Ophangen totdat ik ofwel de was nodig heb, ofwel het wasrek waar het aan hangtquote:Op maandag 30 december 2019 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ophangen en als je het nodig hebt weer van de lijn halen of vouw je het tussendoor ook nog op?
ken je hem nu wel dan of dat ook niet?quote:Op maandag 30 december 2019 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee sommige kende ik van te voren al![]()
Dit is er daar niet een van overigens
Best een geinig nummer... voor plaats 844quote:Op maandag 30 december 2019 16:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ajoh, fuck it.
HET REGENT HIER EN HET GITAAR![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2019 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ken je hem nu wel dan of dat ook niet?
Ja, dat vind ik ook zo jammer aan de Moersleutel. Goed bier, maar de blikken zijn te groot om in je eentje van te drinken. Hadden ze 33cl blikken gehad, dan had ik er veel meer van gedronken.quote:Op maandag 30 december 2019 16:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die van mij is denk ik te klein om dat soort deals te hebben
Zou wel lekker zijn, want de prijs die je voor een goede stout neertikt is ook om te janken
Maak je niet te druk zou ik zeggenquote:Op maandag 30 december 2019 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag net dat Country Roads vorig jaar al op 192 stond. Met al die boeren zal die nog wel een stuk gestegen zijn. Dat wordt dat nummer lekker horen op oudjaarsdag. Lekker gehyped die troep.
Hoop dat ie nog steeds in het nachtje zit.quote:Op maandag 30 december 2019 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maak je niet te druk zou ik zeggen
Is juist gedaaldquote:Op maandag 30 december 2019 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag net dat Country Roads vorig jaar al op 192 stond. Met al die boeren zal die nog wel een stuk gestegen zijn. Dat wordt dat nummer lekker horen op oudjaarsdag. Lekker gehyped die troep.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Isorden het volgende:
Ik moet voorlopig de deur uit...
Tot later fijne dames en heren
Ik denk dat het appelsap wasquote:Op maandag 30 december 2019 16:36 schreef Kyran het volgende:
Lekker Whisky atten, straks kind aan de borst, hoppa
herkenbaarquote:Op maandag 30 december 2019 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ophangen totdat ik ofwel de was nodig heb, ofwel het wasrek waar het aan hangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |