is geen kut aanquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:44 schreef KingRoland het volgende:
Misschien morgen naar Rotterdamik twijfel om naar Den Haag te gaan. Nieuwjaarshow op het erasmusbrug was wel geweldig als ik de beelden zie
Ik zou niet speciaal daarvoor naar hier toe komen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:44 schreef KingRoland het volgende:
Misschien morgen naar Rotterdamik twijfel om naar Den Haag te gaan. Nieuwjaarshow op het erasmusbrug was wel geweldig als ik de beelden zie
Kom agga meeten we en slopen de clubbaquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:44 schreef KingRoland het volgende:
hmm misschienquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom agga meeten we en slopen de clubba
Laat die boelers thuisquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hmm misschien
@:doublepain @:jancees gaan we naar den haag helemaal naar de kk?
Moet je doen Roland.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik jou ook vriend!quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen vrienden
De volgende mensen wens ik alvast een heel gezond en gelukkig 2020:
@:lenny_leonard
@:maxi-mus
@:kingroland
@:jr-style-93
@:tarado
@:ggmm
@:tjacka
@:el-stinho
@:haags_kwartiertje
@:coco.
@:doublepain
@:jancees
@:onlogisch
@:caland
Einde berichtgeving.
Van hetzelfdequote:Op dinsdag 31 december 2019 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen vrienden
Einde berichtgeving.
Thanks maat. Van hetzelfdequote:Op dinsdag 31 december 2019 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen vrienden
Einde berichtgeving.
Bedankt maatquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen vrienden
Einde berichtgeving.
Geen idee?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haags. Waarom associeer ik jou met Peter Wright
Bewijs dat maar eens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb niet eens zo'n kapsel @:onlogisch
Bedankt maat. Jij ook een goed 2020.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:43 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen vrienden
Einde berichtgeving.
Als je in de APP zou zitten had je dit gewetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |