Dat is toch wel erg jammer.quote:Op maandag 30 december 2019 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sinatra komt onder de streep al bij al ook wel tot een bonusje dit jaar, al valt Strangers in the Night eruit
Syd Barrett meets Sid Vicious?quote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef Zorro het volgende:
My Way
Origineel van Herman Brood/ Syd Vicious....
Kom dan vriend!quote:Op maandag 30 december 2019 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
*neemt @:LTVDK mee naar buiten om dit uit te vechten. Dit slagveld hoeven de mensen hier niet te zien.
Het punt bij Sinatra is dat het erop lijkt alsof de jeugd hem wel kan waarderen, maar alleen het wat helderder klinkend werk.quote:Op maandag 30 december 2019 20:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sinatra komt onder de streep al bij al ook wel tot een bonusje dit jaar, al valt Strangers in the Night eruit
Was toch weer een extra postquote:Op maandag 30 december 2019 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
je had de link al gezet toch?was minder tekst
quote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze draaiden ze op de begrafenis van mijn opa afgelopen augustus![]()
ow okequote:
Welke nummer vallen daar dan niet onder?quote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het punt bij Sinatra is dat het erop lijkt alsof de jeugd hem wel kan waarderen, maar alleen het wat helderder klinkend werk.
Ik haal dat altijd door elkaarquote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Syd Barrett meets Sid Vicious?
Waarom staat verliefd op hanja may weggen er niet in?quote:
omdat jij er niet op gestemd hebt?quote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom staat verliefd op hanja may weggen er niet in?
Het 50s werk voornamelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welke nummer vallen daar dan niet onder?
quote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom dan vriend!
Ohnee dat blok is alweer voorbij
Strangers in the Night wijkt qua helderheid niet veel af van dit toch? Ook lekker nostalgisch, jaren 50-sfeertjequote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het punt bij Sinatra is dat het erop lijkt alsof de jeugd hem wel kan waarderen, maar alleen het wat helderder klinkend werk.
Omdat Nederland...quote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan ook nog Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistentequote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arie Ribbens pakt zijn bonus waarschijnlijk pas volgend jaar.quote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 20:23 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze draaiden ze op de begrafenis van mijn opa afgelopen augustus![]()
quote:
Dit jaquote:Op maandag 30 december 2019 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Vinden jullie ook dat er gewoon te veel muziek is. Kan het nooit allemaal luisteren.
Denk dat ik dat eigenlijk juist leuker vind, dit is wat te bombastisch, maar zijn stem is gewoon geweldigquote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het 50s werk voornamelijk.
Ik stel je gerust:quote:Op maandag 30 december 2019 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Vinden jullie ook dat er gewoon te veel muziek is. Kan het nooit allemaal luisteren.
Klopt. En dan moeten we ook nog gamen, Netflixen en boeken lezen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Ja ik vind werk wel een vervelende onderbreking in dat opzicht. Terwijl ik wel leuk werk heb.quote:Op maandag 30 december 2019 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Maar ik wil het wel.quote:Op maandag 30 december 2019 20:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik stel je gerust:
Dat hoeft ook helemaal niet.
Mja, ik snap dat ook wel weer. Ik vind het soms wat ongrijpbaar. Misschien is het niet bekend genoeg.quote:Op maandag 30 december 2019 20:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Strangers in the Night wijkt qua helderheid niet veel af van dit toch? Ook lekker nostalgisch, jaren 50-sfeertje
Naast Bert Haandrikmanquote:
Dan is het toch wel lekker om alles kut te vinden behalve Hazes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |