Tot laterquote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Isorden het volgende:
Ik moet voorlopig de deur uit...
Tot later fijne dames en heren
Ja die stond vorig jaar wel al kneiterhoog natuurlijk.quote:
Vertel eens welke bands je nog niet hebt gezien.quote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb Metallica nog acoustisch gezien.
Dag Ies!quote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Isorden het volgende:
Laterquote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Isorden het volgende:
Gelukkig staat Fade to Black hogerquote:Op maandag 30 december 2019 16:35 schreef Berkery het volgende:
Hier had ook Ride the lightning kunnen staan.lu
quote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Isorden het volgende:
Er komt binnenkort een kastje bij in die kamer. Dan kan ik daar handdoeken enzo in kwijt, ipv opgevouwen op het wasrek neer te leggen. Dat zal wel iets schelenquote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
herkenbaar
Ik moet alleen nog wel even een moment zoeken om toch maar eens wat te vouwen binnenkort. er hangt iets meer dan ik in een week gebruik.
Oh ja inderdaad, ik snap dus echt niet dat ze denken van oh hee, laten we even dit bier van 12% in een 44cl blik douwenquote:Op maandag 30 december 2019 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook zo jammer aan de Moersleutel. Goed bier, maar de blikken zijn te groot om in je eentje van te drinken. Hadden ze 33cl blikken gehad, dan had ik er veel meer van gedronken.
ABC.quote:Op maandag 30 december 2019 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft er vanmiddag eigenlijk gewonnen met dartsen?
ik heb een bureaustoel waar de handdoeken ongevouwen op komen te liggenquote:Op maandag 30 december 2019 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een kastje bij in die kamer. Dan kan ik daar handdoeken enzo in kwijt, ipv opgevouwen op het wasrek neer te leggen. Dat zal wel iets schelen
De onwetendheidquote:Op maandag 30 december 2019 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deep Purple bedacht ik me net. Enneh nog een paar stonerbandjes die ik wil zien. En Slint en Tenacious D en dat is het wel.quote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vertel eens welke bands je nog niet hebt gezien.
Niet lullig bedoeld maar ben ik oprecht benieuwd naar
Ik vind het eigenlijk maar een fluttoernooi. Ben niet echt gemotiveerd om te kijken.quote:
Van der Poel.quote:Op maandag 30 december 2019 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |