ja ze gaan wel wat te ver ja, maar goed er zijn over 3 jaar weer verkiezingen dus er is nog hoop. Ik kan trouwens nu nog vanaf de snelweg naar huis die emissie camera's vermijden als ik zou willen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:02 schreef Elan het volgende:
Had je gehoord van verbod op auto's met emissie Tarado?
Ze zijn helemaal mesjogge geworden in dat 020 van je.
Lijkt me wel,quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:08 schreef Elan het volgende:
OUD / 10.000 euro per jaar aan eerstgeboren kind
Is dit een beetje een correcte raming?
Heb het niet gezien en weet niet hoe goed Valencia is in Mestalla maar het zal een zware dobber worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:10 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Valencia werd echt weggeikt na de 1-0
Helaas heeft arsenal zich nog zeer te kort gedaan.
jammer voor het sympathieke Valencia tegen de immer arrogante Londenaren, kom ik toch heel dichtbij qua stijlquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:10 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Valencia werd echt weggeikt na de 1-0
Helaas heeft arsenal zich nog zeer te kort gedaan.
Arsenal verdediging wel slecht, maar denk dat arsenal ook sowieso een keer scoortquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb het niet gezien en weet niet hoe goed Valencia is in Mestalla maar het zal een zware dobber worden.
denk ook niet dat ze het nog weg gaan geven, dus een Engelse finale in Baku, lekker om de hoekquote:
Duur vliegen ook via allemaal omwegen omdat BA hun vluchten naar Baku er al 2 jaar uit hebben gedaanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk ook niet dat ze het nog weg gaan geven, dus een Engelse finale in Baku, lekker om de hoek
Ga je er naar toe dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:15 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Duur vliegen ook via allemaal omwegen omdat BA hun vluchten naar Baku er al 2 jaar uit hebben gedaan
Lol
zullen toch wel charters heen gaan?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:17 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Mij te omslachtig cq te duur
Vast wel, maar dan vind ik het eigenlijk nog te ver.quote:
Weet ik hetquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kom ik daar wel binnen met alleen ID kaart?
zo zie je maar weer dat voetbal gewoon een tv sport is, ze hebben gewoon schijt aan de supporter de er bij wil zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:20 schreef JanPawelII het volgende:
3 ruggen als je met turkish in business naar baku wil dan.
(goedkoopste met een normale overstap)
Is EU tochquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:21 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Weet ik het
Nooit een ID kaart gehad makker
je hebt denk ik zelfs een visum nodigquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kom ik daar wel binnen met alleen ID kaart?
Wat was het verhaal ook al weer?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:22 schreef JanPawelII het volgende:
Vraag me af of Mkhitaryan een visum gaan geven.
(lekker hoor dat dat een issue kan zijn in europes voetbal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |