Meid, het is toch wat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:37 schreef Gutanoth het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Ik zeg niet dat álle PostNL bezorgers lui zijn. Wij hebben zelf ook verschrikkelijk goede bezorgers aan de deur gehad.
Er zit er alleen zo nu en dan eentje tussen die ons appartementencomplex ziet en dan al begint te zweten. Die besluit dan om maar gewoon alles op verdieping 3 en hoger als "niet thuis" te markeren zodat zijn collega het de dag erna op mag lossen.
Ik ben in dit geval zeker geen aansteller, al mijn buren vinden dit nét zo irritant als ik.
Tldrquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:37 schreef Gutanoth het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Ik zeg niet dat álle PostNL bezorgers lui zijn. Wij hebben zelf ook verschrikkelijk goede bezorgers aan de deur gehad.
Er zit er alleen zo nu en dan eentje tussen die ons appartementencomplex ziet en dan al begint te zweten. Die besluit dan om maar gewoon alles op verdieping 3 en hoger als "niet thuis" te markeren zodat zijn collega het de dag erna op mag lossen.
Ik ben in dit geval zeker geen aansteller, al mijn buren vinden dit nét zo irritant als ik.
madquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:37 schreef Gutanoth het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:37 schreef Gutanoth het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Dan bel je naar het kantoor of schrijf je een klachtenbrief in plaats van jezelf als een primitief beest te gedragen op dit forum.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:37 schreef Gutanoth het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Dat heeft de beste man al gedaan 422quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan bel je naar het kantoor of schrijf je een klachtenbrief in plaats van jezelf als een primitief beest te gedragen op dit forum.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan bel je naar het kantoor of schrijf je een klachtenbrief in plaats van jezelf als een primitief beest te gedragen op dit forum.
Schijnbaar ben je niet duidelijk genoeg.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]het hele topic gaat er al over dat ik daar juist een melding van maak
@adames en ik gaven je een tip zodat je verder kan leven zonder frustratie, als je daar niks mee wil doen dan is je moeder een hoerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:42 schreef Gutanoth het volgende:
Dan zoek je een andere pakketdienst of neem je zelf wat meer moeite in plaats van in dezelfde starre houding te blijven. Zo erg is het ook niet om naar een pakketafhaalplaats te komen. Dat excuus over MaAr hUIsMoEdErS is niet valide.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:42 schreef Gutanoth het volgende:
Ja maar parkeren is zo moeilijk, tis net een wijf hequote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan zoek je een andere pakketdienst of neem je zelf wat meer moeite in plaats van in dezelfde starre houding te blijven. Zo erg is het ook niet om naar een pakketafhaalplaats te komen. Dat excuus over MaAr hUIsMoEdErS is niet valide.
Welke gozer?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:44 schreef O_o_ het volgende:
Ik begrijp ook geen reet van wat die gozer zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |