SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Pfff dat komt lekker binnen dan...quote:Op maandag 30 december 2019 16:24 schreef essnhills het volgende:
Bij de begrafenis van mijn oom (kanker, euthanasie) kregen we geen koffie en cake, maar hapjes en een drankje. Bij het eerste drankje werd deze gedraaid
Bohhh, Baltic stouts zijn altijd wel royaal goed zeg, groot fan van Pohjalaquote:Op maandag 30 december 2019 16:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wat je lekker vindt?
Baltic Stout is mijn favoriet uit die reeks. Lekker donker, romig, koffie hinten
Deze ale is wat lichter en ligt kruidig.
De diepe ellende van Diggie Dex.quote:Op maandag 30 december 2019 16:24 schreef LTVDK het volgende:
Dit kende ik niet, 3 minuten geleden was mijn leven beter.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit niveautje koningslied.
Ik kon er nog gewoon in posten hoor.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 16:24 schreef essnhills het volgende:
Bij de begrafenis van mijn oom (kanker, euthanasie) kregen we geen koffie en cake, maar hapjes en een drankje. Bij het eerste drankje werd deze gedraaid
Dat is dubbelopquote:Op maandag 30 december 2019 16:26 schreef Djeez het volgende:
Manmanman. Het lijkt wel hoe hoger in de lijst, hoe slechter de muziek. Weer zo'n nietszeggende rapplaat
quote:Op maandag 30 december 2019 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik dit jaar in juni crematie van een collega. IPV cake was er vlaai
Herkenbaarquote:Op maandag 30 december 2019 16:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet drink je veel meer dan je nu doet
Damn son. Dat is rap.quote:
Ja, dat is wel leukquote:Op maandag 30 december 2019 16:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan wel netjes gedocumenteerd in ieder geval![]()
Jaquote:Op maandag 30 december 2019 16:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bohhh, Baltic stouts zijn altijd wel royaal goed zeg, groot fan van Pohjala
Had het vorig jaar bij de begrafenis van een oom, grotendeels dezelfde situatie, alleen was het in dit geval een klassieker. Denk dat ik 'm tijdens Go Your Own Way maar even op mute zetquote:Op maandag 30 december 2019 16:24 schreef essnhills het volgende:
Dan heb je niet veel tijd meerquote:Op maandag 30 december 2019 16:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Damn son. Dat is rap.
Ik denk dat ik wel richting 22 minuten moet kunnen dit jaar. Maar op een gegeven moment wordt elke extra minuut wel heeeul moeilijk
Hier in limburg is dit dus echt standaard. Cake en taart nooit. Jarig en trakteren op het werk? Vla. Visite? Vla. Feest? Vla. Rouw? Vla.quote:Op maandag 30 december 2019 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik dit jaar in juni crematie van een collega. IPV cake was er vlaai
quote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Had het vorig jaar bij de begrafenis van een oom, grotendeels dezelfde situatie, alleen was het in dit geval een klassieker. Denk dat ik 'm tijdens Go Your Own Way maar even op mute zet
Jemig. Dat gaat wel heel snelquote:Op maandag 30 december 2019 16:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Bierfestivals met tasters gaan erg hard. Vakanties ook. Ik zit in 2 jaar tijd nu op ruim 1600 unieke checkins
Ik lees net dat je ook probleemloos een avond NIET kunt drinken. Niks aan de hand dus!quote:Op maandag 30 december 2019 16:26 schreef BillDauterive het volgende:
Maar ik merk wel dat ik meer drink dan voorheen.
Grapjas.quote:
Denk het niet, die is al een tijdje dood.quote:
Kan dit wel begrijpen. Maar dit zou voor mij niet zo'n erge plaat zijn om dat te hebben, ik luister hem thuis toch nooit.quote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik vind het geen mooi liedje, maar heb er wel veel emotie bij. Ik vermoed dat dat voor meer mensen geldt.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Russen met hun Buk-raketten zijn wel gruwelijk. Dat ze zo'n vliegtuig uit de lucht schieten kan ik door de vingers zien, maar dat ze ons hebben opgezadeld met Home en Treur Niet kan ik niet accepteren.
Weer een tijdje geleden dat ik echt een knaller van ze op heb, mijn lokale bierwinkel doet geen handel meer aangezien de importeur van Pohjala nogal een eikel blijkt te zijn...quote:Op maandag 30 december 2019 16:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaIk heb eergisteren nog een Jouluöö op. 4,5 dopjes gegeven.
Dit vraagt om nietsontziende vergelding, laat de bom maar vallen, komt het er eindelijk toch nog eens van.quote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Russen met hun Buk-raketten zijn wel gruwelijk. Dat ze zo'n vliegtuig uit de lucht schieten kan ik door de vingers zien, maar dat ze ons hebben opgezadeld met Home en Treur Niet kan ik niet accepteren.
Haha, daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik lees net dat je ook probleemloos een avond NIET kunt drinken. Niks aan de hand dus!
Mooi, nog een niet-muzieksnob hierquote:
Elvwas danquote:Op maandag 30 december 2019 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk het niet, die is al een tijdje dood.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:28 schreef houdjemond het volgende:
Zie je nou @:essnhills; wij dachten "met onze gleuf" maar Cielke is terug en daar gaan ze
Neuh gewoon munten. Maar ga met 2 vrienden en we delen de meeste. 15cl is vaak echt te veel.quote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jemig. Dat gaat wel heel snelga je dan naar zo'n all you can drink bierfestival? Ik zit in 5,5 jaar nu op 1060 unieke check-ins.
quote:
Ja kan ik me voorstellen, muziek is een van die dingen die mensen echt naar een bepaald moment kunnen terugleidenquote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik vind het geen mooi liedje, maar heb er wel veel emotie bij. Ik vermoed dat dat voor meer mensen geldt.
Snobjasquote:
jaquote:
Denk dat Cielke ook echt 1 van de zeldzame blonde dames is die ik echtquote:Op maandag 30 december 2019 16:28 schreef houdjemond het volgende:
Zie je nou @:essnhills; wij dachten "met onze gleuf" maar Cielke is terug en daar gaan ze
Danny Vera toch?quote:
Das waarquote:Op maandag 30 december 2019 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan dit wel begrijpen. Maar dit zou voor mij niet zo'n erge plaat zijn om dat te hebben, ik luister hem thuis toch nooit.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:29 schreef Nizno het volgende:
de fietstocht overleefd. en met een hele lading drinken thuis gekomen. het is dat er geen alcohol in zit anders zou ik denken dat mn ouders me dronken willen voeren
Hopt.nl zal binnen een maand wel weer een goede actie hebben, wie weet kan je daar goedkoop Põhjala halenquote:Op maandag 30 december 2019 16:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Weer een tijdje geleden dat ik echt een knaller van ze op heb, mijn lokale bierwinkel doet geen handel meer aangezien de importeur van Pohjala nogal een eikel blijkt te zijn...
Jammer, want ik vind het merendeel van wat zij doen echt super tof
Dat klinkt wel als een vette Elven naam eigenlijkquote:
Ik laat je graag in deze waanquote:Op maandag 30 december 2019 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi, nog een niet-muzieksnob hier
quote:Op maandag 30 december 2019 16:29 schreef Nizno het volgende:
de fietstocht overleefd. en met een hele lading drinken thuis gekomen. het is dat er geen alcohol in zit anders zou ik denken dat mn ouders me dronken willen voeren
Ik heb het in een excel-bestandje bijgehouden. Zit op bijna 500.quote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jemig. Dat gaat wel heel snelga je dan naar zo'n all you can drink bierfestival? Ik zit in 5,5 jaar nu op 1060 unieke check-ins.
Eh, zo blond is ze nietquote:Op maandag 30 december 2019 16:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat Cielke ook echt 1 van de zeldzame blonde dames is die ik echtvind.
Verder weinig blondjes op mijn to do lijst
Kom je toch weer bij Trafassi uit.quote:
Dan accepteer ik die emotie die ene keer wel. Ik heb nog steeds moeite met Perfect Day, al zeven jaar lang. Dat is toch wel jammer, want ik vind het een erg mooi liedje.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 16:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen, muziek is een van die dingen die mensen echt naar een bepaald moment kunnen terugleiden
Huhquote:Op maandag 30 december 2019 16:29 schreef Nizno het volgende:
met een hele lading drinken thuis gekomen. het is dat er geen alcohol in zit
quote:
Ja, dan gaat het wel een stuk sneller. Mijn vrienden vinden speciaalbier op zijn tijd wel lekker, maar zijn er ook niet zo gek op, dat we gaan delen.quote:Op maandag 30 december 2019 16:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Neuh gewoon munten. Maar ga met 2 vrienden en we delen de meeste. 15cl is vaak echt te veel.
Ook als we halve literblikken neipa hebben, of grote flessen lambic, dan sharen we.
ja blijkbaar, cassis en sinas.quote:
Waterquote:
Ik blijf toch echt liever naar de lokale winkel gaan dan dat ik bij een hopt bestel ofzo. Vind het gewoon leuk om met die lui te babbelen en het biertje fysiek te kunnen bekijken enzoquote:Op maandag 30 december 2019 16:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hopt.nl zal binnen een maand wel weer een goede actie hebben, wie weet kan je daar goedkoop Põhjala halenBij mijn lokale bierwinkel hebben ze ook steeds minder Ests bier.
Ik ben die ene die Disturbed prachtig vindquote:
Die neger van Rondoquote:
Donkerblond tochquote:
Ben jij zo iemand die een hekel heeft aan alles wat lijkt op Kate/Bjork/Jefferson Airplane?quote:
Maar je hebt geen untappd?quote:Op maandag 30 december 2019 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het in een excel-bestandje bijgehouden. Zit op bijna 500.
Ik verzamel kroonkurken dus dan is het wel mooi om wat aparte dingen te drinken.
Ik heb 27:07 staan als PR. Verwacht niet dat ik dat ooit nog ga verbeteren. De beroerte die ik eerder dit jaar heb gehad, heeft wel wat snelheid gekost.quote:Op maandag 30 december 2019 16:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Damn son. Dat is rap.
Ik denk dat ik wel richting 22 minuten moet kunnen dit jaar. Maar op een gegeven moment wordt elke extra minuut wel heeeul moeilijk
dat is wat voor de paarse van @Djeezquote:
Nope.quote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef BillDauterive het volgende:
Geweldige plaat dit!!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Maar je hebt geen untappd?
Nee, alleen dit nummer. Word er heel ongemakkelijk van.quote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die een hekel heeft aan alles wat lijkt op Kate/Bjork/Jefferson Airplane?
ah ben je we weer?quote:
Niks mis met Distrubed, snap alle haat op ze niet.quote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben die ene die Disturbed prachtig vind
JIj dacht zeker dat het nummer Go Ask Alice heette??quote:
Ja het blijft apart dat het dezelfde band onder een andere naam isquote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Van dezelfde gasten die ons ook We Built This City hebben gegeven.
Doe mij maar Art en Paulquote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben die ene die Disturbed prachtig vind
Ik ben niet weggeweestquote:
ik haat de plaat niet, vind alleen het origineel beterquote:Op maandag 30 december 2019 16:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niks mis met Distrubed, snap alle haat op ze niet.
Ze hebben een leuke cover gemaakt, beetje underground nog, ken je die?quote:Op maandag 30 december 2019 16:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niks mis met Distrubed, snap alle haat op ze niet.
Dit hoort iig op oudjaarsdagquote:Op maandag 30 december 2019 16:32 schreef ok01 het volgende:
Dit had ook makkelijk in de top 50 gekund
Was al opgehangen?quote:
Ik had hier nooit een naam aangekoppeld eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2019 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JIj dacht zeker dat het nummer Go Ask Alice heette??
ow..... je hebt weer bij elk nummer dit gevoel zeker?quote:
Mijn lokale bierwinkel heeft 3000 verschillende biertjes. Vaak is het er te druk om even met die mensen te babbelen. Maar dat is wel een stuk leuker dan via internet bestellen inderdaadquote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik blijf toch echt liever naar de lokale winkel gaan dan dat ik bij een hopt bestel ofzo. Vind het gewoon leuk om met die lui te babbelen en het biertje fysiek te kunnen bekijken enzo
Alhoewel het misschien voor wat meer zeldzaam bier geen verkeerd idee is idd
Die meet al 30 cmquote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is wat voor de paarse van @:djeez
Nee, wasmachine is pas net klaar, en er was (hihi) nog geen geschikt momentquote:
ja een ekte FOK!kerquote:
Monthy Python?quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 16:33 schreef Isorden het volgende:
Hier had ook de versie van Thin Lizzy kunnen staan
quote:
Die van mij is denk ik te klein om dat soort deals te hebbenquote:Op maandag 30 december 2019 16:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mijn lokale bierwinkel heeft 3000 verschillende biertjes. Vaak is het er te druk om even met die mensen te babbelen. Maar dat is wel een stuk leuker dan via internet bestellen inderdaadAf en toe staat er ook nog wel een heerlijke Imperial Stout bij de '50% korting over datum biertjes'. Dat is altijd mooi meegenomen.
Nee sommige kende ik van te voren alquote:Op maandag 30 december 2019 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow..... je hebt weer bij elk nummer dit gevoel zeker?
quote:Op maandag 30 december 2019 16:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Van mij mogen ze de positie van Thin Lizzy en Metallica switchen.
Neeee joh. Ik ben geen fan van deze band. Maar dit nummerquote:Op maandag 30 december 2019 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, weer zo'n irrelevante Metallica notering.Bij die kun je hun noteringen ook x5 doen voor een realistische plaats.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Van mij mogen ze de positie van Thin Lizzy en Metallica switchen.
ophangen en als je het nodig hebt weer van de lijn halen of vouw je het tussendoor ook nog op?quote:Op maandag 30 december 2019 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, wasmachine is pas net klaar, en er was (hihi) nog geen geschikt moment
Snap ik wel ergens. Dit was in Eindhoven, dus niet heel ver van Limburg. Zo ver ik weet was mijn collega geen LImburger, maar geboren en getogen in EHV.quote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hier in limburg is dit dus echt standaard. Cake en taart nooit. Jarig en trakteren op het werk? Vla. Visite? Vla. Feest? Vla. Rouw? Vla.
Die staat hoger natuurlijk......?quote:Op maandag 30 december 2019 16:33 schreef Isorden het volgende:
Hier had ook de versie van Thin Lizzy kunnen staan
Ophangen totdat ik ofwel de was nodig heb, ofwel het wasrek waar het aan hangtquote:Op maandag 30 december 2019 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ophangen en als je het nodig hebt weer van de lijn halen of vouw je het tussendoor ook nog op?
ken je hem nu wel dan of dat ook niet?quote:Op maandag 30 december 2019 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee sommige kende ik van te voren al![]()
Dit is er daar niet een van overigens
Best een geinig nummer... voor plaats 844quote:Op maandag 30 december 2019 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ajoh, fuck it.
HET REGENT HIER EN HET GITAAR![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2019 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ken je hem nu wel dan of dat ook niet?
Ja, dat vind ik ook zo jammer aan de Moersleutel. Goed bier, maar de blikken zijn te groot om in je eentje van te drinken. Hadden ze 33cl blikken gehad, dan had ik er veel meer van gedronken.quote:Op maandag 30 december 2019 16:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die van mij is denk ik te klein om dat soort deals te hebben
Zou wel lekker zijn, want de prijs die je voor een goede stout neertikt is ook om te janken
Maak je niet te druk zou ik zeggenquote:Op maandag 30 december 2019 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag net dat Country Roads vorig jaar al op 192 stond. Met al die boeren zal die nog wel een stuk gestegen zijn. Dat wordt dat nummer lekker horen op oudjaarsdag. Lekker gehyped die troep.
Hoop dat ie nog steeds in het nachtje zit.quote:Op maandag 30 december 2019 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maak je niet te druk zou ik zeggen
Is juist gedaaldquote:Op maandag 30 december 2019 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag net dat Country Roads vorig jaar al op 192 stond. Met al die boeren zal die nog wel een stuk gestegen zijn. Dat wordt dat nummer lekker horen op oudjaarsdag. Lekker gehyped die troep.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Isorden het volgende:
Ik moet voorlopig de deur uit...
Tot later fijne dames en heren
Ik denk dat het appelsap wasquote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Kyran het volgende:
Lekker Whisky atten, straks kind aan de borst, hoppa
herkenbaarquote:Op maandag 30 december 2019 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ophangen totdat ik ofwel de was nodig heb, ofwel het wasrek waar het aan hangt
Tot laterquote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Isorden het volgende:
Ja die stond vorig jaar wel al kneiterhoog natuurlijk.quote:
Vertel eens welke bands je nog niet hebt gezien.quote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Metallica nog acoustisch gezien.
Dag Ies!quote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Isorden het volgende:
Laterquote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Isorden het volgende:
Gelukkig staat Fade to Black hogerquote:Op maandag 30 december 2019 16:35 schreef Berkery het volgende:
Hier had ook Ride the lightning kunnen staan.lu
Er komt binnenkort een kastje bij in die kamer. Dan kan ik daar handdoeken enzo in kwijt, ipv opgevouwen op het wasrek neer te leggen. Dat zal wel iets schelenquote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
herkenbaar
Ik moet alleen nog wel even een moment zoeken om toch maar eens wat te vouwen binnenkort. er hangt iets meer dan ik in een week gebruik.
Oh ja inderdaad, ik snap dus echt niet dat ze denken van oh hee, laten we even dit bier van 12% in een 44cl blik douwenquote:Op maandag 30 december 2019 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook zo jammer aan de Moersleutel. Goed bier, maar de blikken zijn te groot om in je eentje van te drinken. Hadden ze 33cl blikken gehad, dan had ik er veel meer van gedronken.
ABC.quote:Op maandag 30 december 2019 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft er vanmiddag eigenlijk gewonnen met dartsen?
ik heb een bureaustoel waar de handdoeken ongevouwen op komen te liggenquote:Op maandag 30 december 2019 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een kastje bij in die kamer. Dan kan ik daar handdoeken enzo in kwijt, ipv opgevouwen op het wasrek neer te leggen. Dat zal wel iets schelen
De onwetendheidquote:Op maandag 30 december 2019 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deep Purple bedacht ik me net. Enneh nog een paar stonerbandjes die ik wil zien. En Slint en Tenacious D en dat is het wel.quote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vertel eens welke bands je nog niet hebt gezien.
Niet lullig bedoeld maar ben ik oprecht benieuwd naar
Ik vind het eigenlijk maar een fluttoernooi. Ben niet echt gemotiveerd om te kijken.quote:
Van der Poel.quote:Op maandag 30 december 2019 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een keyboard staan en een poef op z'n kant die vol liggen met half opgevouwen kledingquote:Op maandag 30 december 2019 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een bureaustoel waar de handdoeken ongevouwen op komen te liggen
Alles wordt minder als het populairder wordt.quote:Op maandag 30 december 2019 16:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad, ik snap dus echt niet dat ze denken van oh hee, laten we even dit bier van 12% in een 44cl blik douwen
Als je meer dan een biertje wil drinken wordt dat meteen een stuk lastiger zo
Moet zeggen dat ik hun output dit jaar wel wat minder vind dan 1 of 2 jaar terug, toen ze echt superveel lekkere varianten op de Motorolie hadden, die bevielen erg goed
Gaan we samen naar Blof? Geen blufquote:Op maandag 30 december 2019 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deep Purple bedacht ik me net. Enneh nog een paar stonerbandjes die ik wil zien. En Slint en Tenacious D en dat is het wel.Oja, Bløf
Omdat het de beste van De Dijk is.quote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Huh, waarom staat deze zo hoog?
Gewoon ontspullen!quote:Op maandag 30 december 2019 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een kastje bij in die kamer. Dan kan ik daar handdoeken enzo in kwijt, ipv opgevouwen op het wasrek neer te leggen. Dat zal wel iets schelen
Hierquote:
Ik Deep Purple welquote:Op maandag 30 december 2019 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deep Purple bedacht ik me net. Enneh nog een paar stonerbandjes die ik wil zien. En Slint en Tenacious D en dat is het wel.Oja, Bløf
Ehh..quote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gaan we samen naar Blof? Geen bluf
Ja, uh, nee.quote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat het de beste van De Dijk is.
Blijft een mooie zinquote:Op maandag 30 december 2019 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen is dood, en de rest drinkt bier in het café.
Graag gedaanquote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef El-Stinho het volgende:
Bedankt aan alle stemmers die hem 45 plekken hoger brachten dan vorig jaar.
Er is niemand in de stad, iedereen stemt op de Top 2000.quote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Huh, waarom staat deze zo hoog?
Iedereen gaat maar doodquote:Op maandag 30 december 2019 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen is dood, en de rest drinkt bier in het café.
Excuus.quote:
De leukere wedstrijden waren in de eerste drie rondes, maar het heeft niet geknetterd nee. Sowieso een vrij tam televisiejaar voor mijn gevoel. De Euro Tours en vloertoernooien volgen vind ik stiekem leuker om de variatie, kort format en spektakel.quote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk maar een fluttoernooi. Ben niet echt gemotiveerd om te kijken.
Vorig jaar flink genoten van de verschillende varianten van de CFS, moet daar weer eens blik van op de kop tikkenquote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alles wordt minder als het populairder wordt.
Kees blijft ook een favoriet van me. Goedkoop en altijd goed.
Daarom alles nonstop vanmiddag natuurlijkquote:
quote:
Niveauverschil lijkt ook vrij groot. Als het grote spektakelstuk een blackout van MvG is, tsja, ja, nouja.quote:Op maandag 30 december 2019 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De leukere wedstrijden waren in de eerste drie rondes, maar het heeft niet geknetterd nee. Sowieso een vrij tam televisiejaar voor mijn gevoel. De Euro Tours en vloertoernooien volgen vind ik stiekem leuker om de variatie, kort format en spektakel.
nou ik heb aparte plekken voor de handdoeken en doe het nog steeds nietquote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een keyboard staan en een poef op z'n kant die vol liggen met half opgevouwen kleding![]()
Dat ligt dan semi netjes totdat ik een handdoek nodig heb, want dan trek ik die er tussenuitDus als ik zometeen een apart plekje voor handdoeken heb gaat dat wellicht wat netter
Nee die zitten allemaal hierquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 16:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom alles nonstop vanmiddag natuurlijk
Naja, ik zal het zien. Een extra kast kan geen kwaadquote:Op maandag 30 december 2019 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik heb aparte plekken voor de handdoeken en doe het nog steeds niet
Spijkerbroeken blijven sowieso hangen tot ik ze nodig heb. Dat is lekkerder aantrekken dan met meerdere vouwen van het opgevouwen in de kast hebben liggen.
en handdoeken wil ik zo stug mogelijk dus eigenlijk is dan opvouwen ook niet goed voor ze. maar het midden uit scheuren ken ik wel ja
Ik pak ze meestal beiden mee in één fietstochtje.quote:Op maandag 30 december 2019 16:41 schreef Berkery het volgende:
Robbie kon niet tegen Petten, ging liever naar Callantsoog
Het niveau is vooral in de breedte gegroeid, alleen laten ze dat lang niet altijd op TV zien. De enige uitdager is oprecht Price. Wright is goed, maar die choket 9 op de 10 keer tegen MvG.quote:Op maandag 30 december 2019 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niveauverschil lijkt ook vrij groot. Als het grote spektakelstuk een blackout van MvG is, tsja, ja, nouja.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:42 schreef houdjemond het volgende:
Iedereen gaat maar dood
En de rest drinkt bier in het cafe
Het regent in de straten
Er is niemand in de stad
Want niemand van mijn vrienden nam me mee![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, ik zal het zien. Een extra kast kan geen kwaad
quote:
succes!quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Hey mensen, even dat jullie het weten: Ik ga vandaag niet meeposten want ik heb een verschrikkelijke nacht gehad... nauwelijks geslapen en voelde me daarna erg overspannen. Ik luister mee maar het is me te veel om hier ook nog mee te posten. Het komt wel goed met mij, maar ik moet het even heel rustig aan doen momenteel.
Sterkte pik.quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Hey mensen, even dat jullie het weten: Ik ga vandaag niet meeposten want ik heb een verschrikkelijke nacht gehad... nauwelijks geslapen en voelde me daarna erg overspannen. Ik luister mee maar het is me te veel om hier ook nog mee te posten. Het komt wel goed met mij, maar ik moet het even heel rustig aan doen momenteel.
Caramel Fudge Stout? Daar heb ik alleen de eerste versie van op. Dat was echt genieten!quote:Op maandag 30 december 2019 16:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vorig jaar flink genoten van de verschillende varianten van de CFS, moet daar weer eens blik van op de kop tikken
Beterschap!quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Beterschap man! Goed dat je wat rust pakt.quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |