De onwetendheidquote:Op maandag 30 december 2019 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft er vanmiddag eigenlijk gewonnen met dartsen?
Deep Purple bedacht ik me net. Enneh nog een paar stonerbandjes die ik wil zien. En Slint en Tenacious D en dat is het wel.quote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vertel eens welke bands je nog niet hebt gezien.
Niet lullig bedoeld maar ben ik oprecht benieuwd naar
Ik vind het eigenlijk maar een fluttoernooi. Ben niet echt gemotiveerd om te kijken.quote:
Van der Poel.quote:Op maandag 30 december 2019 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft er vanmiddag eigenlijk gewonnen met dartsen?
Ik heb een keyboard staan en een poef op z'n kant die vol liggen met half opgevouwen kledingquote:Op maandag 30 december 2019 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een bureaustoel waar de handdoeken ongevouwen op komen te liggen
Alles wordt minder als het populairder wordt.quote:Op maandag 30 december 2019 16:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad, ik snap dus echt niet dat ze denken van oh hee, laten we even dit bier van 12% in een 44cl blik douwen
Als je meer dan een biertje wil drinken wordt dat meteen een stuk lastiger zo
Moet zeggen dat ik hun output dit jaar wel wat minder vind dan 1 of 2 jaar terug, toen ze echt superveel lekkere varianten op de Motorolie hadden, die bevielen erg goed
Gaan we samen naar Blof? Geen blufquote:Op maandag 30 december 2019 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deep Purple bedacht ik me net. Enneh nog een paar stonerbandjes die ik wil zien. En Slint en Tenacious D en dat is het wel.Oja, Bløf
Omdat het de beste van De Dijk is.quote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Huh, waarom staat deze zo hoog?
Gewoon ontspullen!quote:Op maandag 30 december 2019 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een kastje bij in die kamer. Dan kan ik daar handdoeken enzo in kwijt, ipv opgevouwen op het wasrek neer te leggen. Dat zal wel iets schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |