Laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:58 schreef JanCees het volgende:
volgens mij heb je geen tulpen @:minimuis
kutspel
quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt, als het me niet bevalt ben ik zo weer weg hoor.
Je bent erin getraptquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt, als het me niet bevalt ben ik zo weer weg hoor.
Pff, breek me de bek niet open. Tot nu toe ben ik nog geen prooi voor haar.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mens zat de hele tijd in mijn DM Haags. Ik probeer het even en dan is het klaar.
Liever niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:05 schreef Elan het volgende:
Mag ik ook discord ik wil met GGMM praten over Cuphead.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pff, breek me de bek niet open. Tot nu toe ben ik nog geen prooi voor haar.
De baas zegt nee... dussssquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:05 schreef Elan het volgende:
Mag ik ook discord ik wil met GGMM praten over Cuphead.
Morgen nieuwe album van Kevin op spotifyquote:
Wat ga je eten ouwe reus?quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net terug maat. Helemaal gesloopt.
Zo eten. Heb 1076 kcal over voor vandaag
2 of misschien wel 3 kip cordonbleu's, worteltjes en gebakken aardappelen. Hangt er vanaf of mijn kcal het toelaatquote:
Je moet het aantal kcal halen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 of misschien wel 3 kip cordonbleu's, worteltjes en gebakken aardappelen. Hangt er vanaf of mijn kcal het toelaat
Ik zou wel willen vriend, maar helaas is dat niet mogelijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Slappe piemel dat je daar zit, pak je spullen en ga sporten.
Slowflowgenotquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Morgen nieuwe album van Kevin op spotify
Leuk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh, dan hou je gewoon erg van kip cordon bleu's.
Heb je de calorieën geteld?quote:
Ik heb nu 2 dagen rust. Onlo jr. is er. Dus zondag knallen we weer.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Als ik weer 100% fit ben ga ik me een partij slopen zeg @:onlogisch
Onlo is ook fan van samuraiquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:25 schreef Buitendam het volgende:
Wat is dit voor TT man. @:GGMM @:Onlogisch hoezo staan jullie dit toe?
Net wijven die mods hier.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:25 schreef Buitendam het volgende:
Wat is dit voor TT man. @:GGMM @:Onlogisch hoezo staan jullie dit toe?
hallo jcquote:
Niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is een leugen ik ben altijd bereikbaar.
Dan is ie gevlogenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je kan mij altijd een DM sturen en ik reageer binnen 10 uur gegarandeerd
Ik gister nog, die tering bezorger is altijd te lui om 2 trappen op te lopen godverdomme.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb net over PostNL een negatieve review geschreven
Gewoon naar ophaalpunt laten bezorgenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb net over PostNL een negatieve review geschreven
Je betaalt toch voor thuisbezorgingquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon naar ophaalpunt laten bezorgen
Ik ging altijd wel ff naar beneden om mijn pakketje op te halen, maar tegenwoordig laat ik ze mooi naar boven komen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik gister nog, die tering bezorger is altijd te lui om 2 trappen op te lopen godverdomme.
NHL is weer genot het drizzt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ging altijd wel ff naar beneden om mijn pakketje op te halen, maar tegenwoordig laat ik ze mooi naar boven komen.
Inderdaad, alsof je het al niet druk genoeg hebt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ging altijd wel ff naar beneden om mijn pakketje op te halen, maar tegenwoordig laat ik ze mooi naar boven komen.
Idd, hoop dat de Avs nog van de Sharks gaan winnenquote:
Razend druk als mod van GAM.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof je het al niet druk genoeg hebt.
Ik ook niet, daarom heb ik bol.com select zodat het 's avonds geleverd wordt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben geen hond die de hele dag thuis zit
je bent een sloper van de middenstand.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom heb ik bol.com select zodat het 's avonds geleverd wordt.
Ik bestel mijn boodschappen bij picnicquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je bent een sloper van de middenstand.
Dat ligt aan de omstandigheden van het geval.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:55 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens Napo de afzender is toch altijd verantwoordelijk voor een pakkertje totdat je een krabbeltje hebt gezet toch?
Of je doet afhaalpunt waardoor je na het werk het kan ophalen en alsnog niet hoeft te wachtenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom heb ik bol.com select zodat het 's avonds geleverd wordt.
afhaalpunt moet eerder een regel in Nederland zijn. gelukkig kan je bij bol je pakketje bij sommige artikelen zelfs bij de AH halen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of je doet afhaalpunt waardoor je na het werk het kan ophalen en alsnog niet hoeft te wachten
quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof je het al niet druk genoeg hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |