Afhaalpunt bij ons is in het winkelcentrum. Het laatste wat ik wil na een werkdag is een parkeerplaats zoeken tussen alle huismoeders en vaders die na hun werk boodschappen gaan doenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of je doet afhaalpunt waardoor je na het werk het kan ophalen en alsnog niet hoeft te wachten
Arme jongen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 23:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Afhaalpunt bij ons is in het winkelcentrum. Het laatste wat ik wil na een werkdag is een parkeerplaats zoeken tussen alle huismoeders en vaders die na hun werk boodschappen gaan doen
Niet geklikt.quote:
Dat ja. Ik selecteer de lokale gamma. Tot 9 uur open en voldoende parkeerplek. Rij er ook altijd praktisch langsquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of je doet afhaalpunt waardoor je na het werk het kan ophalen en alsnog niet hoeft te wachten
Dan pak je een anderquote:Op donderdag 2 mei 2019 23:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Afhaalpunt bij ons is in het winkelcentrum. Het laatste wat ik wil na een werkdag is een parkeerplaats zoeken tussen alle huismoeders en vaders die na hun werk boodschappen gaan doen
Moet ik mij schamen als ik die man moest googelen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:10 schreef O_o_ het volgende:
@:DonRaja
Docu over Anil Ramdas valt toch een beetje tegen. Een soort van hagiografie dat nergens cht over gaat.
Over wie wil je graag nog eens een documentaire zien?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:10 schreef O_o_ het volgende:
@:DonRaja
Docu over Anil Ramdas valt toch een beetje tegen. Een soort van hagiografie dat nergens cht over gaat.
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet ik mij schamen als ik die man moest googelen?
Het gemak dat je geforceerd thuis moet zijn, het gemak dat ie na 1 bel weg is, het gemak dat ie weleens helemaal niet komt??quote:Op vrijdag 3 mei 2019 06:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat haalt voor mij toch compleet het gemak weg van een pakketje laten bezorgen
Ik spoel meestal direct doorquote:Op vrijdag 3 mei 2019 07:46 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
checkt iemand hier deze shit wel eens?
Nope, maar dat is niet hoe het hoort te zijn, dus dien ik een klacht in bij PostNLquote:Op vrijdag 3 mei 2019 06:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gemak dat je geforceerd thuis moet zijn, het gemak dat ie na 1 bel weg is, het gemak dat ie weleens helemaal niet komt??
En wat zullen ze bang zijn voor Gutonath, hele proces op de loep zeg ik jequote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nope, maar dat is niet hoe het hoort te zijn, dus dien ik een klacht in bij PostNL
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nope, maar dat is niet hoe het hoort te zijn, dus dien ik een klacht in bij PostNL
op de schop of onder de loep.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En wat zullen ze bang zijn voor Gutonath, hele proces op de loep zeg ik je
Poppenspeler.jpg4045quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
op de schop of onder de loep.
Tering.. @:GGMM @:Caland
ik durf al niet rustig te gaan schijten als ik weet dat er een pakje mijn kant op komtquote:Op vrijdag 3 mei 2019 06:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gemak dat je geforceerd thuis moet zijn, het gemak dat ie na 1 bel weg is, het gemak dat ie weleens helemaal niet komt??
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En wat zullen ze bang zijn voor Gutonath, hele proces op de loep zeg ik je
De eerste keer komen ze daarna aan de deur met een excuusbrief en de tweede keer staan ze op straat. Heb nu al 2 keer een excuusbrief gehad, waarna het een tijd lang goed ging. Toen het weer kut werd heb ik nogmaals een klacht ingediend en de keer erop had ik een andere bezorgerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |