Twijfel twijfel dit, ligt wel dicht bij elkaar jaquote:Op maandag 30 december 2019 20:30 schreef Zorro het volgende:
Beste gitaarsolo van Gilmour in dit nummer. Beter nog dan Comfortably numb
quote:Op maandag 30 december 2019 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik was er vroeger als kind van overtuigd dat dit bij mijn oma in de woonkamer was opgenomen. Die had nl ook zulke klokken
The sun is the same in a relative way but you're older,quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
The sun is the same in a relative way but you're older,
Shorter of breath and one day closer to death.
Serieus mag ookquote:Op maandag 30 december 2019 20:32 schreef Sabata het volgende:
*** weet even geen geinige opmerking, dus luistert maar gewoon stil ***
Je oma was pf groupiequote:Op maandag 30 december 2019 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik was er vroeger als kind van overtuigd dat dit bij mijn oma in de woonkamer was opgenomen. Die had nl ook zulke klokken
Ik sprak laatst iemand die Corrie Konings helemaal te gek vond, maar hoeren neuken nooit meer werken kende ze niet.quote:Op maandag 30 december 2019 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corrie Konings zong nog ooit over hoe mooi ze dit lied vond..
Zelfs Gijs gedroeg zich vandaag redelijkquote:Op maandag 30 december 2019 20:32 schreef alopio het volgende:
genots intro
Gijs had hem h e l e m a a l volgelult
Soms gaat het niet om de clue maar om het verhaal.quote:Op maandag 30 december 2019 20:33 schreef Strani het volgende:
6:52 voor de albumversie. Deze heren konden ook niks gewoon een beetje efficient uitleggen he?
Ik ben een patatje/frietje. Maar ik waardeer deze muziek en dat muziektijdperk enormquote:
Zo, is hij ziek? Poliep op z’n stembanden? Keelontsteking?quote:Op maandag 30 december 2019 20:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zelfs Gijs gedroeg zich vandaag redelijk
Staat die er nog in?quote:Op maandag 30 december 2019 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik sprak laatst iemand die Corrie Konings helemaal te gek vond, maar hoeren neuken nooit meer werken kende ze niet.
Met Pink Floyd heb ik dan toch liever de TL;DR als het even kan.quote:Op maandag 30 december 2019 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Soms gaat het niet om de clue maar om het verhaal.
Dat mag.quote:Op maandag 30 december 2019 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Met Pink Floyd heb ik dan toch liever de TL;DR als het even kan.
doekje nodig?quote:
Dat ik Je Mis en Treur Niet niet vergeten.quote:Op maandag 30 december 2019 20:34 schreef Bugno3 het volgende:
Werkdag en even eindejaarsdinertje met gezin weer achter de rug.
Gelukkig tussen de bedrijven door hoop GENOT meegemaakt, zoals een Rocking In The Freeworld, Paranoid Android, Take On Me en nog een hele hoop.
TIME vind ik ok, maar niet heel top.
Aan je naam te zien zijn we even oud.quote:Op maandag 30 december 2019 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben een patatje/frietje. Maar ik waardeer deze muziek en dat muziektijdperk enorm
Ok.quote:Op maandag 30 december 2019 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ik Je Mis en Treur Niet niet vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |