Ik Deep Purple welquote:Op maandag 30 december 2019 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deep Purple bedacht ik me net. Enneh nog een paar stonerbandjes die ik wil zien. En Slint en Tenacious D en dat is het wel.Oja, Bløf
Ehh..quote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gaan we samen naar Blof? Geen bluf
Ja, uh, nee.quote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat het de beste van De Dijk is.
Blijft een mooie zinquote:Op maandag 30 december 2019 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen is dood, en de rest drinkt bier in het café.
Graag gedaanquote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef El-Stinho het volgende:
Bedankt aan alle stemmers die hem 45 plekken hoger brachten dan vorig jaar.
Er is niemand in de stad, iedereen stemt op de Top 2000.quote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Huh, waarom staat deze zo hoog?
Iedereen gaat maar doodquote:Op maandag 30 december 2019 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen is dood, en de rest drinkt bier in het café.
Excuus.quote:
De leukere wedstrijden waren in de eerste drie rondes, maar het heeft niet geknetterd nee. Sowieso een vrij tam televisiejaar voor mijn gevoel. De Euro Tours en vloertoernooien volgen vind ik stiekem leuker om de variatie, kort format en spektakel.quote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk maar een fluttoernooi. Ben niet echt gemotiveerd om te kijken.
Vorig jaar flink genoten van de verschillende varianten van de CFS, moet daar weer eens blik van op de kop tikkenquote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alles wordt minder als het populairder wordt.
Kees blijft ook een favoriet van me. Goedkoop en altijd goed.
Daarom alles nonstop vanmiddag natuurlijkquote:
quote:
Niveauverschil lijkt ook vrij groot. Als het grote spektakelstuk een blackout van MvG is, tsja, ja, nouja.quote:Op maandag 30 december 2019 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De leukere wedstrijden waren in de eerste drie rondes, maar het heeft niet geknetterd nee. Sowieso een vrij tam televisiejaar voor mijn gevoel. De Euro Tours en vloertoernooien volgen vind ik stiekem leuker om de variatie, kort format en spektakel.
nou ik heb aparte plekken voor de handdoeken en doe het nog steeds nietquote:Op maandag 30 december 2019 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een keyboard staan en een poef op z'n kant die vol liggen met half opgevouwen kleding![]()
Dat ligt dan semi netjes totdat ik een handdoek nodig heb, want dan trek ik die er tussenuitDus als ik zometeen een apart plekje voor handdoeken heb gaat dat wellicht wat netter
Nee die zitten allemaal hierquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 16:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom alles nonstop vanmiddag natuurlijk
Naja, ik zal het zien. Een extra kast kan geen kwaadquote:Op maandag 30 december 2019 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik heb aparte plekken voor de handdoeken en doe het nog steeds niet
Spijkerbroeken blijven sowieso hangen tot ik ze nodig heb. Dat is lekkerder aantrekken dan met meerdere vouwen van het opgevouwen in de kast hebben liggen.
en handdoeken wil ik zo stug mogelijk dus eigenlijk is dan opvouwen ook niet goed voor ze. maar het midden uit scheuren ken ik wel ja
Ik pak ze meestal beiden mee in één fietstochtje.quote:Op maandag 30 december 2019 16:41 schreef Berkery het volgende:
Robbie kon niet tegen Petten, ging liever naar Callantsoog
Het niveau is vooral in de breedte gegroeid, alleen laten ze dat lang niet altijd op TV zien. De enige uitdager is oprecht Price. Wright is goed, maar die choket 9 op de 10 keer tegen MvG.quote:Op maandag 30 december 2019 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niveauverschil lijkt ook vrij groot. Als het grote spektakelstuk een blackout van MvG is, tsja, ja, nouja.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:42 schreef houdjemond het volgende:
Iedereen gaat maar dood
En de rest drinkt bier in het cafe
Het regent in de straten
Er is niemand in de stad
Want niemand van mijn vrienden nam me mee![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, ik zal het zien. Een extra kast kan geen kwaad
quote:
succes!quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Hey mensen, even dat jullie het weten: Ik ga vandaag niet meeposten want ik heb een verschrikkelijke nacht gehad... nauwelijks geslapen en voelde me daarna erg overspannen. Ik luister mee maar het is me te veel om hier ook nog mee te posten. Het komt wel goed met mij, maar ik moet het even heel rustig aan doen momenteel.
Sterkte pik.quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Hey mensen, even dat jullie het weten: Ik ga vandaag niet meeposten want ik heb een verschrikkelijke nacht gehad... nauwelijks geslapen en voelde me daarna erg overspannen. Ik luister mee maar het is me te veel om hier ook nog mee te posten. Het komt wel goed met mij, maar ik moet het even heel rustig aan doen momenteel.
Caramel Fudge Stout? Daar heb ik alleen de eerste versie van op. Dat was echt genieten!quote:Op maandag 30 december 2019 16:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vorig jaar flink genoten van de verschillende varianten van de CFS, moet daar weer eens blik van op de kop tikken
Beterschap!quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Beterschap man! Goed dat je wat rust pakt.quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |