SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
zit je weer te fappen?quote:Op maandag 30 december 2019 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut één van m'n favorieten ja. Ze creëert echt warmte.
Je was toch getrouwd?quote:Op maandag 30 december 2019 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ja mijn bier is ook op... shit moet ik weer opstaan
quote:Op maandag 30 december 2019 21:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat Fries een taal is!
Nee nee, het is geen dialect. Je kan wel een Fries accent hebbenquote:Op maandag 30 december 2019 21:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook geen accent, maar een taal. Volgens de officiële lezing.
Omdat t geschreven is voor Ringo Starrquote:Op maandag 30 december 2019 21:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waarom staat de Beatleversie er eigenlijk niet in?
Wall of text, didn't read.quote:Op maandag 30 december 2019 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vlieger is het relaas van een weduwnaar die zijn zoon op diens achtste verjaardag een vlieger schenkt. Het verder naamloze zoontje had hierop gestaan; boten, fietsen en treinen interesseerden hem niet, hetgeen de verteller zeer verwonderde. 's Anderendaags, toen de wind uit de goede hoek waaide, gingen ze vervolgens uit vliegeren, waarop het zoontje aan kwam zetten met in de ene hand de vlieger, en in de andere hand een brief. Desgevraagd meldde het zoontje dat het hier een aan zijn overleden moeder gericht epistel betrof, en dat hij de intentie had dit aan de vlieger te bevestigen opdat zij, die zich hoog in de hemel zou bevinden, dit zou kunnen lezen. In de brief doet het zoontje kond van zijn gemis en hij meldt daarnaast ook dat des vaders nieuwe vriendin hem maar met mate behaagt.
Goede tekst.
zuipsequote:
Ja zo ben er ik wel eens een paar tegengekomen. Kon ze voor geen meter verstaanquote:Op maandag 30 december 2019 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Nee nee, het is geen dialect. Je kan wel een Fries accent hebben
quote:
020quote:Op maandag 30 december 2019 21:19 schreef houdjemond het volgende:
Zal lekker vanaf nu alleen nog maar plat Amsterdam ouwehoeren.
Annemieke en Don Leoquote:Op maandag 30 december 2019 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut één van m'n favorieten ja. Ze creëert echt warmte.
Deze zin is in ieder geval niet door een Hazes geschreven.quote:Op maandag 30 december 2019 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Desgevraagd meldde het zoontje dat het hier een aan zijn overleden moeder gericht epistel betrof, en dat hij de intentie had dit aan de vlieger te bevestigen opdat zij, die zich hoog in de hemel zou bevinden, dit zou kunnen lezen.
quote:Op maandag 30 december 2019 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vlieger is het relaas van een weduwnaar die zijn zoon op diens achtste verjaardag een vlieger schenkt. Het verder naamloze zoontje had hierop gestaan; boten, fietsen en treinen interesseerden hem niet, hetgeen de verteller zeer verwonderde. 's Anderendaags, toen de wind uit de goede hoek waaide, gingen ze vervolgens uit vliegeren, waarop het zoontje aan kwam zetten met in de ene hand de vlieger, en in de andere hand een brief. Desgevraagd meldde het zoontje dat het hier een aan zijn overleden moeder gericht epistel betrof, en dat hij de intentie had dit aan de vlieger te bevestigen opdat zij, die zich hoog in de hemel zou bevinden, dit zou kunnen lezen. In de brief doet het zoontje kond van zijn gemis en hij meldt daarnaast ook dat des vaders nieuwe vriendin hem maar met mate behaagt.
Goede tekst.
Hahaquote:Op maandag 30 december 2019 21:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja zo ben er ik wel eens een paar tegengekomen. Kon ze voor geen meter verstaan
Ringo was niet eens de beste drummer bij de Beatless.quote:Op maandag 30 december 2019 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat t geschreven is voor Ringo Starr
Op verzoek van Starr werden de openingsregels van het nummer, die eerst luidden "What would you do if I sang out of tune? Would you stand up and throw tomatoes at me?", veranderd in "What would you think if I sang out of tune? Would you stand up and walk out on me?". Starr was bang dat hij anders bij elk concert bekogeld zou worden met tomaten.
Thanksquote:
0223quote:
En hij láát voor zich koken.quote:Op maandag 30 december 2019 21:22 schreef Kyran het volgende:
Rick zorgt ook voor warmte, maar dan vooral omdat die mij laat koken van woede.
Cheers!quote:Op maandag 30 december 2019 21:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wit uit Nieuw Zeeland hier, maar proost.
Wat moet je met zijn afdankertjes?quote:Op maandag 30 december 2019 21:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geef mij overigens maar liever Woman to Woman van Joe
gescheiden?quote:
Die van Jacob?quote:Op maandag 30 december 2019 21:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wit uit Nieuw Zeeland hier, maar proost.
Bedankt Don Leoquote:Op maandag 30 december 2019 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat t geschreven is voor Ringo Starr
Op verzoek van Starr werden de openingsregels van het nummer, die eerst luidden "What would you do if I sang out of tune? Would you stand up and throw tomatoes at me?", veranderd in "What would you think if I sang out of tune? Would you stand up and walk out on me?". Starr was bang dat hij anders bij elk concert bekogeld zou worden met tomaten.
hier had ook een parel van suzan en freek kunnen staanquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef peaceman het volgende:
Hier had ook The Rain Song kunnen staan
Van de andere kant had hier ook P Diddy kunnen staanquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef peaceman het volgende:
Hier had ook The Rain Song kunnen staan
puff daddyquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vind het origineel van jamiroquai mooier
Vind het gewoon een leuker nummer, wellicht door GTAquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat moet je met zijn afdankertjes?
Doctor?quote:
er stond wasquote:
The Rain Song is echt prachtig!quote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de andere kant had hier ook P Diddy kunnen staan
Nicequote:
Daarom wil ik hem niet in de finale. Choker eerste klas.quote:
Lijkt allemaal nergens op.quote:
Ik zie ineens een Heinekenblikje voor me.quote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Makamba_ het volgende:
Oké hiermee wordt André Hazes wel enigszins weggespoeld
Ja, dat kan als je door tijd en ruimte aan het reizen gaatquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Alles gejat van Greta van Fleet deze band
Ja ze hebben wel enorm knap gejat uit de toekomstquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Alles gejat van Greta van Fleet deze band
Eensquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kashmir beter dan Whole Lotta Love #unpopularopinion
Noord Holland is ook een provincie.quote:
#incorrectopinionquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eensquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doctor Doctor, gimme the newsquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Naja die van die godzilla film iigquote:
Ja, maar ik kom dus niet uit Noord-Holland, maar uit Amsterdam.quote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Noord Holland is ook een provincie.
Tevens, ik houd van steden en die drukte. Alleen een grafhekel aan Amsterdam en haar volk.
quote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ze hebben wel enorm knap gejat uit de toekomst
Lekker cliché weer die mening.quote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Noord Holland is ook een provincie.
Tevens, ik houd van steden en die drukte. Alleen een grafhekel aan Amsterdam en haar volk.
quote:
Amsterdamquote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom dus niet uit Noord-Holland, maar uit Amsterdam.
Mensen die dit soort teksten bezigen zijn af.quote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Doctor Doctor Please!quote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doctor Doctor, gimme the news
I got a bad case of lovin' you
Ik hou van sport, dus ik kijk geen darten.quote:
Niet de doctor waar ik aan dacht eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doctor Doctor, gimme the news
I got a bad case of lovin' you
Ook nog live gezien.quote:
Frapant. Laatste keer dat ik keek las laatstgenoemde in eerstgenoemdequote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zeppelin heeft heel veel gejat. Goed gejat, dat wel.quote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ze hebben wel enorm knap gejat uit de toekomst
Hey Witch Doctor, give us the magic words!quote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet de doctor waar ik aan dacht eigenlijk
Which doctor?quote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja die van die godzilla film iigik dacht dat dat ook in Deeper zat van Jamidinges, maar niet dus hoor ik net ook
Ik ook, als in MSGquote:
Heb jij ook zo'n walgelijk accent?quote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ben het echt niet vaak met jou eens. Dit is een van die keren dat ik dat wel ben.quote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die dit soort teksten bezigen zijn af.
waarom kun je niet luisteren?quote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef ok01 het volgende:
kan niet luisteren, maar ik zie dat jullie het tempo lekker volhouden
Dat nummer staat niet eens in de lijst zie ikquote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Er is niet goed gegeten vandaag.quote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MSG New York?quote:
Oostgod.quote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou best in Oud-zuid of in oost kunnen wonen hoor.
quote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hey Witch Doctor, give us the magic words!
Nee MSG de bandquote:
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik hou van sport, dus ik kijk geen darten.
Sekers gap.quote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n walgelijk accent?
wat kut gepland zeg!quote:
ja drom verduidelijkte ik de fout ook evenquote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt daarom was was ook niet goed.
quote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Docter Bernhard.
Staat die er in eigenlijk
Ooh ie ooh ah ahquote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hey Witch Doctor, give us the magic words!
Ik vind het van een soort kinderlijk allure getuigen als je jezelf zo verheven voelt dat je zegt dat Amsterdam niet bij Noord-Holland hoort.quote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[..]
Er is niet goed gegeten vandaag.
Lekker hoor Def P.quote:
Dat eeuwige gehaat op darts. Er gaat serieus geld in om en je moet er hard voor trainen om de top te halen en er te blijven, dus gewoon topsport me dunktquote:Op maandag 30 december 2019 21:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.
Ah, ik UFO in 2017.quote:
Zeg me dat-ie Gordon heet!quote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef Bugno3 het volgende:
Onze gekko verobert net springend een krekel die ik 'm voerde, baas
ALRIIIGHTquote:Op maandag 30 december 2019 21:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ooh ie ooh ah ah
Ting tang walla walla bing bang
Dat die er niet in staatquote:Op maandag 30 december 2019 21:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ooh ie ooh ah ah
Ting tang walla walla bing bang
Gewoon niet gaanquote:
vraag eens gehad bij de abn, wat was uw rekeningnummerquote:Op maandag 30 december 2019 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt daarom was was ook niet goed.
Barney vindt van niet.quote:Op maandag 30 december 2019 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat eeuwige gehaat op darts. Er gaat serieus geld in om en je moet er hard voor trainen om de top te halen en er te blijven, dus gewoon topsport me dunkt
DR drequote:Op maandag 30 december 2019 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Dokter Haak staat er in.
Wansmaak Nederlandquote:
Gewoon niet druk om maken, ik kom daar toch nooit dus boeit me verder ook niet wat ze daar vinden.quote:Op maandag 30 december 2019 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het van een soort kinderlijk allure getuigen als je jezelf zo verheven voelt dat je zegt dat Amsterdam niet bij Noord-Holland hoort.
Het is precies daarom waarom men Amsterdammers snel als 'arrogant' betitelt.
Ik vind het van een soort kinderlijk allure getuigen dat je jezelf zo makkelijk op de kast laat jagen door een post van 5 woorden die overduidelijk gechargeerd is.quote:Op maandag 30 december 2019 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het van een soort kinderlijk allure getuigen als je jezelf zo verheven voelt dat je zegt dat Amsterdam niet bij Noord-Holland hoort.
Het is precies daarom waarom men Amsterdammers snel als 'arrogant' betitelt.
kon je er niet onderuit? zeggen dat er een spoedgeval was in je Fok familie?quote:
Over de moeder van Syl of ook over de strakke spijkerbroek?quote:Op maandag 30 december 2019 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Dokter Haak staat er in.
Wat een rare timing voor een werkuitje. Bij mijn werk zou dat geen zin hebben, ik was ongeveer de enige die aan het werk was vandaag...quote:
Heb ik nog op gestemd.quote:
Helemaal terecht ditquote:Op maandag 30 december 2019 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
vraag eens gehad bij de abn, wat was uw rekeningnummer
dus ik dreun mn nummer van de rabo op.
helemaal verbaast kijken... ja jij vroeg was, niet welke het nu is sukkel
Oh nee ik geloof ook niet dat je het serieus meent, maar je snapt toch wat ik bedoel. Er zijn mensen die écht zo denken.quote:Op maandag 30 december 2019 21:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind het van een soort kinderlijk allure getuigen dat je jezelf zo makkelijk op de kast laat jagen door een post van 5 woorden die overduidelijk gechargeerd is.
Als hij verliefd is op een prachtige vrouwquote:Op maandag 30 december 2019 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Over de moeder van Syl of ook over de strakke spijkerbroek?
Ben jij ook groot gebracht met de pijlquote:Op maandag 30 december 2019 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat eeuwige gehaat op darts. Er gaat serieus geld in om en je moet er hard voor trainen om de top te halen en er te blijven, dus gewoon topsport me dunkt
quote:Op maandag 30 december 2019 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
kon je er niet onderuit? zeggen dat er een spoedgeval was in je Fok familie?
quote:Op maandag 30 december 2019 21:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wansmaak Nederland
Volgend jaar even massaal stemmen met fok
Snooker idem.quote:Op maandag 30 december 2019 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee met een bijl. En hard rennen dat ik kan nu.quote:Op maandag 30 december 2019 21:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben jij ook groot gebracht met de pijl
Nouja, net heb ik nog Pink gehoord.quote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
't Is wel veel rock in deze contreien he?
ja want dat met spoed klopt... de topics gaan met spoed!quote:Op maandag 30 december 2019 21:30 schreef ok01 het volgende:
[..]misschien kan ik op deze manier wel eerder weg
quote:
Het is Utker.quote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dokter Oetker hoort ook in de lijst.
Beter dan NY Pizza.
Vind ze dan ook wel vergelijkbaar. En beiden uitgemolken door Barry Hearnquote:
dat krijg je als je zelf in het klantcontact zit, dan ga je dit soort fouten afstraffen.quote:
Slecht gesteld met de gezondheidszorg in de Top 2000quote:
Ben ik het niet mee eens. Ja, je moet er voor trainen. Maar ik versta onder spoed toch enige lichamelijke beweging. Darten schaar ik onder behendigheid. Net als poolen. Boogschieten.quote:Op maandag 30 december 2019 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo kun je beide nummers op vattenquote:Op maandag 30 december 2019 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als hij verliefd is op een prachtige vrouw
Het was voor m'n werkgevers de manier om 'het einde van het jaar' te vierenquote:Op maandag 30 december 2019 21:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wat een rare timing voor een werkuitje. Bij mijn werk zou dat geen zin hebben, ik was ongeveer de enige die aan het werk was vandaag...
Sister Morphine ook al nietquote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Slecht gesteld met de gezondheidszorg in de Top 2000
Dat zekerquote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja want dat met spoed klopt... de topics gaan met spoed!
Net als die lokale bandjes als ze klaar zijn met optreden: Wij waren....quote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat krijg je als je zelf in het klantcontact zit, dan ga je dit soort fouten afstraffen.
Ook wel eens gehad dat ik een klantenservice belde die vroeg wat was uw naam....
vraag ik ook vaak of ik bij hun geregistreerd sta als overleden.
quote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahh shit. Wat doe je? Bowlen en steengrillen?quote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het was voor m'n werkgevers de manier om 'het einde van het jaar' te vieren
Ja en die cover staat er wel in, schandaligquote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de Staat dit gecoverd heeft
Ja, want er wordt wel gerookt bij de ziekenhuisdeurenquote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Einde van het uur pasquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, want er wordt wel gerookt bij de ziekenhuisdeuren
Zo stil.quote:
Black Angus mag ik hopen.quote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ahh shit. Wat doe je? Bowlen en steengrillen?
Don't crash the ambulance van Mark Knopfler ook al nietquote:Op maandag 30 december 2019 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ötkerquote:
Sisters of Mercy ontbreken, Dr John is er niet, gelukkig was er wel Sexual Healing.quote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wij hebben ook een kerstborrel gehad, maar dat was in de week voor Kerstmis. Nu kan ik onder werktijd gewoon op de tafels dansen, niemand die het ziet.quote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het was voor m'n werkgevers de manier om 'het einde van het jaar' te vieren
ja en er was ook al wat met 'bruine suiker'quote:Op maandag 30 december 2019 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Best een pittige statement.quote:
Sowieso niet.quote:
Lol dat laatste idd ja. Snooker is alleen nog veel lastiger. Meer variabelen, veel langere uithouding. Maar zeker vergelijkbaar.quote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vind ze dan ook wel vergelijkbaar. En beiden uitgemolken door Barry Hearn
De Nachtzuster van Doe Maar is ook altijd fijnquote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Racing Rats dan weer welquote:Op maandag 30 december 2019 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Don't crash the ambulance van Mark Knopfler ook al niet
Gooi die hele set van Pinkpop er maar in.quote:
Echt dat preciesquote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ahh shit. Wat doe je? Bowlen en steengrillen?
Ik weet het, maar het was jarenlang OEtker, en daarna gingen ze het ineens uitspreken als Utkerquote:
Moet ook de kattenbakken nog legen, maarja, te druk Top 2000 te luisteren.quote:Op maandag 30 december 2019 21:34 schreef Strani het volgende:
Zo: Opgestaan, kattenbak leeggehaald, jas aangetrokken, drie verdiepingen naar beneden gelopen, gebouw uit, straat op, vuilniszak weggegooid, weer terug het gebouw in, de lift omhoog, jas weer uit, handen gewassen en gaan zitten.
En maar één liedje gemist. Ik voel opeens een geheel nieuwe waardering voor Led Zeppelin!
En dan 80 keer achter elkaar. Prachtige top 2000quote:Op maandag 30 december 2019 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gooi die hele set van Pinkpop er maar in.
Druk leven al die verplichtingenquote:Op maandag 30 december 2019 21:34 schreef Strani het volgende:
Zo: Opgestaan, kattenbak leeggehaald, jas aangetrokken, drie verdiepingen naar beneden gelopen, gebouw uit, straat op, vuilniszak weggegooid, weer terug het gebouw in, de lift omhoog, jas weer uit, handen gewassen en gaan zitten.
En maar één liedje gemist. Ik voel opeens een geheel nieuwe waardering voor Led Zeppelin!
Komen er geen hele saaie lange liedjes aan voor je?quote:Op maandag 30 december 2019 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet ook de kattenbakken nog legen, maarja, te druk Top 2000 te luisteren.
Deze blijft mooi.quote:
Ze zijn toen overgestapt naar de Rabobankquote:Op maandag 30 december 2019 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het was jarenlang OEtker, en daarna gingen ze het ineens uitspreken als Utker
Toepasselijk welquote:Op maandag 30 december 2019 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Cure komt na Pain (War on Drugs)
ja dat iddquote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net als die lokale bandjes als ze klaar zijn met optreden: Wij waren....
Oh, en wie zijn jullie nu dan?
Niet Hof Hornemanquote:Op maandag 30 december 2019 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zijn toen overgestapt naar de Rabobank
Ok makker. Ik moet wel zeggen dat ik me het meeste thuis voel in Amsterdam en dat ik in mijn tijd in Utrecht en Rotterdam of andere steden me vaak stoor aan het kleingeestige denken dat daar toch wat meer leeft.quote:Op maandag 30 december 2019 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh nee ik geloof ook niet dat je het serieus meent, maar je snapt toch wat ik bedoel. Er zijn mensen die écht zo denken.
Sterktequote:
Doe het morgen wel.quote:Op maandag 30 december 2019 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Komen er geen hele saaie lange liedjes aan voor je?
Was Remedy toch?quote:Op maandag 30 december 2019 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Cure komt na Pain (War on Drugs)
Subiet!quote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet Hof Horneman
Das een goeie bank hoor
Ik geloof je best, mooi als je je daar op je gemak voelt.quote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok makker. Ik moet wel zeggen dat ik me het meeste thuis voel in Amsterdam en dat ik in mijn tijd in Utrecht en Rotterdam of andere steden me vaak stoor aan het kleingeestige denken dat daar toch wat meer leeft.
quote:Op maandag 30 december 2019 21:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wij hebben ook een kerstborrel gehad, maar dat was in de week voor Kerstmis. Nu kan ik onder werktijd gewoon op de tafels dansen, niemand die het ziet.
quote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef houdjemond het volgende:
Disturbed heeft dit.. Nouja, laat ook maar.
of 1 de dochter?quote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef Strani het volgende:
Deze drie chicks moeten wel de nichtjes van Ruud de Wild zijn, met al die aandacht.
Ach, ze staan tenminste niet stilquote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef Strani het volgende:
Deze drie chicks moeten wel de nichtjes van Ruud de Wild zijn, met al die aandacht.
Op het biertje na ben ik daar inderdaad mee bezig!quote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Snap ik, ik zou zeggen, beentjes omhoog, biertje erbij en luisteren maar
Nog meer zusjes van Olcayquote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef Strani het volgende:
Staat ook wel op YouTube.quote:
Nog even en ik sla mijn laptop kapot van Disturbed.quote:Op maandag 30 december 2019 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Disturbed heeft deze ook gecoverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |