SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Sorry daarvoorquote:Op maandag 30 december 2019 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
AHA, dus jij bent verantwoordelijk voor het feit dat de helft van de posts in ESF nu die smiley heeft!?
Omdat je er aids van krijgt?quote:Op maandag 30 december 2019 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik versta altijd welcome to the new aids
Zeker. Ik denk ook wel dat meer mannen vallen op stijl dan op opblaastieten.quote:Op maandag 30 december 2019 20:13 schreef Kyran het volgende:
Floor is gewoon stijlvol. Niet meteen een 10/10, maar wel gewoon een leuke slimme stijlvolle dame.
Vind dat aantrekkelijker dan de zoveelste domme blonde bimbo met dikke tieten en opgespoten lippen.
Wij kijken alle afleveringen op 1 januariquote:Op maandag 30 december 2019 20:17 schreef skysherrif het volgende:
Leo Blokhuis heeft nu een heerlijk verhaal over waarom three little birds het lied van ajax werd.
Ik hou van stijlvolle tietenquote:Op maandag 30 december 2019 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker. Ik denk ook wel dat meer mannen vallen op stijl dan op opblaastieten.
oh jullie kijken het echt pas terug in januariquote:Op maandag 30 december 2019 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij kijken alle afleveringen op 1 januari
Begonnen tijdens een oefenpotje in Cardiffquote:Op maandag 30 december 2019 20:17 schreef skysherrif het volgende:
Leo Blokhuis heeft nu een heerlijk verhaal over waarom three little birds het lied van ajax werd.
Jazeker wel, holibollie in speenquote:Op maandag 30 december 2019 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
OH GOD PLEASE NO GOD NO PLEASE
quote:Op maandag 30 december 2019 20:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh jullie kijken het echt pas terug in januari
Natuurlijk, dan heb je de perfecte combinatie te pakken. Tieten waar je nog eens een goed gesprek mee kan hebben.quote:Op maandag 30 december 2019 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik hou van stijlvolle tieten
Traditie!quote:Op maandag 30 december 2019 20:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh jullie kijken het echt pas terug in januari
Ze zijn voldoende.quote:
ja dezelfde ijzers ookquote:Op maandag 30 december 2019 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er uit als ijshoorntjes alleen dan in rolvorm?
euh nee.quote:
ja joh ga haten danquote:Op maandag 30 december 2019 20:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon van die koekjes die altijd op een softijsje zitten.
Tegenvaller
Als je BLOF maar in Nederland laat!quote:Op maandag 30 december 2019 20:18 schreef Momo het volgende:
Met Easyjet naar een 2 sterren hotel in Benidorm!
Ben gewoon een onoplettende prutser Strani. Dat is niet topicgebonden maar daar mag iederéén van meegenieten.quote:
Hahaquote:Op maandag 30 december 2019 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben gewoon een onoplettende prutser Strani. Dat is niet topicgebonden maar daar mag iederéén van meegenieten.
Hop on my choo chooquote:Op maandag 30 december 2019 20:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet niet wat erger is de NL-tekst of de Engelse tekst met zijn bunnysuit
beste blof nummer iigquote:Op maandag 30 december 2019 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond dit een leuk liedje toen ik 11 was![]()
![]()
ik moet me ook elke keer beheersen... is gewoonte om na het tikken meteen twee keer op tab en dan enter te drukken...quote:Op maandag 30 december 2019 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben gewoon een onoplettende prutser Strani. Dat is niet topicgebonden maar daar mag iederéén van meegenieten.
wist niet dat je kwaad werd...quote:Op maandag 30 december 2019 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dezelfde ijzers ook
[..]
euh nee.
zelf gemaakt.
vegters is het merk
[..]
ja joh ga haten dan
ze heten nieuwjaarsrolletjes. zo simpel is het.quote:Op maandag 30 december 2019 20:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
wist niet dat je kwaad werd...
Ik snap ook wel dat Vegters t merk is, maar die zijn voor mij synoniem met deze dingen. Vandaar. Net zoals we Google ook synoniem stellen met een zoekmachine en TomTom met navigatie..
niet meer naar buiten voor hoe lang? Een avond? Een dag? Een week?quote:Op maandag 30 december 2019 20:20 schreef El-Stinho het volgende:
M'n schoenen zijn gejat
Maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat
Nou dat je er maar veel plezier van mag hebbenquote:Op maandag 30 december 2019 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heten nieuwjaarsrolletjes. zo simpel is het.
afgekort rolletjes.
Schoenen zijn gejat etc.. Is toch briljant. Hoe verzin je het.quote:
dat idd. jezus wat een lap tekstquote:
komt goed lekker veel slagroom er in en dan is het vooral lekker, weinig met fun te maken maar wel met heerlijkquote:Op maandag 30 december 2019 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou dat je er maar veel plezier van mag hebben
JA daarkaniktochniksaandoen dat hij zoveel shcreefquote:
*neemt @LTVDK mee naar buiten om dit uit te vechten. Dit slagveld hoeven de mensen hier niet te zien.quote:Op maandag 30 december 2019 20:21 schreef LTVDK het volgende:
Barcelona is geen Spanje #freecatalunya
Onder invloed van de drank van haar vader?quote:Op maandag 30 december 2019 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Schoenen zijn gejat etc.. Is toch briljant. Hoe verzin je het.
Dan mis je een topique of 3.quote:
je had de link al gezet toch?quote:Op maandag 30 december 2019 20:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
JA daarkaniktochniksaandoen dat hij zoveel shcreef
nou dat iddquote:
Dat is toch wel erg jammer.quote:Op maandag 30 december 2019 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sinatra komt onder de streep al bij al ook wel tot een bonusje dit jaar, al valt Strangers in the Night eruit
Syd Barrett meets Sid Vicious?quote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef Zorro het volgende:
My Way
Origineel van Herman Brood/ Syd Vicious....
Kom dan vriend!quote:Op maandag 30 december 2019 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
*neemt @:LTVDK mee naar buiten om dit uit te vechten. Dit slagveld hoeven de mensen hier niet te zien.
Het punt bij Sinatra is dat het erop lijkt alsof de jeugd hem wel kan waarderen, maar alleen het wat helderder klinkend werk.quote:Op maandag 30 december 2019 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sinatra komt onder de streep al bij al ook wel tot een bonusje dit jaar, al valt Strangers in the Night eruit
Was toch weer een extra postquote:Op maandag 30 december 2019 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
je had de link al gezet toch?was minder tekst
quote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze draaiden ze op de begrafenis van mijn opa afgelopen augustus![]()
ow okequote:
Welke nummer vallen daar dan niet onder?quote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het punt bij Sinatra is dat het erop lijkt alsof de jeugd hem wel kan waarderen, maar alleen het wat helderder klinkend werk.
Ik haal dat altijd door elkaarquote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Syd Barrett meets Sid Vicious?
Waarom staat verliefd op hanja may weggen er niet in?quote:
omdat jij er niet op gestemd hebt?quote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom staat verliefd op hanja may weggen er niet in?
Het 50s werk voornamelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welke nummer vallen daar dan niet onder?
quote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom dan vriend!
Ohnee dat blok is alweer voorbij
Strangers in the Night wijkt qua helderheid niet veel af van dit toch? Ook lekker nostalgisch, jaren 50-sfeertjequote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het punt bij Sinatra is dat het erop lijkt alsof de jeugd hem wel kan waarderen, maar alleen het wat helderder klinkend werk.
Omdat Nederland...quote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan ook nog Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistentequote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arie Ribbens pakt zijn bonus waarschijnlijk pas volgend jaar.quote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze draaiden ze op de begrafenis van mijn opa afgelopen augustus![]()
quote:
Dit jaquote:Op maandag 30 december 2019 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Vinden jullie ook dat er gewoon te veel muziek is. Kan het nooit allemaal luisteren.
Denk dat ik dat eigenlijk juist leuker vind, dit is wat te bombastisch, maar zijn stem is gewoon geweldigquote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het 50s werk voornamelijk.
Ik stel je gerust:quote:Op maandag 30 december 2019 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Vinden jullie ook dat er gewoon te veel muziek is. Kan het nooit allemaal luisteren.
Klopt. En dan moeten we ook nog gamen, Netflixen en boeken lezen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ja ik vind werk wel een vervelende onderbreking in dat opzicht. Terwijl ik wel leuk werk heb.quote:Op maandag 30 december 2019 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Maar ik wil het wel.quote:Op maandag 30 december 2019 20:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik stel je gerust:
Dat hoeft ook helemaal niet.
Mja, ik snap dat ook wel weer. Ik vind het soms wat ongrijpbaar. Misschien is het niet bekend genoeg.quote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Strangers in the Night wijkt qua helderheid niet veel af van dit toch? Ook lekker nostalgisch, jaren 50-sfeertje
Naast Bert Haandrikmanquote:
Dan is het toch wel lekker om alles kut te vinden behalve Hazes.quote:
+1quote:Op maandag 30 december 2019 20:27 schreef Bos81 het volgende:
Johnny Cash, Heb ik nooit begrepen, en dat zal ook niet gebeuren denk ik
Radio redneck GTA V-genot.quote:Op maandag 30 december 2019 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel redneckmuziek.
Was behoorlijk matig.quote:
Had t even gemist, waarom liep ie op t laatst naar Price toe? Gekke move van rainbowpeter?quote:
Ik heb sowieso niet zoveel met Jan Contant, alleen die American Recordings troep is nog wel lachenquote:Op maandag 30 december 2019 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel redneckmuziek.
Helaas wel.quote:Op maandag 30 december 2019 20:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Jantje Contantje is populairder dan contant geld zelf
Graagquote:Op maandag 30 december 2019 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
*zet houdjemond heel eventjes op de gang.
Black & Deckerquote:Op maandag 30 december 2019 20:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kennen jullie het verhaal rondom de broer van Johnny?
Ik noem hem The Man in Black & Decker
Omdat Price de hele tijd zat te juichen om alles.quote:Op maandag 30 december 2019 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Had t even gemist, waarom liep ie op t laatst naar Price toe? Gekke move van rainbowpeter?
Zat ook niet volledig te kijken naar dat.quote:Op maandag 30 december 2019 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Had t even gemist, waarom liep ie op t laatst naar Price toe? Gekke move van rainbowpeter?
quote:Jan Kleingeld
Kunstenaar
Beschrijving
Jan Kleingeld is een Nederlands beeldend kunstenaar en grafisch vormgever. Wikipedia
Maar uiteindelijk was het Wright die als eerste prijs heeft.quote:Op maandag 30 december 2019 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat Price de hele tijd zat te juichen om alles.
Sorry, zit ook in het dartsentopique.quote:
quote:
Ja, ik ken veel meer betere nummers van ze.quote:
Understatementquote:Op maandag 30 december 2019 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ken veel meer betere nummers van ze.
Twijfel twijfel dit, ligt wel dicht bij elkaar jaquote:Op maandag 30 december 2019 20:30 schreef Zorro het volgende:
Beste gitaarsolo van Gilmour in dit nummer. Beter nog dan Comfortably numb
quote:Op maandag 30 december 2019 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik was er vroeger als kind van overtuigd dat dit bij mijn oma in de woonkamer was opgenomen. Die had nl ook zulke klokken
The sun is the same in a relative way but you're older,quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
The sun is the same in a relative way but you're older,
Shorter of breath and one day closer to death.
Serieus mag ookquote:Op maandag 30 december 2019 20:32 schreef Sabata het volgende:
*** weet even geen geinige opmerking, dus luistert maar gewoon stil ***
Je oma was pf groupiequote:Op maandag 30 december 2019 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik was er vroeger als kind van overtuigd dat dit bij mijn oma in de woonkamer was opgenomen. Die had nl ook zulke klokken
Ik sprak laatst iemand die Corrie Konings helemaal te gek vond, maar hoeren neuken nooit meer werken kende ze niet.quote:Op maandag 30 december 2019 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corrie Konings zong nog ooit over hoe mooi ze dit lied vond..
Zelfs Gijs gedroeg zich vandaag redelijkquote:Op maandag 30 december 2019 20:32 schreef alopio het volgende:
genots intro
Gijs had hem h e l e m a a l volgelult
Soms gaat het niet om de clue maar om het verhaal.quote:Op maandag 30 december 2019 20:33 schreef Strani het volgende:
6:52 voor de albumversie. Deze heren konden ook niks gewoon een beetje efficient uitleggen he?
Ik ben een patatje/frietje. Maar ik waardeer deze muziek en dat muziektijdperk enormquote:
Zo, is hij ziek? Poliep op z’n stembanden? Keelontsteking?quote:Op maandag 30 december 2019 20:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zelfs Gijs gedroeg zich vandaag redelijk
Staat die er nog in?quote:Op maandag 30 december 2019 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik sprak laatst iemand die Corrie Konings helemaal te gek vond, maar hoeren neuken nooit meer werken kende ze niet.
Met Pink Floyd heb ik dan toch liever de TL;DR als het even kan.quote:Op maandag 30 december 2019 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Soms gaat het niet om de clue maar om het verhaal.
Dat mag.quote:Op maandag 30 december 2019 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Met Pink Floyd heb ik dan toch liever de TL;DR als het even kan.
doekje nodig?quote:
Dat ik Je Mis en Treur Niet niet vergeten.quote:Op maandag 30 december 2019 20:34 schreef Bugno3 het volgende:
Werkdag en even eindejaarsdinertje met gezin weer achter de rug.
Gelukkig tussen de bedrijven door hoop GENOT meegemaakt, zoals een Rocking In The Freeworld, Paranoid Android, Take On Me en nog een hele hoop.
TIME vind ik ok, maar niet heel top.
Aan je naam te zien zijn we even oud.quote:Op maandag 30 december 2019 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben een patatje/frietje. Maar ik waardeer deze muziek en dat muziektijdperk enorm
Ok.quote:Op maandag 30 december 2019 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ik Je Mis en Treur Niet niet vergeten.
*gaat ook in dit groepje staan.quote:Op maandag 30 december 2019 20:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Aan je naam te zien zijn we even oud.
Echoes (Meddle 2011 remaster) is 23:32 langquote:Op maandag 30 december 2019 20:33 schreef Strani het volgende:
6:52 voor de albumversie. Deze heren konden ook niks gewoon een beetje efficient uitleggen he?
Ik kom inderdaad uit 1981quote:Op maandag 30 december 2019 20:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Aan je naam te zien zijn we even oud.
Ook jaquote:Op maandag 30 december 2019 20:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haalt het bij lange na niet bij die in LIKE A HURRICANE. God was wat dat genieten.
quote:Op maandag 30 december 2019 20:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Echoes (Meddle 2011 remaster) is 23:32 lang
Fijn dat die werkdag voorbij is, morgen vrij?quote:Op maandag 30 december 2019 20:34 schreef Bugno3 het volgende:
Werkdag en even eindejaarsdinertje met gezin weer achter de rug.
Gelukkig tussen de bedrijven door hoop GENOT meegemaakt, zoals een Rocking In The Freeworld, Paranoid Android, Take On Me en nog een hele hoop.
TIME vind ik ok, maar niet heel top.
Volledige versie.quote:Op maandag 30 december 2019 20:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik Freebird gemist heb? Ik ga even in een hoekje grienen.
quote:Op maandag 30 december 2019 20:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Fijn dat die werkdag voorbij is, morgen vrij?
Gelukkig staat Echoes weer in het nachtje, hebben we weer ruimte voor 4 andere liedjes.quote:
En Stendersgod draaide volledige versiequote:Op maandag 30 december 2019 20:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik Freebird gemist heb? Ik ga even in een hoekje grienen.
Vanmiddag Freebird genot, daarna nog Bat Out Of Hell en nu deze heerlijkheidquote:
In elk geval geen werkquote:Op maandag 30 december 2019 20:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]Wel ergens loop van de middag familieverplichtingen...
Geloof niet dat dat nog toeval isquote:Op maandag 30 december 2019 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig staat Echoes weer in het nachtje, hebben we weer ruimte voor 4 andere liedjes.
9 nummers dat uur, waaronder Thriller... dus ik vraag me af of die helemaal gedraaid gaat wordenquote:Op maandag 30 december 2019 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig staat Echoes weer in het nachtje, hebben we weer ruimte voor 4 andere liedjes.
Bat Out of Hell was ook genieten jaquote:Op maandag 30 december 2019 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanmiddag Freebird genot, daarna nog Bat Out Of Hell en nu deze heerlijkheid
Thriller zal wel in een knipversie komen. Valt me mee dat die nog in het nachtje zit, trouwens.quote:Op maandag 30 december 2019 20:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
9 nummers dat uur, waaronder Thriller... dus ik vraag me af of die helemaal gedraaid gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |