Ik heb sowieso niet zoveel met Jan Contant, alleen die American Recordings troep is nog wel lachenquote:Op maandag 30 december 2019 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel redneckmuziek.
Helaas wel.quote:Op maandag 30 december 2019 20:28 schreef Hamlapjes het volgende:
Jantje Contantje is populairder dan contant geld zelf
Graagquote:Op maandag 30 december 2019 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
*zet houdjemond heel eventjes op de gang.
Black & Deckerquote:Op maandag 30 december 2019 20:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kennen jullie het verhaal rondom de broer van Johnny?
Ik noem hem The Man in Black & Decker
Omdat Price de hele tijd zat te juichen om alles.quote:Op maandag 30 december 2019 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Had t even gemist, waarom liep ie op t laatst naar Price toe? Gekke move van rainbowpeter?
Zat ook niet volledig te kijken naar dat.quote:Op maandag 30 december 2019 20:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Had t even gemist, waarom liep ie op t laatst naar Price toe? Gekke move van rainbowpeter?
quote:Jan Kleingeld
Kunstenaar
Beschrijving
Jan Kleingeld is een Nederlands beeldend kunstenaar en grafisch vormgever. Wikipedia
Maar uiteindelijk was het Wright die als eerste prijs heeft.quote:Op maandag 30 december 2019 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat Price de hele tijd zat te juichen om alles.
Sorry, zit ook in het dartsentopique.quote:
quote:
Ja, ik ken veel meer betere nummers van ze.quote:
Understatementquote:Op maandag 30 december 2019 20:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ken veel meer betere nummers van ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |