de kans dat je dat hebt is toch wel heel klein en ik neem ook aan dat je vriendin je allang een trap had gegeven als ze iedere dag zo'n zielig slangetje op je hoofd zou moeten inkleurenquote:
Ja die had mij aan de kant gezet. En terecht.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
de kans dat je dat hebt is toch wel heel klein en ik neem ook aan dat je vriendin je allang een trap had gegeven als ze iedere dag zo'n zielig slangetje op je hoofd zou moeten inkleuren
Geen probleemquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:51 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het invullen van het lijstje in mijn topic @:tjacka
Jij ook bedankt @Taradoquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:51 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het invullen van het lijstje in mijn topic @:tjacka
Bedankt maat! Jij ook!quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alvast een gelukkig nieuwjaar vriend GGMM!
Dat komt na deze gelukswens helemaal in orde!quote:
Hooguit één.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt na deze gelukswens helemaal in orde!
Heb je nog oliebollen gepland staan?
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil jullie ook allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen
wanneerquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hmm misschien
@:doublepain @:jancees gaan we naar den haag helemaal naar de kk?
Grappig, ik zit eierruften te laten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet nu gebakken eieren met spek (geen pics).
Walgelijke smeerlap.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grappig, ik zit eierruften te laten.
Verneuk even mijn oudejaarsontbijt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
arme vogeltjesquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vrij vandaag?quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Verneuk even mijn oudejaarsontbijt.
Godnondeju.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |