Die van Jacob?quote:Op maandag 30 december 2019 21:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wit uit Nieuw Zeeland hier, maar proost.
Bedankt Don Leoquote:Op maandag 30 december 2019 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat t geschreven is voor Ringo Starr
Op verzoek van Starr werden de openingsregels van het nummer, die eerst luidden "What would you do if I sang out of tune? Would you stand up and throw tomatoes at me?", veranderd in "What would you think if I sang out of tune? Would you stand up and walk out on me?". Starr was bang dat hij anders bij elk concert bekogeld zou worden met tomaten.
hier had ook een parel van suzan en freek kunnen staanquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef peaceman het volgende:
Hier had ook The Rain Song kunnen staan
Van de andere kant had hier ook P Diddy kunnen staanquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef peaceman het volgende:
Hier had ook The Rain Song kunnen staan
puff daddyquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vind het origineel van jamiroquai mooier
Vind het gewoon een leuker nummer, wellicht door GTAquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat moet je met zijn afdankertjes?
Doctor?quote:
er stond wasquote:
The Rain Song is echt prachtig!quote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de andere kant had hier ook P Diddy kunnen staan
Nicequote:
Daarom wil ik hem niet in de finale. Choker eerste klas.quote:
Lijkt allemaal nergens op.quote:
Ik zie ineens een Heinekenblikje voor me.quote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Makamba_ het volgende:
Oké hiermee wordt André Hazes wel enigszins weggespoeld
Ja, dat kan als je door tijd en ruimte aan het reizen gaatquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Alles gejat van Greta van Fleet deze band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |