*gaat ook in dit groepje staan.quote:Op maandag 30 december 2019 20:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Aan je naam te zien zijn we even oud.
Echoes (Meddle 2011 remaster) is 23:32 langquote:Op maandag 30 december 2019 20:33 schreef Strani het volgende:
6:52 voor de albumversie. Deze heren konden ook niks gewoon een beetje efficient uitleggen he?
Ik kom inderdaad uit 1981quote:Op maandag 30 december 2019 20:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Aan je naam te zien zijn we even oud.
Ook jaquote:Op maandag 30 december 2019 20:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haalt het bij lange na niet bij die in LIKE A HURRICANE. God was wat dat genieten.
quote:Op maandag 30 december 2019 20:35 schreef laucas het volgende:
[..]
Echoes (Meddle 2011 remaster) is 23:32 lang
Fijn dat die werkdag voorbij is, morgen vrij?quote:Op maandag 30 december 2019 20:34 schreef Bugno3 het volgende:
Werkdag en even eindejaarsdinertje met gezin weer achter de rug.
Gelukkig tussen de bedrijven door hoop GENOT meegemaakt, zoals een Rocking In The Freeworld, Paranoid Android, Take On Me en nog een hele hoop.
TIME vind ik ok, maar niet heel top.
Volledige versie.quote:Op maandag 30 december 2019 20:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik Freebird gemist heb? Ik ga even in een hoekje grienen.
quote:Op maandag 30 december 2019 20:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Fijn dat die werkdag voorbij is, morgen vrij?
Gelukkig staat Echoes weer in het nachtje, hebben we weer ruimte voor 4 andere liedjes.quote:
En Stendersgod draaide volledige versiequote:Op maandag 30 december 2019 20:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik Freebird gemist heb? Ik ga even in een hoekje grienen.
Vanmiddag Freebird genot, daarna nog Bat Out Of Hell en nu deze heerlijkheidquote:
In elk geval geen werkquote:Op maandag 30 december 2019 20:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]Wel ergens loop van de middag familieverplichtingen...
Geloof niet dat dat nog toeval isquote:Op maandag 30 december 2019 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig staat Echoes weer in het nachtje, hebben we weer ruimte voor 4 andere liedjes.
9 nummers dat uur, waaronder Thriller... dus ik vraag me af of die helemaal gedraaid gaat wordenquote:Op maandag 30 december 2019 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig staat Echoes weer in het nachtje, hebben we weer ruimte voor 4 andere liedjes.
Bat Out of Hell was ook genieten jaquote:Op maandag 30 december 2019 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanmiddag Freebird genot, daarna nog Bat Out Of Hell en nu deze heerlijkheid
Thriller zal wel in een knipversie komen. Valt me mee dat die nog in het nachtje zit, trouwens.quote:Op maandag 30 december 2019 20:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
9 nummers dat uur, waaronder Thriller... dus ik vraag me af of die helemaal gedraaid gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |