Bedankt maat. Jij ook!quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland @:maxi-mus @:Doublepain @:JanCees @:GGMM @:Tarado @:Lange_Lans @:Coco. @:Onlogisch @:DonRaja
De beste wensen voor het nieuwe jaar, beste mensen.
Jij ook goede vriend!quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
@:Caland @:maxi-mus @:Doublepain @:JanCees @:GGMM @:Tarado @:Lange_Lans @:Coco. @:Onlogisch @:DonRaja
Jij ook maatquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
Geen mention gehad. Wat heeft dit te betekenen?quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
Geil, ik doe je moeder.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma.
Nice.quote:
Beste wensen maat!quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:10 schreef nickhguitar het volgende:
Beste wensen mensenik ben eindelijk door alle mentions heen. (Geintje ik had er 0)
Jij ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
Bedankt amice. Jij ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
ga ik niet overquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Bestaat dit forum nogsteeds joh, wanneer stoppen jullie er eens mee?
Wat heeft jou er toe doen besluiten toch weer hier een post te plaatsen na 6 maanden???quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:33 schreef zoekeenleven het volgende:
Bestaat dit forum nogsteeds joh, wanneer stoppen jullie er eens mee?
????quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:21 schreef El-Stinho het volgende:
Sorry, Rens. Jij ookquote:
Oei. Zie je dat @GGMMquote:
Bedankt maat. Goed om te zien dat ik hier nog wel vrienden heb.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik laat jou nooit vallen, Lenny.
HOOR JE DAT @:EL-STINHO !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |