Ja en die cover staat er wel in, schandaligquote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de Staat dit gecoverd heeft
Ja, want er wordt wel gerookt bij de ziekenhuisdeurenquote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Slecht gesteld met de gezondheidszorg in de Top 2000
Einde van het uur pasquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, want er wordt wel gerookt bij de ziekenhuisdeuren
Zo stil.quote:
Black Angus mag ik hopen.quote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ahh shit. Wat doe je? Bowlen en steengrillen?
Don't crash the ambulance van Mark Knopfler ook al nietquote:Op maandag 30 december 2019 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ötkerquote:
Sisters of Mercy ontbreken, Dr John is er niet, gelukkig was er wel Sexual Healing.quote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wij hebben ook een kerstborrel gehad, maar dat was in de week voor Kerstmis. Nu kan ik onder werktijd gewoon op de tafels dansen, niemand die het ziet.quote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het was voor m'n werkgevers de manier om 'het einde van het jaar' te vieren
ja en er was ook al wat met 'bruine suiker'quote:Op maandag 30 december 2019 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Best een pittige statement.quote:
Sowieso niet.quote:
Lol dat laatste idd ja. Snooker is alleen nog veel lastiger. Meer variabelen, veel langere uithouding. Maar zeker vergelijkbaar.quote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vind ze dan ook wel vergelijkbaar. En beiden uitgemolken door Barry Hearn
De Nachtzuster van Doe Maar is ook altijd fijnquote:Op maandag 30 december 2019 21:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Racing Rats dan weer welquote:Op maandag 30 december 2019 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Don't crash the ambulance van Mark Knopfler ook al niet
Gooi die hele set van Pinkpop er maar in.quote:
Echt dat preciesquote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ahh shit. Wat doe je? Bowlen en steengrillen?
Ik weet het, maar het was jarenlang OEtker, en daarna gingen ze het ineens uitspreken als Utkerquote:
Moet ook de kattenbakken nog legen, maarja, te druk Top 2000 te luisteren.quote:Op maandag 30 december 2019 21:34 schreef Strani het volgende:
Zo: Opgestaan, kattenbak leeggehaald, jas aangetrokken, drie verdiepingen naar beneden gelopen, gebouw uit, straat op, vuilniszak weggegooid, weer terug het gebouw in, de lift omhoog, jas weer uit, handen gewassen en gaan zitten.
En maar één liedje gemist. Ik voel opeens een geheel nieuwe waardering voor Led Zeppelin!
En dan 80 keer achter elkaar. Prachtige top 2000quote:Op maandag 30 december 2019 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gooi die hele set van Pinkpop er maar in.
Druk leven al die verplichtingenquote:Op maandag 30 december 2019 21:34 schreef Strani het volgende:
Zo: Opgestaan, kattenbak leeggehaald, jas aangetrokken, drie verdiepingen naar beneden gelopen, gebouw uit, straat op, vuilniszak weggegooid, weer terug het gebouw in, de lift omhoog, jas weer uit, handen gewassen en gaan zitten.
En maar één liedje gemist. Ik voel opeens een geheel nieuwe waardering voor Led Zeppelin!
Komen er geen hele saaie lange liedjes aan voor je?quote:Op maandag 30 december 2019 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet ook de kattenbakken nog legen, maarja, te druk Top 2000 te luisteren.
Deze blijft mooi.quote:
Ze zijn toen overgestapt naar de Rabobankquote:Op maandag 30 december 2019 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het was jarenlang OEtker, en daarna gingen ze het ineens uitspreken als Utker
Toepasselijk welquote:Op maandag 30 december 2019 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Cure komt na Pain (War on Drugs)
ja dat iddquote:Op maandag 30 december 2019 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net als die lokale bandjes als ze klaar zijn met optreden: Wij waren....
Oh, en wie zijn jullie nu dan?
Niet Hof Hornemanquote:Op maandag 30 december 2019 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zijn toen overgestapt naar de Rabobank
Ok makker. Ik moet wel zeggen dat ik me het meeste thuis voel in Amsterdam en dat ik in mijn tijd in Utrecht en Rotterdam of andere steden me vaak stoor aan het kleingeestige denken dat daar toch wat meer leeft.quote:Op maandag 30 december 2019 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh nee ik geloof ook niet dat je het serieus meent, maar je snapt toch wat ik bedoel. Er zijn mensen die écht zo denken.
Sterktequote:
Doe het morgen wel.quote:Op maandag 30 december 2019 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Komen er geen hele saaie lange liedjes aan voor je?
Was Remedy toch?quote:Op maandag 30 december 2019 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
The Cure komt na Pain (War on Drugs)
Subiet!quote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet Hof Horneman
Das een goeie bank hoor
Ik geloof je best, mooi als je je daar op je gemak voelt.quote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ok makker. Ik moet wel zeggen dat ik me het meeste thuis voel in Amsterdam en dat ik in mijn tijd in Utrecht en Rotterdam of andere steden me vaak stoor aan het kleingeestige denken dat daar toch wat meer leeft.
quote:Op maandag 30 december 2019 21:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Wij hebben ook een kerstborrel gehad, maar dat was in de week voor Kerstmis. Nu kan ik onder werktijd gewoon op de tafels dansen, niemand die het ziet.
quote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef houdjemond het volgende:
Disturbed heeft dit.. Nouja, laat ook maar.
of 1 de dochter?quote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef Strani het volgende:
Deze drie chicks moeten wel de nichtjes van Ruud de Wild zijn, met al die aandacht.
Ach, ze staan tenminste niet stilquote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef Strani het volgende:
Deze drie chicks moeten wel de nichtjes van Ruud de Wild zijn, met al die aandacht.
Op het biertje na ben ik daar inderdaad mee bezig!quote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Snap ik, ik zou zeggen, beentjes omhoog, biertje erbij en luisteren maar
Nog meer zusjes van Olcayquote:Op maandag 30 december 2019 21:36 schreef Strani het volgende:
Staat ook wel op YouTube.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |