Ik voel je pijn. Ik neem daarom altijd week 1 vrij.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:25 schreef GGMM het volgende:
Nee, ik zat alweer braaf op m'n werk.
Al 2 keer het zoenen niet kunnen ontwijken.
Jij?
Dat voornemen heb ik ookquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Een goed voornemen van mij is in 2020 niet meer te schelden
Onlo, ik heb een vraag.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
Mijn goede voornemen is om mensen niet meer te beledigen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is om mensen niet meer te beledigen.
Althans, dat zou mijn goede voornemen geweest zijn als goede voornemens niet voor ontzettende debielen zou zijn.
Vreselijkquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Twee keer een slap handje gekregen. Dat was het wel. Hopelijk blijft het daarbij.
Hahahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens makker. Het universum zit er vol mee.
Jij lijkt mij echt een gruwelijke miepert als collega.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:56 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook dat als je eenmaal irritante trekjes van mensen ontdekt die ze constant herhalen dat je deze mensen dan echt walgelijk begint te vinden omdat je het dan constant ziet en die mensen echt identificeert met dat ene trekje?
Of ben ik weer autistisch?
Volledig mee eens makker.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:56 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook dat als je eenmaal irritante trekjes van mensen ontdekt die ze constant herhalen dat je deze mensen dan echt walgelijk begint te vinden omdat je het dan constant ziet en die mensen echt identificeert met dat ene trekje?
Ik snap je.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:56 schreef GGMM het volgende:
*zoudenquote:Op donderdag 2 januari 2020 09:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is om mensen niet meer te beledigen.
Althans, dat zou mijn goede voornemen geweest zijn als goede voornemens niet voor ontzettende debielen zou zijn.
Lekker. Jij ook moatie.quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
BESTE WENSEN!
SMAKSMAK
SMAK
wang vol speeksel
Heeft toch betrekking op de voornemens van de debielen manquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zouden mijn voornemen?![]()
HAHAHAHA!
黙れquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:14 schreef Caland het volgende:
Het jaar is nog kort en @:knutdeijsbeer zet zichzelf alweer voor schut
Die zullen we voorlopig wel niet meer terugzien.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:14 schreef Caland het volgende:
Het jaar is nog kort en @:knutdeijsbeer zet zichzelf alweer voor schut
Je humor is beter dan je nieuwe UI.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen hond die Knut heet.
Dit wordt mijn humor in 2020 mensen.
Ik dacht dat je wel blij zou zijn dat die kerstmuts weg is.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je humor is beter dan je nieuwe UI.
Zonder meer maat. Maar Nicki is ook walgelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel blij zou zijn dat die kerstmuts weg is.
Ik heb geen Nicki UI debielquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder meer maat. Maar Nicki is ook walgelijk.
Mooi beestquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij groeit heel goed zoals je ziet
quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij groeit heel goed zoals je ziet
7.5/10quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen hond die Knut heet.
Dit wordt mijn humor in 2020 mensen.
Niet mijn beste, maar wel één van de beterequote:Op donderdag 2 januari 2020 10:28 schreef GGMM het volgende:
Betekent dat groene vinkje dat ik je beste vriend ben?
Pics?quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier.
Zojuist vader geworden.
Gefeliciteerd maat.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier.
Zojuist vader geworden.
Benji zou ook een goede naam zijnquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:41 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk ben je voor mijn suggestie Nick of Nicki gegaan.
Gefeliciteerd maat!quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier.
Zojuist vader geworden.
Jaaaquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier.
Zojuist vader geworden.
Het is een dochter.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jaaa
Gefeliciteerd met Franske!
Gefeliciteerd xxxquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier.
Zojuist vader geworden.
Jammerquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je ze maar beter alvast twee namen geven.
We?quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer
We hadden gehoopt dat jij hier in het nieuwe jaar niet meer zou posten
Ik ga even uitzoeken of je het niet gewoon gemist hebt.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik bedacht mij zojuist dat ik in deze SC nog nooit het woord loep geschreven heb zien staan.
Dus, hierbij: Loep.
In dat geval had ik een loep moeten gebruiken, hahahahah.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga even uitzoeken of je het niet gewoon gemist hebt.
VBL / [VBL SC #7113] LEKKER MET RITUALS IN BADquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In dat geval had ik een loep moeten gebruiken, hahahahah.
@Doublepain verneukt ook alles voor de mensen.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7113] LEKKER MET RITUALS IN BAD
(op de loep nemen![]()
)
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier.
Zojuist vader geworden.
Heb je dit in je archief staan ofzo davy 2.0quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7113] LEKKER MET RITUALS IN BAD
(op de loep nemen![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |