Laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:58 schreef JanCees het volgende:
volgens mij heb je geen tulpen @:minimuis
kutspel
quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt, als het me niet bevalt ben ik zo weer weg hoor.
Je bent erin getraptquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt, als het me niet bevalt ben ik zo weer weg hoor.
Pff, breek me de bek niet open. Tot nu toe ben ik nog geen prooi voor haar.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mens zat de hele tijd in mijn DM Haags. Ik probeer het even en dan is het klaar.
Liever niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:05 schreef Elan het volgende:
Mag ik ook discord ik wil met GGMM praten over Cuphead.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pff, breek me de bek niet open. Tot nu toe ben ik nog geen prooi voor haar.
De baas zegt nee... dussssquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:05 schreef Elan het volgende:
Mag ik ook discord ik wil met GGMM praten over Cuphead.
Morgen nieuwe album van Kevin op spotifyquote:
Wat ga je eten ouwe reus?quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net terug maat. Helemaal gesloopt.
Zo eten. Heb 1076 kcal over voor vandaag
2 of misschien wel 3 kip cordonbleu's, worteltjes en gebakken aardappelen. Hangt er vanaf of mijn kcal het toelaatquote:
Je moet het aantal kcal halen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 of misschien wel 3 kip cordonbleu's, worteltjes en gebakken aardappelen. Hangt er vanaf of mijn kcal het toelaat
Ik zou wel willen vriend, maar helaas is dat niet mogelijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Slappe piemel dat je daar zit, pak je spullen en ga sporten.
Slowflowgenotquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen nieuwe album van Kevin op spotify
Leuk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh, dan hou je gewoon erg van kip cordon bleu's.
Heb je de calorieën geteld?quote:
Ik heb nu 2 dagen rust. Onlo jr. is er. Dus zondag knallen we weer.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Als ik weer 100% fit ben ga ik me een partij slopen zeg @:onlogisch
Onlo is ook fan van samuraiquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:25 schreef Buitendam het volgende:
Wat is dit voor TT man. @:GGMM @:Onlogisch hoezo staan jullie dit toe?
Net wijven die mods hier.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:25 schreef Buitendam het volgende:
Wat is dit voor TT man. @:GGMM @:Onlogisch hoezo staan jullie dit toe?
hallo jcquote:
Niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is een leugen ik ben altijd bereikbaar.
Dan is ie gevlogenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je kan mij altijd een DM sturen en ik reageer binnen 10 uur gegarandeerd
Ik gister nog, die tering bezorger is altijd te lui om 2 trappen op te lopen godverdomme.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb net over PostNL een negatieve review geschreven
Gewoon naar ophaalpunt laten bezorgenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb net over PostNL een negatieve review geschreven
Je betaalt toch voor thuisbezorgingquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon naar ophaalpunt laten bezorgen
Ik ging altijd wel ff naar beneden om mijn pakketje op te halen, maar tegenwoordig laat ik ze mooi naar boven komen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik gister nog, die tering bezorger is altijd te lui om 2 trappen op te lopen godverdomme.
NHL is weer genot het drizzt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ging altijd wel ff naar beneden om mijn pakketje op te halen, maar tegenwoordig laat ik ze mooi naar boven komen.
Inderdaad, alsof je het al niet druk genoeg hebt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ging altijd wel ff naar beneden om mijn pakketje op te halen, maar tegenwoordig laat ik ze mooi naar boven komen.
Idd, hoop dat de Avs nog van de Sharks gaan winnenquote:
Razend druk als mod van GAM.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof je het al niet druk genoeg hebt.
Ik ook niet, daarom heb ik bol.com select zodat het 's avonds geleverd wordt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben geen hond die de hele dag thuis zit
je bent een sloper van de middenstand.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom heb ik bol.com select zodat het 's avonds geleverd wordt.
Ik bestel mijn boodschappen bij picnicquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je bent een sloper van de middenstand.
Dat ligt aan de omstandigheden van het geval.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:55 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens Napo de afzender is toch altijd verantwoordelijk voor een pakkertje totdat je een krabbeltje hebt gezet toch?
Of je doet afhaalpunt waardoor je na het werk het kan ophalen en alsnog niet hoeft te wachtenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom heb ik bol.com select zodat het 's avonds geleverd wordt.
afhaalpunt moet eerder een regel in Nederland zijn. gelukkig kan je bij bol je pakketje bij sommige artikelen zelfs bij de AH halen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of je doet afhaalpunt waardoor je na het werk het kan ophalen en alsnog niet hoeft te wachten
quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof je het al niet druk genoeg hebt.
Afhaalpunt bij ons is in het winkelcentrum. Het laatste wat ik wil na een werkdag is een parkeerplaats zoeken tussen alle huismoeders en vaders die na hun werk boodschappen gaan doenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of je doet afhaalpunt waardoor je na het werk het kan ophalen en alsnog niet hoeft te wachten
Arme jongen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 23:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Afhaalpunt bij ons is in het winkelcentrum. Het laatste wat ik wil na een werkdag is een parkeerplaats zoeken tussen alle huismoeders en vaders die na hun werk boodschappen gaan doen
Niet geklikt.quote:
Dat ja. Ik selecteer de lokale gamma. Tot 9 uur open en voldoende parkeerplek. Rij er ook altijd praktisch langsquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan pak je een anderquote:Op donderdag 2 mei 2019 23:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Afhaalpunt bij ons is in het winkelcentrum. Het laatste wat ik wil na een werkdag is een parkeerplaats zoeken tussen alle huismoeders en vaders die na hun werk boodschappen gaan doen
Moet ik mij schamen als ik die man moest googelen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:10 schreef O_o_ het volgende:
@:DonRaja
Docu over Anil Ramdas valt toch een beetje tegen. Een soort van hagiografie dat nergens écht over gaat.
Over wie wil je graag nog eens een documentaire zien?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:10 schreef O_o_ het volgende:
@:DonRaja
Docu over Anil Ramdas valt toch een beetje tegen. Een soort van hagiografie dat nergens écht over gaat.
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet ik mij schamen als ik die man moest googelen?
Het gemak dat je geforceerd thuis moet zijn, het gemak dat ie na 1 bel weg is, het gemak dat ie weleens helemaal niet komt??quote:Op vrijdag 3 mei 2019 06:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat haalt voor mij toch compleet het gemak weg van een pakketje laten bezorgen
Ik spoel meestal direct doorquote:Op vrijdag 3 mei 2019 07:46 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
checkt iemand hier deze shit wel eens?
Nope, maar dat is niet hoe het hoort te zijn, dus dien ik een klacht in bij PostNLquote:Op vrijdag 3 mei 2019 06:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gemak dat je geforceerd thuis moet zijn, het gemak dat ie na 1 bel weg is, het gemak dat ie weleens helemaal niet komt??
En wat zullen ze bang zijn voor Gutonath, hele proces op de loep zeg ik jequote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nope, maar dat is niet hoe het hoort te zijn, dus dien ik een klacht in bij PostNL
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nope, maar dat is niet hoe het hoort te zijn, dus dien ik een klacht in bij PostNL
op de schop of onder de loep.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En wat zullen ze bang zijn voor Gutonath, hele proces op de loep zeg ik je
Poppenspeler.jpg4045quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
op de schop of onder de loep.
Tering.. @:GGMM @:Caland
ik durf al niet rustig te gaan schijten als ik weet dat er een pakje mijn kant op komtquote:Op vrijdag 3 mei 2019 06:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gemak dat je geforceerd thuis moet zijn, het gemak dat ie na 1 bel weg is, het gemak dat ie weleens helemaal niet komt??
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En wat zullen ze bang zijn voor Gutonath, hele proces op de loep zeg ik je
De eerste keer komen ze daarna aan de deur met een excuusbrief en de tweede keer staan ze op straat. Heb nu al 2 keer een excuusbrief gehad, waarna het een tijd lang goed ging. Toen het weer kut werd heb ik nogmaals een klacht ingediend en de keer erop had ik een andere bezorgerquote:
Je zou het bijna denken ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
die houdt misschien wel van een cockteasertje
Waverace? Gast, doe eens normaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meh. Ik wacht op Waverace. Weet jij of daar al geruchten over zijn die niet uit 2016 komen?
Als je in DE APP had gezeten wist je dat we dit al uitvoerig hebben besproken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:02 schreef Elan het volgende:
Had je gehoord van verbod op auto's met emissie Tarado?
Ze zijn helemaal mesjogge geworden in dat 020 van je.
Fijn voor jullie we zitten nu op FOK! .quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je in DE APP had gezeten wist je dat we dit al uitvoerig hebben besproken.
quote:
(lol)quote:Op woensdag 24 april 2019 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Valencia gaat de Europa League winnen.
ja ze gaan wel wat te ver ja, maar goed er zijn over 3 jaar weer verkiezingen dus er is nog hoop. Ik kan trouwens nu nog vanaf de snelweg naar huis die emissie camera's vermijden als ik zou willen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:02 schreef Elan het volgende:
Had je gehoord van verbod op auto's met emissie Tarado?
Ze zijn helemaal mesjogge geworden in dat 020 van je.
Lijkt me wel,quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:08 schreef Elan het volgende:
OUD / 10.000 euro per jaar aan eerstgeboren kind
Is dit een beetje een correcte raming?
Heb het niet gezien en weet niet hoe goed Valencia is in Mestalla maar het zal een zware dobber worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:10 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Valencia werd echt weggeikt na de 1-0
Helaas heeft arsenal zich nog zeer te kort gedaan.
jammer voor het sympathieke Valencia tegen de immer arrogante Londenaren, kom ik toch heel dichtbij qua stijlquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:10 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Valencia werd echt weggeikt na de 1-0
Helaas heeft arsenal zich nog zeer te kort gedaan.
Arsenal verdediging wel slecht, maar denk dat arsenal ook sowieso een keer scoortquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb het niet gezien en weet niet hoe goed Valencia is in Mestalla maar het zal een zware dobber worden.
denk ook niet dat ze het nog weg gaan geven, dus een Engelse finale in Baku, lekker om de hoekquote:
Duur vliegen ook via allemaal omwegen omdat BA hun vluchten naar Baku er al 2 jaar uit hebben gedaanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk ook niet dat ze het nog weg gaan geven, dus een Engelse finale in Baku, lekker om de hoek
Ga je er naar toe dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:15 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Duur vliegen ook via allemaal omwegen omdat BA hun vluchten naar Baku er al 2 jaar uit hebben gedaan
Lol
zullen toch wel charters heen gaan?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:17 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Mij te omslachtig cq te duur
Vast wel, maar dan vind ik het eigenlijk nog te ver.quote:
Weet ik hetquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kom ik daar wel binnen met alleen ID kaart?
zo zie je maar weer dat voetbal gewoon een tv sport is, ze hebben gewoon schijt aan de supporter de er bij wil zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:20 schreef JanPawelII het volgende:
3 ruggen als je met turkish in business naar baku wil dan.
(goedkoopste met een normale overstap)
Is EU tochquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:21 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Weet ik het
Nooit een ID kaart gehad makker
je hebt denk ik zelfs een visum nodigquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kom ik daar wel binnen met alleen ID kaart?
Wat was het verhaal ook al weer?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:22 schreef JanPawelII het volgende:
Vraag me af of Mkhitaryan een visum gaan geven.
(lekker hoor dat dat een issue kan zijn in europes voetbal)
Hopelijk pakken ze eindelijk eens een Europese prijsquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:29 schreef JanPawelII het volgende:
Was gister dus in het stadion.
Waren we vergeten parkeerplaats te reserveren (moet voor 9uur scohtends)
Daar kreeg ik ook de pestpleuris van.
Denk verliezen tegen chelseaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk pakken ze eindelijk eens een Europese prijs
erg mooi jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:32 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi dat Liverpool gaat choken
0 prijzen genot
niet mee eens, PL had wel leuk geweestquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:32 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi dat Liverpool gaat choken
0 prijzen genot
twitter:JimMFelton twitterde op donderdag 02-05-2019 om 22:24:54Boris Johnson (former mayor and current resident of London) tweeted that he just voted in the local elections. He deleted when he was informed that there are no local elections in London today.https://t.co/p8Urwe1mC1 https://t.co/nwH3Cj8pmm reageer retweet
tjaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:38 schreef JanPawelII het volgende:
twitter:JimMFelton twitterde op donderdag 02-05-2019 om 22:24:54Boris Johnson (former mayor and current resident of London) tweeted that he just voted in the local elections. He deleted when he was informed that there are no local elections in London today.https://t.co/p8Urwe1mC1 https://t.co/nwH3Cj8pmm reageer retweet
waarom hebben jullie daar geen verkiezingen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:38 schreef JanPawelII het volgende:
Waren vorig jaarquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom hebben jullie daar geen verkiezingen?
het is ook geen choken, tenminste tot nu toequote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tweede worden met meer dan 90 punten. Ook wel bizar !
Wat ben jij een zielig mannetje zeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
De eerste keer komen ze daarna aan de deur met een excuusbrief en de tweede keer staan ze op straat. Heb nu al 2 keer een excuusbrief gehad, waarna het een tijd lang goed ging. Toen het weer kut werd heb ik nogmaals een klacht ingediend en de keer erop had ik een andere bezorger
Adolf Hitler lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over wie wil je graag nog eens een documentaire zien?
Flikker op man, die gasten moeten gewoon hun werk godverdomme goed doen. Als ik mijn werk niet goed doe ontploft de Shell in moerdijk.quote:
Stel je niet zo ongelofelijk aan jankbek.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Flikker op man, die gasten moeten gewoon hun werk godverdomme goed doen. Als ik mijn werk niet goed doe ontploft de Shell in moerdijk.
Het enige wat die mongolen moeten doen is fucking pakketjes naar het goede plekje brengen.
Ben jij ook zo'n debiel die de kantjes er vanaf loopt?
Jeetje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Flikker op man, die gasten moeten gewoon hun werk godverdomme goed doen. Als ik mijn werk niet goed doe ontploft de Shell in moerdijk.
Het enige wat die mongolen moeten doen is fucking pakketjes naar het goede plekje brengen.
Ga eens 1 dag als bezorger werkenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
'Kanker op joh', 'flikker op joh' 'mongolen' 'debiel'. Gelukkig maak je jezelf helemaal niet druk om een pakketje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind het heel normaal dat mensen ontslagen worden als ze hun werk niet goed uitvoeren.
Ik heb vroeger als bezorger gewerkt als bijbaan, het is hard werken, maar dat is mijn huidige baan ook. Stuk minder fysiek, maar geestelijk net zo belastend.quote:
Dan snap ik je gejank niet echtquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb vroeger als bezorger gewerkt als bijbaan, het is hard werken, maar dat is mijn huidige baan ook. Stuk minder fysiek, maar geestelijk net zo belastend.
Ik maak me druk om mensen die de werkethiek van zo'n luie bezorger goedpratenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Kanker op joh', 'flikker op joh' 'mongolen' 'debiel'. Gelukkig maak je jezelf helemaal niet druk om een pakketje.
Dat valt toch best mee als pompbediende?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb vroeger als bezorger gewerkt als bijbaan, het is hard werken, maar dat is mijn huidige baan ook. Stuk minder fysiek, maar geestelijk net zo belastend.
Wow, VERTEL ONS ALLES.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zei eigenlijk louter dat jij jezelf niet zo moet aanstellen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik maak me druk om mensen die de werkethiek van zo'n luie bezorger goedpraten
Ik vind niet dat ik me aanstel. Als ik een pakket bestel dan verwacht ik dat op tijd te krijgen. Als ik daarna een melding maak dat de bezorger weer niet aan de deur is geweest maar wel gezegd heeft dat ik niet thuis ben, ben ik een aansteller?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zei eigenlijk louter dat jij jezelf niet zo moet aanstellen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik me aanstel. Als ik een pakket bestel dan verwacht ik dat op tijd te krijgen. Als ik daarna een melding maak dat de bezorger weer niet aan de deur is geweest maar wel gezegd heeft dat ik niet thuis ben, ben ik een aansteller?
Ja, je bent een aansteller.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
Je staat wel heel overspannen in het leven als je al van je pad raakt om wat problemen bij een bezorging.
Aansteller.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik me aanstel. Als ik een pakket bestel dan verwacht ik dat op tijd te krijgen. Als ik daarna een melding maak dat de bezorger weer niet aan de deur is geweest maar wel gezegd heeft dat ik niet thuis ben, ben ik een aansteller?
Nee hoor, zolang mensen geen melding maken van dit soort gedrag, blijven deze pipoos bezorger en blijven mensen die wél willen werken werkloos thuis zitten.quote:
Aanstellerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jij met je koopziekte.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat jij dat probleem even hebt aangepakt!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang mensen geen melding maken van dit soort gedrag, blijven deze pipoos bezorger en blijven mensen die wél willen werken werkloos thuis zitten.
Graag gedaan. Als je de volgende keer je pakketje op tijd thuis krijgt, hoop ik dat je onder je adem "Dankjewel Gutanoth" zegt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat jij dat probleem even hebt aangepakt!
Flikker opquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Graag gedaan. Als je de volgende keer je pakketje op tijd thuis krijgt, hoop ik dat je onder je adem "Dankjewel Gutanoth" zegt.
Denk je nu echt dat de mensen die die pakketjes rondbrengen erop uit zijn om jou een kutdag te bezorgen? Doe eens normaal, joh. Die mensen doen ook hun werk; misschien dat het een of twee keer fout gaat. Ik geloof er geen hol van dat dat drie keer of meer gebeurt. Het belangrijkste is dat je met mensen te maken hebt en niet met robots. Dan gaat er wel eens wat fout, ja. Dan heb ik geduld en ga ik niet met een WOII-mentaliteit over pakketbezorgers praten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang mensen geen melding maken van dit soort gedrag, blijven deze pipoos bezorger en blijven mensen die wél willen werken werkloos thuis zitten.
Pakketbezorger gespot.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat de mensen die die pakketjes rondbrengen erop uit zijn om jou een kutdag te bezorgen? Doe eens normaal, joh. Die mensen doen ook hun werk; misschien dat het een of twee keer fout gaat. Ik geloof er geen hol van dat dat drie keer of meer gebeurt. Het belangrijkste is dat je met mensen te maken hebt en niet met robots. Dan gaat er wel eens wat fout, ja. Dan heb ik geduld en ga ik niet met een WOII-mentaliteit over pakketbezorgers praten.
Het zal mij een worst zijn of een pakketje op tijd komt. Als ik iets meteen nodig heb koop ik het wel in de winkel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Graag gedaan. Als je de volgende keer je pakketje op tijd thuis krijgt, hoop ik dat je onder je adem "Dankjewel Gutanoth" zegt.
Mijn neefje is Postnl bezorger, als je niet normaal doet krijg je paar tikken jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Kom maar opquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn neefje is Postnl bezorger, als je niet normaal doet krijg je paar tikken ja
Wanhopige provocateur gespot.quote:
Of de plantsoendienst zonder jouquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zullen we zien of shell in moerdijk zonder jou kan
Meid, het is toch wat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:37 schreef Gutanoth het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Ik zeg niet dat álle PostNL bezorgers lui zijn. Wij hebben zelf ook verschrikkelijk goede bezorgers aan de deur gehad.
Er zit er alleen zo nu en dan eentje tussen die ons appartementencomplex ziet en dan al begint te zweten. Die besluit dan om maar gewoon alles op verdieping 3 en hoger als "niet thuis" te markeren zodat zijn collega het de dag erna op mag lossen.
Ik ben in dit geval zeker geen aansteller, al mijn buren vinden dit nét zo irritant als ik.
Tldrquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:37 schreef Gutanoth het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Ik zeg niet dat álle PostNL bezorgers lui zijn. Wij hebben zelf ook verschrikkelijk goede bezorgers aan de deur gehad.
Er zit er alleen zo nu en dan eentje tussen die ons appartementencomplex ziet en dan al begint te zweten. Die besluit dan om maar gewoon alles op verdieping 3 en hoger als "niet thuis" te markeren zodat zijn collega het de dag erna op mag lossen.
Ik ben in dit geval zeker geen aansteller, al mijn buren vinden dit nét zo irritant als ik.
madquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:37 schreef Gutanoth het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:37 schreef Gutanoth het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Dan bel je naar het kantoor of schrijf je een klachtenbrief in plaats van jezelf als een primitief beest te gedragen op dit forum.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:37 schreef Gutanoth het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Dat heeft de beste man al gedaan 422quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan bel je naar het kantoor of schrijf je een klachtenbrief in plaats van jezelf als een primitief beest te gedragen op dit forum.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan bel je naar het kantoor of schrijf je een klachtenbrief in plaats van jezelf als een primitief beest te gedragen op dit forum.
Schijnbaar ben je niet duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]het hele topic gaat er al over dat ik daar juist een melding van maak
@adames en ik gaven je een tip zodat je verder kan leven zonder frustratie, als je daar niks mee wil doen dan is je moeder een hoerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:42 schreef Gutanoth het volgende:
Dan zoek je een andere pakketdienst of neem je zelf wat meer moeite in plaats van in dezelfde starre houding te blijven. Zo erg is het ook niet om naar een pakketafhaalplaats te komen. Dat excuus over MaAr hUIsMoEdErS is niet valide.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:42 schreef Gutanoth het volgende:
Ja maar parkeren is zo moeilijk, tis net een wijf hequote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan zoek je een andere pakketdienst of neem je zelf wat meer moeite in plaats van in dezelfde starre houding te blijven. Zo erg is het ook niet om naar een pakketafhaalplaats te komen. Dat excuus over MaAr hUIsMoEdErS is niet valide.
Welke gozer?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:44 schreef O_o_ het volgende:
Ik begrijp ook geen reet van wat die gozer zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |