SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
zit je weer te fappen?quote:Op maandag 30 december 2019 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut één van m'n favorieten ja. Ze creëert echt warmte.
Je was toch getrouwd?quote:Op maandag 30 december 2019 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ja mijn bier is ook op... shit moet ik weer opstaan
quote:Op maandag 30 december 2019 21:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat Fries een taal is!
Nee nee, het is geen dialect. Je kan wel een Fries accent hebbenquote:Op maandag 30 december 2019 21:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook geen accent, maar een taal. Volgens de officiële lezing.
Omdat t geschreven is voor Ringo Starrquote:Op maandag 30 december 2019 21:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waarom staat de Beatleversie er eigenlijk niet in?
Wall of text, didn't read.quote:Op maandag 30 december 2019 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vlieger is het relaas van een weduwnaar die zijn zoon op diens achtste verjaardag een vlieger schenkt. Het verder naamloze zoontje had hierop gestaan; boten, fietsen en treinen interesseerden hem niet, hetgeen de verteller zeer verwonderde. 's Anderendaags, toen de wind uit de goede hoek waaide, gingen ze vervolgens uit vliegeren, waarop het zoontje aan kwam zetten met in de ene hand de vlieger, en in de andere hand een brief. Desgevraagd meldde het zoontje dat het hier een aan zijn overleden moeder gericht epistel betrof, en dat hij de intentie had dit aan de vlieger te bevestigen opdat zij, die zich hoog in de hemel zou bevinden, dit zou kunnen lezen. In de brief doet het zoontje kond van zijn gemis en hij meldt daarnaast ook dat des vaders nieuwe vriendin hem maar met mate behaagt.
Goede tekst.
zuipsequote:
Ja zo ben er ik wel eens een paar tegengekomen. Kon ze voor geen meter verstaanquote:Op maandag 30 december 2019 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Nee nee, het is geen dialect. Je kan wel een Fries accent hebben
quote:
020quote:Op maandag 30 december 2019 21:19 schreef houdjemond het volgende:
Zal lekker vanaf nu alleen nog maar plat Amsterdam ouwehoeren.
Annemieke en Don Leoquote:Op maandag 30 december 2019 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut één van m'n favorieten ja. Ze creëert echt warmte.
Deze zin is in ieder geval niet door een Hazes geschreven.quote:Op maandag 30 december 2019 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Desgevraagd meldde het zoontje dat het hier een aan zijn overleden moeder gericht epistel betrof, en dat hij de intentie had dit aan de vlieger te bevestigen opdat zij, die zich hoog in de hemel zou bevinden, dit zou kunnen lezen.
quote:Op maandag 30 december 2019 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vlieger is het relaas van een weduwnaar die zijn zoon op diens achtste verjaardag een vlieger schenkt. Het verder naamloze zoontje had hierop gestaan; boten, fietsen en treinen interesseerden hem niet, hetgeen de verteller zeer verwonderde. 's Anderendaags, toen de wind uit de goede hoek waaide, gingen ze vervolgens uit vliegeren, waarop het zoontje aan kwam zetten met in de ene hand de vlieger, en in de andere hand een brief. Desgevraagd meldde het zoontje dat het hier een aan zijn overleden moeder gericht epistel betrof, en dat hij de intentie had dit aan de vlieger te bevestigen opdat zij, die zich hoog in de hemel zou bevinden, dit zou kunnen lezen. In de brief doet het zoontje kond van zijn gemis en hij meldt daarnaast ook dat des vaders nieuwe vriendin hem maar met mate behaagt.
Goede tekst.
Hahaquote:Op maandag 30 december 2019 21:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja zo ben er ik wel eens een paar tegengekomen. Kon ze voor geen meter verstaan
Ringo was niet eens de beste drummer bij de Beatless.quote:Op maandag 30 december 2019 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat t geschreven is voor Ringo Starr
Op verzoek van Starr werden de openingsregels van het nummer, die eerst luidden "What would you do if I sang out of tune? Would you stand up and throw tomatoes at me?", veranderd in "What would you think if I sang out of tune? Would you stand up and walk out on me?". Starr was bang dat hij anders bij elk concert bekogeld zou worden met tomaten.
Thanksquote:
0223quote:
En hij láát voor zich koken.quote:Op maandag 30 december 2019 21:22 schreef Kyran het volgende:
Rick zorgt ook voor warmte, maar dan vooral omdat die mij laat koken van woede.
Cheers!quote:Op maandag 30 december 2019 21:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wit uit Nieuw Zeeland hier, maar proost.
Wat moet je met zijn afdankertjes?quote:Op maandag 30 december 2019 21:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Geef mij overigens maar liever Woman to Woman van Joe
gescheiden?quote:
Die van Jacob?quote:Op maandag 30 december 2019 21:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wit uit Nieuw Zeeland hier, maar proost.
Bedankt Don Leoquote:Op maandag 30 december 2019 21:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat t geschreven is voor Ringo Starr
Op verzoek van Starr werden de openingsregels van het nummer, die eerst luidden "What would you do if I sang out of tune? Would you stand up and throw tomatoes at me?", veranderd in "What would you think if I sang out of tune? Would you stand up and walk out on me?". Starr was bang dat hij anders bij elk concert bekogeld zou worden met tomaten.
hier had ook een parel van suzan en freek kunnen staanquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef peaceman het volgende:
Hier had ook The Rain Song kunnen staan
Van de andere kant had hier ook P Diddy kunnen staanquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef peaceman het volgende:
Hier had ook The Rain Song kunnen staan
puff daddyquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vind het origineel van jamiroquai mooier
Vind het gewoon een leuker nummer, wellicht door GTAquote:Op maandag 30 december 2019 21:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat moet je met zijn afdankertjes?
Doctor?quote:
er stond wasquote:
The Rain Song is echt prachtig!quote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de andere kant had hier ook P Diddy kunnen staan
Nicequote:
Daarom wil ik hem niet in de finale. Choker eerste klas.quote:
Lijkt allemaal nergens op.quote:
Ik zie ineens een Heinekenblikje voor me.quote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Makamba_ het volgende:
Oké hiermee wordt André Hazes wel enigszins weggespoeld
Ja, dat kan als je door tijd en ruimte aan het reizen gaatquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Alles gejat van Greta van Fleet deze band
Ja ze hebben wel enorm knap gejat uit de toekomstquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Alles gejat van Greta van Fleet deze band
Eensquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kashmir beter dan Whole Lotta Love #unpopularopinion
Noord Holland is ook een provincie.quote:
#incorrectopinionquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eensquote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doctor Doctor, gimme the newsquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Naja die van die godzilla film iigquote:
Ja, maar ik kom dus niet uit Noord-Holland, maar uit Amsterdam.quote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Noord Holland is ook een provincie.
Tevens, ik houd van steden en die drukte. Alleen een grafhekel aan Amsterdam en haar volk.
quote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja ze hebben wel enorm knap gejat uit de toekomst
Lekker cliché weer die mening.quote:Op maandag 30 december 2019 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Noord Holland is ook een provincie.
Tevens, ik houd van steden en die drukte. Alleen een grafhekel aan Amsterdam en haar volk.
quote:
Amsterdamquote:Op maandag 30 december 2019 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom dus niet uit Noord-Holland, maar uit Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |