hier had ook een parel van suzan en freek kunnen staanquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef peaceman het volgende:
Hier had ook The Rain Song kunnen staan
Van de andere kant had hier ook P Diddy kunnen staanquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef peaceman het volgende:
Hier had ook The Rain Song kunnen staan
puff daddyquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vind het origineel van jamiroquai mooier
Vind het gewoon een leuker nummer, wellicht door GTAquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat moet je met zijn afdankertjes?
Doctor?quote:
er stond wasquote:
The Rain Song is echt prachtig!quote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de andere kant had hier ook P Diddy kunnen staan
Nicequote:
Daarom wil ik hem niet in de finale. Choker eerste klas.quote:
Lijkt allemaal nergens op.quote:
Ik zie ineens een Heinekenblikje voor me.quote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Makamba_ het volgende:
Oké hiermee wordt André Hazes wel enigszins weggespoeld
Ja, dat kan als je door tijd en ruimte aan het reizen gaatquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Alles gejat van Greta van Fleet deze band
Ja ze hebben wel enorm knap gejat uit de toekomstquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Alles gejat van Greta van Fleet deze band
Eensquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kashmir beter dan Whole Lotta Love #unpopularopinion
Noord Holland is ook een provincie.quote:
#incorrectopinionquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eensquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doctor Doctor, gimme the newsquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Naja die van die godzilla film iigquote:
Ja, maar ik kom dus niet uit Noord-Holland, maar uit Amsterdam.quote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Noord Holland is ook een provincie.
Tevens, ik houd van steden en die drukte. Alleen een grafhekel aan Amsterdam en haar volk.
quote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ze hebben wel enorm knap gejat uit de toekomst
Lekker cliché weer die mening.quote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Noord Holland is ook een provincie.
Tevens, ik houd van steden en die drukte. Alleen een grafhekel aan Amsterdam en haar volk.
quote:
Amsterdamquote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom dus niet uit Noord-Holland, maar uit Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |