkt beter in vorm dan Van Gerwen, maar die hanenkam en z'n plakplaatjes irriteren me meer dan de Shreck/carnavalskind uitstraling van Van Gerwenquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet Wright wel tegenstand bieden, en anders zap ik weg en het wordt het Arsenal - Man Utd.
Arsenal - Man Utd is gehandicaptenvoetbal.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
dat zijn de meeste wedstrijden toch in de PL, de intensiteit daarentegen is meestal wel dik in orde en dat kijkt toch wel lekker weg.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal - Man Utd is gehandicaptenvoetbal.
Paar prima users kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. 2019 was een waardeloos jaar voor de SC.
Ik kijk eigenlijk alleen nog wedstrijden van Liverpool daar.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn de meeste wedstrijden toch in de PL, de intensiteit daarentegen is meestal wel dik in orde en dat kijkt toch wel lekker weg.
Liverpool kijk ik ook wat anders naar, de rest maakt het me niet zoveel uit wie er wintquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen nog wedstrijden van Liverpool daar.
Soms een keer City.
@KnutdeIJsbeer vergeten. Pijnlijk dit.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Paar prima users kwijtgeraakt.
@:Insomnia2.0
@:Scrummie2.0
@:Saind
@:Anneloos
Dat laatste.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je nog op stap geweest of was het een huisfeestje met Tarrel en co?
Jij kijkt toch helemaal geen buitenlands voetbal joh.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit nu Burnley - Villa te kiekn, genot.
Stiekem welquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt toch helemaal geen buitenlands voetbal joh.
Waar kan je dit ook alweer vinden?quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
2017 was wel een topjaar
http://arcee862.com/jaarcijfers.php?user=jr-style-93quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar kan je dit ook alweer vinden?
Waar is 2019?quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://arcee862.com/jaarcijfers.php?user=jr-style-93
Leeft hij eigenlijk nog? Heb al maanden geen pics van hem gezien.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:09 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland en ik hopen dat je dit jaar dat scharminkel wel voldoende te eten zult geven
Ik vind dit de leukste fotoquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leeft hij eigenlijk nog? Heb al maanden geen pics van hem gezien.
Ik deze. Maar dat komt omdat hij naar een post van mij kijkt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind dit de leukste foto
[ afbeelding ]
Q1 en Q2 van. 2018 waren ook nog wel oké toch?quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
2017 was wel een topjaar
Je bedoelt 2019.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:18 schreef Elan het volgende:
Q1 en Q2 van. 2018 waren ook nog wel oké toch?
Alweer 2015, jeetje.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik deze. Maar dat komt omdat hij naar een post van mij kijkt.
Benji en ik hebben door de jaren heen toch een soort van band opgebouwd.
[ afbeelding ]
Jij ook het allerbeste! Ik moest nog aan je denken toen iemand een kat mishandelde met vuurwerk vannacht.quote:
Hopelijk heb je er iets van gezegd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij ook het allerbeste! Ik moest nog aan je denken toen iemand een kat mishandelde met vuurwerk vannacht.
Hopelijk heb je diegene mishandeld met vuurwerk.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij ook het allerbeste! Ik moest nog aan je denken toen iemand een kat mishandelde met vuurwerk vannacht.
Ik denk dat Elan snel doorgelopen is uit angst dat ze hem ook zouden mishandelen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je diegene mishandeld met vuurwerk.
Ja ze gooiden rotjes, godverdomme . Helaas spraken ze alleen Engels dus al mijn gekanker ging compleet de mist in.quote:
voegdequote:Op woensdag 1 januari 2020 14:19 schreef GGMM het volgende:
Overigens doet de rest van VBL het beter, het is puur de SC die minder is geworden.
Knut, Charlotte en Saind voegde inhoudelijk ook nooit wat aan VBL toe dus dat is logisch.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
voegde
@:Caland
@:Lenny_leonard
ik ben vandaag jarigquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet als je een keertje succes hebt in je leven en wél slaagt in coma-zuipen maat
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van halve zool naar halve abraham. Vooruitgang.
jammer dat ed freddy drinkt ipv amstelquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:49 schreef GGMM het volgende:
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! - DE EERSTE VAN 2020 MENSEN!!!
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:drizzt @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard
Als ze mijn missen ben ik flesje aan vissen![]()
WAT EEN BAAS
Jezusquote:Op woensdag 1 januari 2020 14:49 schreef GGMM het volgende:
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!! - DE EERSTE VAN 2020 MENSEN!!!
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:drizzt @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard
Als ze mijn missen ben ik flesje aan vissen![]()
WAT EEN BAAS
Die vent moet eens weten hoeveel fans hij alleen al heeft op FOK!quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus
Ed blijft mij keer op keer verbazen. Vraagt hij zichzelf nooit af hoe onnozel zijn 'uitvindingen' zijnGodverdomme zeg.
wil je even normaal doen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus
Ed blijft mij keer op keer verbazen. Vraagt hij zichzelf nooit af hoe onnozel zijn 'uitvindingen' zijnGodverdomme zeg.
Commentaar op Ed hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus
Bedankt maat. Jij ook!quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland @:maxi-mus @:Doublepain @:JanCees @:GGMM @:Tarado @:Lange_Lans @:Coco. @:Onlogisch @:DonRaja
De beste wensen voor het nieuwe jaar, beste mensen.
Jij ook goede vriend!quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland @:maxi-mus @:Doublepain @:JanCees @:GGMM @:Tarado @:Lange_Lans @:Coco. @:Onlogisch @:DonRaja
Jij ook maatquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
Geen mention gehad. Wat heeft dit te betekenen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
Geil, ik doe je moeder.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma.
Nice.quote:
Beste wensen maat!quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:10 schreef nickhguitar het volgende:
Beste wensen mensenik ben eindelijk door alle mentions heen. (Geintje ik had er 0)
Jij ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
Bedankt amice. Jij ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
ga ik niet overquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Bestaat dit forum nogsteeds joh, wanneer stoppen jullie er eens mee?
Wat heeft jou er toe doen besluiten toch weer hier een post te plaatsen na 6 maanden???quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Bestaat dit forum nogsteeds joh, wanneer stoppen jullie er eens mee?
????quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
Sorry, Rens. Jij ookquote:
Oei. Zie je dat @GGMMquote:
Bedankt maat. Goed om te zien dat ik hier nog wel vrienden heb.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik laat jou nooit vallen, Lenny.
HOOR JE DAT @:EL-STINHO !!!
Guess who’s backquote:Op woensdag 1 januari 2020 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Paar prima users kwijtgeraakt.
@:Insomnia2.0
@:Scrummie2.0
@:Saind
@:Anneloos
* Muskusboktor57 checkt Excelsheet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
* Muskusboktor57 checkt Excelsheet...KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
En meteen de eerste v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!
@:Lange_Lans
Waarom ben je geband?quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben gebanned op twitter zwaar onterecht dus ik ga niet meer terug. Maar ik zou je nog laten weten over het nieuwe album van Atmosphere. Uitstekend album. Bij deze.
Bekijk deze YouTube-video
Omdat ik over een boze bejaarde zei dat ik hoop dat ze dood zou zijn als mn kinderen groot zijn.quote:
Ik steun jequote:Op donderdag 2 januari 2020 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben gebanned op twitter zwaar onterecht dus ik ga niet meer terug. Maar ik zou je nog laten weten over het nieuwe album van Atmosphere. Uitstekend album. Bij deze.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik steun je
Net een tweet geplaatst
Ik snitch @KingRoland er zojuist bijquote:Op donderdag 2 januari 2020 08:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat ik over een boze bejaarde zei dat ik hoop dat ze dood zou zijn als mn kinderen groot zijn.
Aangezien ik nog geen kinderen heb duurt dat nog wel een jaar of 20 en aan die doorrookte kop te zien had ze er max 5. Dat lijkt me geen doodswens dan.
Dat pik ik niet.quote:Op donderdag 2 januari 2020 08:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik voel je pijn. Ik neem daarom altijd week 1 vrij.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:25 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik zat alweer braaf op m'n werk.
Al 2 keer het zoenen niet kunnen ontwijken.
Jij?
Dat voornemen heb ik ookquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Een goed voornemen van mij is in 2020 niet meer te schelden
Onlo, ik heb een vraag.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Mijn goede voornemen is om mensen niet meer te beledigen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is om mensen niet meer te beledigen.
Althans, dat zou mijn goede voornemen geweest zijn als goede voornemens niet voor ontzettende debielen zou zijn.
Vreselijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Twee keer een slap handje gekregen. Dat was het wel. Hopelijk blijft het daarbij.
Hahahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens makker. Het universum zit er vol mee.
Jij lijkt mij echt een gruwelijke miepert als collega.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:56 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook dat als je eenmaal irritante trekjes van mensen ontdekt die ze constant herhalen dat je deze mensen dan echt walgelijk begint te vinden omdat je het dan constant ziet en die mensen echt identificeert met dat ene trekje?
Of ben ik weer autistisch?
Volledig mee eens makker.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:56 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook dat als je eenmaal irritante trekjes van mensen ontdekt die ze constant herhalen dat je deze mensen dan echt walgelijk begint te vinden omdat je het dan constant ziet en die mensen echt identificeert met dat ene trekje?
Ik snap je.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:56 schreef GGMM het volgende:
*zoudenquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is om mensen niet meer te beledigen.
Althans, dat zou mijn goede voornemen geweest zijn als goede voornemens niet voor ontzettende debielen zou zijn.
Lekker. Jij ook moatie.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
BESTE WENSEN!
SMAKSMAK
SMAK
wang vol speeksel
Heeft toch betrekking op de voornemens van de debielen manquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zouden mijn voornemen?![]()
HAHAHAHA!
黙れquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:14 schreef Caland het volgende:
Het jaar is nog kort en @:knutdeijsbeer zet zichzelf alweer voor schut
Die zullen we voorlopig wel niet meer terugzien.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:14 schreef Caland het volgende:
Het jaar is nog kort en @:knutdeijsbeer zet zichzelf alweer voor schut
Je humor is beter dan je nieuwe UI.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen hond die Knut heet.
Dit wordt mijn humor in 2020 mensen.
Ik dacht dat je wel blij zou zijn dat die kerstmuts weg is.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je humor is beter dan je nieuwe UI.
Zonder meer maat. Maar Nicki is ook walgelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel blij zou zijn dat die kerstmuts weg is.
Ik heb geen Nicki UI debielquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder meer maat. Maar Nicki is ook walgelijk.
Mooi beestquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij groeit heel goed zoals je ziet
quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij groeit heel goed zoals je ziet
7.5/10quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen hond die Knut heet.
Dit wordt mijn humor in 2020 mensen.
Niet mijn beste, maar wel één van de beterequote:Op donderdag 2 januari 2020 10:28 schreef GGMM het volgende:
Betekent dat groene vinkje dat ik je beste vriend ben?
Pics?quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier.
Zojuist vader geworden.
Gefeliciteerd maat.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier.
Zojuist vader geworden.
Benji zou ook een goede naam zijnquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:41 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk ben je voor mijn suggestie Nick of Nicki gegaan.
Gefeliciteerd maat!quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier.
Zojuist vader geworden.
Jaaaquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier.
Zojuist vader geworden.
Het is een dochter.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jaaa
Gefeliciteerd met Franske!
Gefeliciteerd xxxquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier.
Zojuist vader geworden.
Jammerquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je ze maar beter alvast twee namen geven.
We?quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer
We hadden gehoopt dat jij hier in het nieuwe jaar niet meer zou posten
Ik ga even uitzoeken of je het niet gewoon gemist hebt.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik bedacht mij zojuist dat ik in deze SC nog nooit het woord loep geschreven heb zien staan.
Dus, hierbij: Loep.
In dat geval had ik een loep moeten gebruiken, hahahahah.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga even uitzoeken of je het niet gewoon gemist hebt.
VBL / [VBL SC #7113] LEKKER MET RITUALS IN BADquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In dat geval had ik een loep moeten gebruiken, hahahahah.
@Doublepain verneukt ook alles voor de mensen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7113] LEKKER MET RITUALS IN BAD
(op de loep nemen![]()
)
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier.
Zojuist vader geworden.
Heb je dit in je archief staan ofzo davy 2.0quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7113] LEKKER MET RITUALS IN BAD
(op de loep nemen![]()
)
Ik sla al jouw posts op ja.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je dit in je archief staan ofzo davy 2.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |