Ik ben die ene die Disturbed prachtig vindquote:
Die neger van Rondoquote:
Donkerblond tochquote:
Ben jij zo iemand die een hekel heeft aan alles wat lijkt op Kate/Bjork/Jefferson Airplane?quote:
Maar je hebt geen untappd?quote:Op maandag 30 december 2019 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het in een excel-bestandje bijgehouden. Zit op bijna 500.
Ik verzamel kroonkurken dus dan is het wel mooi om wat aparte dingen te drinken.
Ik heb 27:07 staan als PR. Verwacht niet dat ik dat ooit nog ga verbeteren. De beroerte die ik eerder dit jaar heb gehad, heeft wel wat snelheid gekost.quote:Op maandag 30 december 2019 16:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Damn son. Dat is rap.
Ik denk dat ik wel richting 22 minuten moet kunnen dit jaar. Maar op een gegeven moment wordt elke extra minuut wel heeeul moeilijk
dat is wat voor de paarse van @Djeezquote:
Nope.quote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef BillDauterive het volgende:
Geweldige plaat dit!!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Maar je hebt geen untappd?
Nee, alleen dit nummer. Word er heel ongemakkelijk van.quote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die een hekel heeft aan alles wat lijkt op Kate/Bjork/Jefferson Airplane?
ah ben je we weer?quote:
Niks mis met Distrubed, snap alle haat op ze niet.quote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben die ene die Disturbed prachtig vind
JIj dacht zeker dat het nummer Go Ask Alice heette??quote:
Ja het blijft apart dat het dezelfde band onder een andere naam isquote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Van dezelfde gasten die ons ook We Built This City hebben gegeven.
Doe mij maar Art en Paulquote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ben die ene die Disturbed prachtig vind
Ik ben niet weggeweestquote:
ik haat de plaat niet, vind alleen het origineel beterquote:Op maandag 30 december 2019 16:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niks mis met Distrubed, snap alle haat op ze niet.
Ze hebben een leuke cover gemaakt, beetje underground nog, ken je die?quote:Op maandag 30 december 2019 16:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niks mis met Distrubed, snap alle haat op ze niet.
Dit hoort iig op oudjaarsdagquote:Op maandag 30 december 2019 16:32 schreef ok01 het volgende:
Dit had ook makkelijk in de top 50 gekund
Was al opgehangen?quote:
Ik had hier nooit een naam aangekoppeld eigenlijkquote:Op maandag 30 december 2019 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JIj dacht zeker dat het nummer Go Ask Alice heette??
ow..... je hebt weer bij elk nummer dit gevoel zeker?quote:
Mijn lokale bierwinkel heeft 3000 verschillende biertjes. Vaak is het er te druk om even met die mensen te babbelen. Maar dat is wel een stuk leuker dan via internet bestellen inderdaadquote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik blijf toch echt liever naar de lokale winkel gaan dan dat ik bij een hopt bestel ofzo. Vind het gewoon leuk om met die lui te babbelen en het biertje fysiek te kunnen bekijken enzo
Alhoewel het misschien voor wat meer zeldzaam bier geen verkeerd idee is idd
Die meet al 30 cmquote:Op maandag 30 december 2019 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is wat voor de paarse van @:djeez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |