Toepasselijk welquote:Op maandag 30 december 2019 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Cure komt na Pain (War on Drugs)
ja dat iddquote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net als die lokale bandjes als ze klaar zijn met optreden: Wij waren....
Oh, en wie zijn jullie nu dan?
Niet Hof Hornemanquote:Op maandag 30 december 2019 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zijn toen overgestapt naar de Rabobank
Ok makker. Ik moet wel zeggen dat ik me het meeste thuis voel in Amsterdam en dat ik in mijn tijd in Utrecht en Rotterdam of andere steden me vaak stoor aan het kleingeestige denken dat daar toch wat meer leeft.quote:Op maandag 30 december 2019 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh nee ik geloof ook niet dat je het serieus meent, maar je snapt toch wat ik bedoel. Er zijn mensen die écht zo denken.
Sterktequote:
Doe het morgen wel.quote:Op maandag 30 december 2019 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Komen er geen hele saaie lange liedjes aan voor je?
Was Remedy toch?quote:Op maandag 30 december 2019 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Cure komt na Pain (War on Drugs)
Subiet!quote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet Hof Horneman
Das een goeie bank hoor
Ik geloof je best, mooi als je je daar op je gemak voelt.quote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok makker. Ik moet wel zeggen dat ik me het meeste thuis voel in Amsterdam en dat ik in mijn tijd in Utrecht en Rotterdam of andere steden me vaak stoor aan het kleingeestige denken dat daar toch wat meer leeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |