abonnement Unibet Coolblue
pi_190755164
Vragen, opmerkingen, ideeën, commentaar over GC? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres.

Liever 1 op 1 met een moderator? Dan kan jij hier terecht:

Erasmus
PM

Leonos
PM

[ Bericht 7% gewijzigd door Erasmus op 04-01-2021 14:39:25 ]
Juin uit Eigen Tuin!
  zondag 29 december 2019 @ 23:12:34 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190755800
Ik zou het gewoonweg heel fijn vinden als mijn posts blijven staan als er niks ontoelaatbaars in staat.

Als mijn mening verwijderd wordt als er precies niks in staat wat tegen de policy is, ben ik er wel heel snel klaar mee.

de reactie dat je druk maken om wanneer je iemand wel en niet de beste wensen kan wensen wel erg sociaal ongemakkelijk is en je gewoon moet doen waar je je op dat moment goed bij voelt is in niets een ontoelaatbare mening en ook in niets tegen de policy.

Het gaat me helemaal niet om die ene post, van mijn pak em beet 75.000 posts kunnen we er er veilig van uit gaan dat in zo'n 74.950 posts geen literaire meesterwerken verloren gaan, maar de argumentatie dat ik binnen de grenzen van de voorgeschreven regels een valide post plaats en die dan lukraak gedelete kan worden om de reacties die anderen daarop plaatsen schiet bij mij in het verkeerde keelgat.

Verwijder dan gewoon die reacties en niet de valide post
Laffe huichelaar
pi_190756074
Ik doe een prima suggestie hier, waarom moet dat nou geveegd worden?
  zondag 29 december 2019 @ 23:20:57 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190756199
Ik zie hier veel posts verdwijnen en hoewel ik allemaal best vind dat die mensen plaatsen wat ze plaatsen snap ik ook wel dat je geen zin hebt dat iedereen zich er tegenaan loopt te bemoeien van de zijlijn.

Wat ik niet snap is dat dat gebeurt terwijl een reactie op mijn in mijn ogen zeer kritische doch alleszins redelijke feedback genegeerd word.

Al zeg je 'joh, ik laat even een van mijn collega's er naar kijken' of 'ik kom er morgen op terug, het is al laat'

We weten dat je er bent, waarom laat je dan niks horen?
Laffe huichelaar
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 29 december 2019 @ 23:24:14 #5
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_190756347
Waar het in mijn ogen op neer komt is een verschil van inzicht hoe een topic gemod zou moeten worden. Ik ben het in dit geval eens met de manier van optreden, het is weinig constructief om door te blijven zagen over een post (en in dit geval is het ook letterlijk één post) die al dan niet door de beugel kan. Als FB vervolgens gebruikt wordt om je gal te spuwen gaat dat de kliko in, dat lijkt me heel logisch.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_190756367
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou het gewoonweg heel fijn vinden als mijn posts blijven staan als er niks ontoelaatbaars in staat.

Als mijn mening verwijderd wordt als er precies niks in staat wat tegen de policy is, ben ik er wel heel snel klaar mee.

de reactie dat je druk maken om wanneer je iemand wel en niet de beste wensen kan wensen wel erg sociaal ongemakkelijk is en je gewoon moet doen waar je je op dat moment goed bij voelt is in niets een ontoelaatbare mening en ook in niets tegen de policy.

Het gaat me helemaal niet om die ene post, van mijn pak em beet 75.000 posts kunnen we er er veilig van uit gaan dat in zo'n 74.950 posts geen literaire meesterwerken verloren gaan, maar de argumentatie dat ik binnen de grenzen van de voorgeschreven regels een valide post plaats en die dan lukraak gedelete kan worden om de reacties die anderen daarop plaatsen schiet bij mij in het verkeerde keelgat.

Verwijder dan gewoon die reacties en niet de valide post
Nu heb ik eindelijk tijd om op je te reageren, sorry dat het zo lang moest duren. Dat gezuig en gestook door bemoeials van buitenaf kostte tijd.

Je vind het jammer dat je post mee is gegaan met het puinruimen, en ik vind het jammer voor je dat je er zo aan stoort. Maar het ging gewoon mee met het puinruimen, kan gebeuren, dat zou jij ook moeten weten als ex-crew. Als ik je post terug kon zetten, wat inderdaad onschuldig is als ik je moet geloven, dan deed ik dat met alle liefde.

Maar het heeft 0,0 met censuur en vrijheid van meningsuiting te maken. Als je je focus daarop legt, dan besteed ik mijn tijd aan liever wat anders dan deze discussie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 29-12-2019 23:25:36 ]
  zondag 29 december 2019 @ 23:31:49 #7
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190756756
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Waar het in mijn ogen op neer komt is een verschil van inzicht hoe een topic gemod zou moeten worden. Ik ben het in dit geval eens met de manier van optreden, het is weinig constructief om door te blijven zagen over een post (en in dit geval is het ook letterlijk één post) die al dan niet door de beugel kan. Als FB vervolgens gebruikt wordt om je gal te spuwen gaat dat de kliko in, dat lijkt me heel logisch.
Inderdaad een verschil van inzicht in hoe een topic gemod moet worden.

Voor mij is het simpel. Volgt het de policy? Ja? Niet verwijderen. Volgen daar posts op die niet volgens de policy zijn, verwijder je die.

Zoals je hierboven kan lezen gaat het me ook helemaal niet op die post. Ik kom ook niet schelden dat mijn post weg is, ik kom vragen wáárom mijn post weg is. Komt daar een antwoord op wat ik kan begrijpen, prima.

Het gaat me om dat waarom. De uitleg was dat een prima valide post weg moest omdat o.us er geen trek in heeft eventuele negatieve reacties daarop te moeten verwijderen

Ben je het daarmee eens?
Laffe huichelaar
pi_190757121
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 23:31 schreef timmmmm het volgende:
omdat o.us er geen trek in heeft eventuele negatieve reacties daarop te moeten verwijderen
Die was er al, en is ook verwijderd. Dus er geen trek in hebben klopt niet, want ik had reeds gemodereerd.

Verder weet je dondersgoed dat er dan compleet offtopic gepost gaat worden, omdat sommige users zichzelf grappig vinden. Het is namelijk gebeurd in dat topic, en je weet dat het op FOK! niet bij 1 post blijft.
  zondag 29 december 2019 @ 23:39:37 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190757148
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 23:24 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Nu heb ik eindelijk tijd om op je te reageren, sorry dat het zo lang moest duren. Dat gezuig en gestook door bemoeials van buitenaf kostte tijd.

Je vind het jammer dat je post mee is gegaan met het puinruimen, en ik vind het jammer voor je dat je er zo aan stoort. Maar het ging gewoon mee met het puinruimen, kan gebeuren, dat zou jij ook moeten weten als ex-crew. Als ik je post terug kon zetten, wat inderdaad onschuldig is als ik je moet geloven, dan deed ik dat met alle liefde.

Maar het heeft 0,0 met censuur en vrijheid van meningsuiting te maken. Als je je focus daarop legt, dan besteed ik mijn tijd aan liever wat anders dan deze discussie.
Ik heb het ook geen seconde over censuur of vrijheid van meningsuiting gehad. FOK! bepaalt wat wel en niet gezegd mag worden. Dat is jullie recht als medium waar wij gebruik van maken en wie dat niet aan staat moet lekker elders gaan kijken. Ik weet dus niet hoe je erbij komt dat ik daar mijn focus op leg, want je zal me nooit met censuur zien schermen.

Wat ik wel verwacht is dat ik mijn mening hier gewoon kan posten als die alleszins redelijk is. Wanneer mij verteld wordt dat dit niet zo is, heb ik daar ook vrede mee en ga ik lekker wat anders doen dan FOK!ken. Zonder censuur of vrijheid van meningsuiting te krijsen. Dat is dan de keus van FOK! en het is Danny's platform dus hij heeft daar de vrijheid in. Dat hoor ik dan wel van een (forum)admin en niet van uitvoerend personeel.

Tot die tijd ben ik ervan overtuigd dat gezond verstand op FOK! overheerst en wanneer jij denkt mijn posts te verwijderen die alleszins aan de policy voldoen, zeg ik daar wat van.

Ik ben al blij met de kentering dat mijn post nu toevallig meegegaan is met het puinruimen. Dat is namelijk al een hele draai na

quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 22:35 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het niet. Ik leg het even uit.

Je post lokt een hele andere reactie uit dan waar het topic op uit is. “Komt door autisme”, “krijg je als je anti-sociaal bent”. Dan ontspoort het topic met dat soort posts (is net gebeurd, heb je volgens mij gemist door het verwijderen) en heb geen zin om dan het topic op te ruimen met grotendeels dat soort posts FOK!kennende.

Meer/beter uitleggen dan dit kan ik niet.
Dit doet voorkomen dat het een bewuste keuze was mijn post te verwijderen (als de enige samen met de reacties op die post ), in plaats van zo maar mee gegaan met puinruimen en ik ben blij dat je inmiddels ook inziet dat bovenstaande beoordeling niet helemaal de juiste is en je hem terug zou willen plaatsen als je kon :)
Laffe huichelaar
  zondag 29 december 2019 @ 23:42:19 #10
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190757263
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 23:38 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Die was er al, en is ook verwijderd. Dus er geen trek in hebben klopt niet, want ik had reeds gemodereerd.

Verder weet je dondersgoed dat er dan compleet offtopic gepost gaat worden, omdat sommige users zichzelf grappig vinden. Het is namelijk gebeurd in dat topic, en je weet dat het op FOK! niet bij 1 post blijft.
Nou en? Persoonlijk zou ik liever 100 ontoelaatbare reacties verwijderen dan 1 user zijn geheel en al toelaatbare reactie ontzeggen. Daar haalde ik mijn plezier uit en dat zag ik als doel van mijn modschap. Users moeten gewoon hun reacties kunnen posten, dat faciliteren mods imo.
Laffe huichelaar
  zondag 29 december 2019 @ 23:43:12 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190757309
Maar goed, laat verder maar o.us. No hard feelings verder, het is wel goed zo. Het is ook wel veel gedoe om één post. Ben nog wel even benieuwd naar de reactie van @straatcommando
Laffe huichelaar
pi_190758053
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 23:39 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben al blij met de kentering dat mijn post nu toevallig meegegaan is met het puinruimen. Dat is namelijk al een hele draai na

[..]

Volgens mij snap je het niet. Ik leg het even uit.

Dit doet voorkomen dat het een bewuste keuze was mijn post te verwijderen (als de enige samen met de reacties op die post ), in plaats van zo maar mee gegaan met puinruimen en ik ben blij dat je inmiddels ook inziet dat bovenstaande beoordeling niet helemaal de juiste is en je hem terug zou willen plaatsen als je kon
In mijn vorige post legde ik meer de situatie uit zoals het was (op mobiel, nu op de PC), maar het is gewoon uiteindelijk gewoon meegegaan in de puinruimactie. Jouw post an sich was dus niet offtopic, dat geef ik toe, maar was wel de bron voor offtopic reageren en ging dus in de rits mee.

quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 23:43 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed, laat verder maar o.us. No hard feelings verder, het is wel goed zo. Het is ook wel veel gedoe om één post. Ben nog wel even benieuwd naar de reactie van @:straatcommando
Prima, wij verschillen enigszins nog van mening maar het is een en ander is duidelijker van elkaar nu. Verder is dit ook niet persoonlijk, en dat weet je. 14.gif

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 30-12-2019 00:00:09 ]
pi_191097356
Het aantal vuurwerktopics begint een beetje overkill te worden. Kan daar wat aan gedaan worden?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Meest relativerende user 2022 zondag 19 januari 2020 @ 09:52:37 #14
357044 Budapestenaar
pi_191097631
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 09:23 schreef Sigaartje het volgende:
Het aantal vuurwerktopics begint een beetje overkill te worden. Kan daar wat aan gedaan worden?
Ik tel er de afgelopen maanden vier in GC, waaronder één langlopende reeks. Dat valt toch wel mee, gezien de tijd van het jaar en alle discussie die er rond dit onderwerp is?
pi_191413943
Kan een MOD met HTML rechten voor mij weer even de code voor het live kaartje updaten in de OP van:

GC / FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #7

1
Hoogte breedte kan aangepast worden, maargoed toch op elk device anders.

Thanks, alweer vergeten wie dit nu de vorige keer deed ;)

Edit, hij pakt het blijkbaar niet ook niet in de code tag??
DM me maar even het is een iframe stukje ;)

Of zo dan mss:

<iframe data-src="https://www.google.com/maps/d/u/0/embed?mid=1MEL4-_wl-XSwlIoJ4w9ac1ST9Kh14YRj" style="visibility:hidden;" width="640" height="480"></iframe>
Do what you love, love what you do!
  Meest relativerende user 2022 zondag 9 februari 2020 @ 10:31:36 #16
357044 Budapestenaar
pi_191422022
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:50 schreef kree het volgende:
Kan een MOD met HTML rechten voor mij weer even de code voor het live kaartje updaten in de OP van:

GC / FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #7
[ code verwijderd ]

Hoogte breedte kan aangepast worden, maargoed toch op elk device anders.

Thanks, alweer vergeten wie dit nu de vorige keer deed ;)

Edit, hij pakt het blijkbaar niet ook niet in de code tag??
DM me maar even het is een iframe stukje ;)

Of zo dan mss:

<iframe data-src="https://www.google.com/maps/d/u/0/embed?mid=1MEL4-_wl-XSwlIoJ4w9ac1ST9Kh14YRj" style="visibility:hidden;" width="640" height="480"></iframe>
@murp als ik het goed zie, heb jij dit de vorige keer gedaan?
pi_191422290
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

@:murp als ik het goed zie, heb jij dit de vorige keer gedaan?
@DJMO weet het mss nog ;)
Ja dames en heren geheugen als een goudvis enzo lol :)
Do what you love, love what you do!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 9 februari 2020 @ 11:01:06 #18
147316 crew  DJMO
#trut
pi_191422366
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
<iframe data-src="https://www.google.com/maps/d/u/0/embed?mid=1MEL4-_wl-XSwlIoJ4w9ac1ST9Kh14YRj" style="visibility:hidden;" width="640" height="480"></iframe>

iemand met htmlrechten moet dit stukje
<iframe src="https://www.google.com/maps/d/u/0/embed?mid=1MEL4-_wl-XSwlIoJ4w9ac1ST9Kh14YRj" width="640" height="480"></iframe>

tussen [html] en [/html ] (laatste zonder spatie) zetten
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_191422393
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 11:01 schreef DJMO het volgende:

[..]

iemand met htmlrechten moet dit stukje
<iframe data-src="https://www.google.com/maps/d/u/0/embed?mid=1MEL4-_wl-XSwlIoJ4w9ac1ST9Kh14YRj" style="visibility:hidden;" width="640" height="480"></iframe>

tussen [html-edit-me] en [/html ] (laatste zonder spatie) zetten
^O^ Topper
Do what you love, love what you do!
  woensdag 12 februari 2020 @ 15:57:50 #20
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_191473395
GC / Aan welke onzin lijkt iedereen zijn geld aan uit te geven?

Kan er svp 1x 'aan' uit deze TT verwijderd worden?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_191473412
quote:
Wij zitten aan aan het banket.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 12 februari 2020 @ 16:02:00 #22
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_191473444
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 15:59 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Wij zitten aan aan het banket.
(c) Toon Hermans

Ja, dus? Uitgeven aan heeft 'aan' al in het werkwoord. 'Aan' is daar het voorzetsel, geen onderdeel van het hoofdwoord, zoals in 'aanzitten'.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Meest relativerende user 2022 woensdag 12 februari 2020 @ 16:10:01 #23
357044 Budapestenaar
pi_191473562
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 16:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

(c) Toon Hermans

Ja, dus? Uitgeven aan heeft 'aan' al in het werkwoord. 'Aan' is daar het voorzetsel, geen onderdeel van het hoofdwoord, zoals in 'aanzitten'.
In dit geval heb je zeker gelijk. :Y Ik pas het aan :)
pi_191473923
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 16:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

(c) Toon Hermans

Ja, dus? Uitgeven aan heeft 'aan' al in het werkwoord. 'Aan' is daar het voorzetsel, geen onderdeel van het hoofdwoord, zoals in 'aanzitten'.
Weer wat geleerd, thanks :)
pi_191707616
KLB / Ik geef tering veel geld uit.
Wille n jullie dit topic?
  Meest relativerende user 2022 donderdag 27 februari 2020 @ 07:36:24 #26
357044 Budapestenaar
pi_191707683
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 07:30 schreef Tailless het volgende:
KLB / Ik geef tering veel geld uit.
Wille n jullie dit topic?
Nee, staat prima waar het staat.
pi_191707692
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nee, staat prima waar het staat.
Omdat Haags het niet goed geplaatst vind. :+
  Meest relativerende user 2022 donderdag 27 februari 2020 @ 08:01:07 #28
357044 Budapestenaar
pi_191707922
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2020 07:37 schreef Tailless het volgende:

[..]

Omdat Haags het niet goed geplaatst vind. :+
Als Haags vindt dat het hier hoort, weet hij mij zelf prima te vinden. ;)
pi_191870372
Hoi,
Doordat er een tijd geen activiteit was bij FOK!Stok

GC / FOK!STOK door Nederland #268 - Noord-Holland (Santpoort-Zuid) - Toverstokje

is mijn edit tijd van de OP verlopen.
Is het mogelijk deze weer "aan" te zetten of kan dat niet.
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 6 maart 2020 @ 20:29:24 #30
357044 Budapestenaar
pi_191870633
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 20:13 schreef aKboR het volgende:
Hoi,
Doordat er een tijd geen activiteit was bij FOK!Stok

GC / FOK!STOK door Nederland #268 - Noord-Holland (Santpoort-Zuid) - Toverstokje

is mijn edit tijd van de OP verlopen.
Is het mogelijk deze weer "aan" te zetten of kan dat niet.
Ik denk niet dat dat kan, maar ik vraag het even na!
pi_191875537
^O^ Dank je @Budapestenaar
pi_191902886
GC / Leertijds Test
De OP is verwijderd ofzo? :?
Word ik nu gezien als TS? Bij mijn post staat #1. :?
Als ik als TS word aangemerkt, dan graag het hele topic verwijderen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Meest relativerende user 2022 zondag 8 maart 2020 @ 17:13:07 #33
357044 Budapestenaar
pi_191904812
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 15:24 schreef spijkerbroek het volgende:
GC / Leertijds Test
De OP is verwijderd ofzo? :?
Word ik nu gezien als TS? Bij mijn post staat #1. :?
Als ik als TS word aangemerkt, dan graag het hele topic verwijderen.
Geen zorgen, dat was niet zo. Maar om je gerust te stellen, heb ik je post verwijderd :)
  maandag 6 april 2020 @ 21:28:16 #34
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_192485465
Kan deze gereekst worden?
GC / Wie gaan er dood in 2020? #2
GC / Wie gaan er dood in 2020?
Ik kon geen nieuw deel openen.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  Meest relativerende user 2022 maandag 6 april 2020 @ 22:28:05 #35
357044 Budapestenaar
pi_192486545
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 21:28 schreef Domnivoor het volgende:
Kan deze gereekst worden?
GC / Wie gaan er dood in 2020? #2
GC / Wie gaan er dood in 2020?
Ik kon geen nieuw deel openen.
Ik heb ‘m net gereekst maar dat ging niet helemaal goed. Ik heb gevraagd of een FA er even naar kan kijken.
  maandag 6 april 2020 @ 22:28:42 #36
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_192486561
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik heb ‘m net gereekst maar dat ging niet helemaal goed. Ik heb gevraagd of een FA er even naar kan kijken.
^O^
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  Meest relativerende user 2022 maandag 6 april 2020 @ 22:54:03 #37
357044 Budapestenaar
pi_192487071
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 22:28 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

^O^
Oké, done. Met dank aan @Nizno :)
pi_192776656
Waarom nou weer gelijk een slotje dan?

Ok het nr hadden we er al uit, maar ok tis wel aardig topic om even door te vragen over een overduidelijke scam actie en het hier live even mee te delen.

Zal de foto en nr er wel buiten houden dan. Maar mag ik toch nog wel even over rapporteren in een topic|? Of meer nog om zo iemand in de val te lokken.

Als het echt een vergissing is dan zijn we er heel snel achter nl.
Ga nu nl dat nr bellen
Do what you love, love what you do!
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 24 april 2020 @ 01:24:32 #39
357044 Budapestenaar
pi_192776781
Kree, je hebt al uitleg gehad in je dm. Lees dat nog maar een keer terug. Ik ga er niet verder over in discussie met je.
pi_192778921
Als je ff zorgt dat ze me daar dan ook meer mogen laten posten enzo?

Heb al een maand ban gehad maar mag er nog wel eentje bij van Murph
Do what you love, love what you do!
pi_192778964
Twijfel haast of er hier nog wel eens kritische dingen gesteld mogen worden, heeft fok subsidie ofzo van de overheid? Waarom is dat laatste topic nou dicjht. En graag hier en waarom?

Vertel, ging ik tegen de policy in dan?>. Nee
Viel ik iemand aan > nee
Maak ok een topic ter discussie > ja

Ok owh wacht we waren een openbaar forum ofzo ?
Do what you love, love what you do!
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 24 april 2020 @ 09:49:05 #42
357044 Budapestenaar
pi_192779008
De sluitpost was duidelijk genoeg. En bans bespreken we hier niet, dat weet je best.
  Forum Admin vrijdag 24 april 2020 @ 10:24:07 #43
58651 crew  murp
murp
pi_192779521
Kap eens kree met je gezeur
  vrijdag 24 april 2020 @ 15:44:13 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_192783408
Ik heb belangrijke nieuwe info voor dit topic: GC / Chocoladerepen in het café voor de kinderwagen
maar ik kan er geen post meer aan toevoegen. Kunnen jullie dat mogeljk maken?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 24 april 2020 @ 17:23:30 #45
357044 Budapestenaar
pi_192784450
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 15:44 schreef LXIV het volgende:
Ik heb belangrijke nieuwe info voor dit topic: GC / Chocoladerepen in het café voor de kinderwagen
maar ik kan er geen post meer aan toevoegen. Kunnen jullie dat mogeljk maken?
Probeer nu eens?
  zaterdag 25 april 2020 @ 11:02:37 #46
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_192797320
GC / Frozen wordt werkelijkheid met het schattige zusje van Kim Il Sung

Kim Il Sung is al jaren dood. En wat is er GC aan dit topic?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Meest relativerende user 2022 zaterdag 25 april 2020 @ 11:33:13 #47
357044 Budapestenaar
pi_192797813
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
GC / Frozen wordt werkelijkheid met het schattige zusje van Kim Il Sung

Kim Il Sung is al jaren dood. En wat is er GC aan dit topic?
Klopt.

GC met een flinke scheut ONZ. :{
pi_192895784
GC / Het fok! invite systeem topic #1 Gezellig en fun met Phoenyx en Kree

Er was toch ook zoiets als de ronde circel van vogeltjesdans ofzo met zijn team. Waarom mocht dat wel en dit niet? Ik zit mensen niet te verbieden, lees nog maar eens na. Kan het topic weer open?
pi_192895835
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:57 schreef phoenyx het volgende:
GC / Het fok! invite systeem topic #1 Gezellig en fun met Phoenyx en Kree

Er was toch ook zoiets als de ronde circel van vogeltjesdans ofzo met zijn team. Waarom mocht dat wel en dit niet? Ik zit mensen niet te verbieden, lees nog maar eens na. Kan het topic weer open?
Geen idee, maar oude koeien uit de sloot van voor mijn mod-periode halen doet mij niets. De sluitposts van mij en Buda zijn duidelijk genoeg. Je gaat niet bepalen wie er wel en niet in je topic mag posten. Daarnaast ben je van harte welkom in een van andere SC's die FOK! rijk is, nog eentje erbij is niet nodig. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 01-05-2020 19:00:55 ]
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 1 mei 2020 @ 19:00:57 #50
357044 Budapestenaar
pi_192895840
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 18:57 schreef phoenyx het volgende:
GC / Het fok! invite systeem topic #1 Gezellig en fun met Phoenyx en Kree

Er was toch ook zoiets als de ronde circel van vogeltjesdans ofzo met zijn team. Waarom mocht dat wel en dit niet? Ik zit mensen niet te verbieden, lees nog maar eens na. Kan het topic weer open?
quote:
Hoe dan ook, in dit topic kan je alleen reageren als je tot het fok! team behoort. Je kan natuurlijk altijd reageren maar kijk niet raar op als je genegeerd wordt.
Dit is niet de bedoeling. En als je gezelligheid wil, nogmaals, ben je van harte welkom in de vele sc’s.
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 1 mei 2020 @ 19:01:34 #51
357044 Budapestenaar
pi_192895847
Godver Ifrane, blijven we dit doen? _O-
pi_192895850
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

[..]

Dit is niet de bedoeling. En als je gezelligheid wil, nogmaals, ben je van harte welkom in de vele sc’s.
Ja dat zeggen jullie maar ze weten niet hoe snel ze me daar altijd weg moeten pesten.
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 1 mei 2020 @ 19:02:45 #53
357044 Budapestenaar
pi_192895867
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:01 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja dat zeggen jullie maar ze weten niet hoe snel ze me daar altijd weg moeten pesten.
Dat zie ik met andere users niet gebeuren. Ligt het misschien aan jezelf?
pi_192895875
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver Ifrane, blijven we dit doen? _O-
Als het nog een keer gebeurt, gaat een van ons trakteren. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:01 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja dat zeggen jullie maar ze weten niet hoe snel ze me daar altijd weg moeten pesten.
Dat is niet echt ons probleem. Misschien ligt het aan jou.
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 1 mei 2020 @ 19:03:49 #55
357044 Budapestenaar
pi_192895886
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:03 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Als het nog een keer gebeurt, gaat een van ons trakteren. :D
[..]

Dat is niet echt ons probleem. Misschien ligt het aan jou.
Oké, Ifrane trakteert :P
pi_192895894
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat zie ik met andere users niet gebeuren. Ligt het misschien aan jezelf?
Waarschijnlijk niet, ik heb nog nooit een ban gehad of wat dan ook vanwege iets wat in een SC topic gebeurde. Ligt misschien aan jullie omdat jullie blind zijn soms?
  Meest relativerende user 2022 vrijdag 1 mei 2020 @ 19:05:19 #57
357044 Budapestenaar
pi_192895909
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:04 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet, ik heb nog nooit een ban gehad of wat dan ook vanwege iets wat in een SC topic gebeurde. Ligt misschien aan jullie omdat jullie blind zijn soms?
Tot zover de reacties van de Siamese modtweeling Buda en Ifrane. Discussie is nu gesloten.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 2 mei 2020 @ 23:46:32 #58
206731 Mortaxx
Doomer
pi_192917528
Goedenavond!

Het bestuur van de ONZ SC is van mening dat deze SC niet meer op zijn plaats is in ONZ. Het gaat namelijk om een serieuze SC met volwassen users waar wij over van alles en nog wat praten. De huidige locatie zorgt ervoor dat ieder debieltje zijn/haar pies en poep grappen bij ons komt maken

Graag verplaatsen wij ons daarom naar GC
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Beste/leukste mod 2022 zondag 3 mei 2020 @ 00:46:35 #59
319979 Fok-it
All is well
pi_192918978
:D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 3 mei 2020 @ 01:04:25 #60
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_192919320
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
Goedenavond!

Het bestuur van de ONZ SC is van mening dat deze SC niet meer op zijn plaats is in ONZ. Het gaat namelijk om een serieuze SC met volwassen users waar wij over van alles en nog wat praten. De huidige locatie zorgt ervoor dat ieder debieltje zijn/haar pies en poep grappen bij ons komt maken

Graag verplaatsen wij ons daarom naar GC


Doordat er een stop is op het aantal nieuwe inwoners van Foqueville door onvoorziene populariteit kunnen wij u helaas niet toelaten.
Op 1-9-2020 is er een nieuwe mogelijkheid u aan te melden voor de ballotagecommissie 'GC SC aanmelding cq toelating nieuwe inwoners Foqueville'.

Bezwaar aantekenen is niet mogelijk, gezien hier een totalitair regime heerst.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Gegroet,

Molo

Dokter van het dorp Foqueville en tevens locoburgemeester onder burgemeester @Budapestenaar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  One tough cookie zondag 3 mei 2020 @ 02:47:37 #61
169210 liesje1979
pi_192920341
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 01:04 schreef Molo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Doordat er een stop is op het aantal nieuwe inwoners van Foqueville door onvoorziene populariteit kunnen wij u helaas niet toelaten.
Op 1-9-2020 is er een nieuwe mogelijkheid u aan te melden voor de ballotagecommissie 'GC SC aanmelding cq toelating nieuwe inwoners Foqueville'.

Bezwaar aantekenen is niet mogelijk, gezien hier een totalitair regime heerst.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Gegroet,

Molo

Dokter van het dorp Foqueville en tevens locoburgemeester onder burgemeester @:budapestenaar
O+
:D
Ik kan niet anders dan achter Molo gaan staan. En als we al open gaan gaat dat heel gefaseerd. Maar voor de duidelijkheid, hoeveel kinderen hebben jullie daar?
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 3 mei 2020 @ 02:57:36 #62
206731 Mortaxx
Doomer
pi_192920391
Dit is fb, geen speeltuin
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_192921009
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 02:57 schreef Mortaxx het volgende:
Dit is fb, geen speeltuin
Schep maar eens orde in je eigen leven ipv hier op fok
pi_192921598
:')
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 9 mei 2020 @ 18:31:33 #65
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193034023
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 18:29 schreef kree het volgende:

[..]

Dat blijkt nu alweer dus. Maar ok het is wel FB maar daarom was een vorig topic nog erover want ik ben het er niet mee eens.

En dan kun je het wissen natuurlijk. Maar ok wat heeft fb nog voor nut dan?
Dat vraag ik me ook af. Zou fijn zijn als de mods ook eens uitleg geven over zoiets
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_193034027
Ok zijn jullie de volgende keer ook zo snel als ik een tr doe?

Had hoop ellende bespaart en ja dit is fb.
Do what you love, love what you do!
  Meest relativerende user 2022 zaterdag 9 mei 2020 @ 18:35:53 #67
357044 Budapestenaar
pi_193034075
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 18:31 schreef kree het volgende:
Ok zijn jullie de volgende keer ook zo snel als ik een tr doe?

Had hoop ellende bespaart en ja dit is fb.
Dit is een feedbacktopic. Bedoeld voor opmerkingen over moderatie in GC. Jij misbruikt het nu om je algemene klachten over FOK! te dumpen. Dezelfde klachten die je de laatste dagen overal en nergens over FOK! hebt rondgestrooid en die door verschillende FA’s en mods zijn beantwoord. Dat gaan we hier niet nog een keer dunnetjes overdoen.
pi_193420472
Dit is gewoon weer gelul he dat dat topic gesloten wordt. Ik heb al onwijs mijn best gedaan om zeg maar geen drama te veroorzaken.

En ik weet wat welke mod heeft gezegd. Maar deze actie is weer heel lullig natuurlijk want er was geen drama

Nieuwe maar openen dan? Of gooi hem gewoon weer open en dan blijft het in dat topic.
Do what you love, love what you do!
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 1 juni 2020 @ 17:14:03 #69
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193420500
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:12 schreef kree het volgende:
Dit is gewoon weer gelul he dat dat topic gesloten wordt. Ik heb al onwijs mijn best gedaan om zeg maar geen drama te veroorzaken.

En ik weet wat welke mod heeft gezegd. Maar deze actie is weer heel lullig natuurlijk want er was geen drama

Nieuwe maar openen dan? Of gooi hem gewoon weer open en dan blijft het in dat topic.
Probeer het gezellig in onz
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_193420513
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:12 schreef kree het volgende:
Dit is gewoon weer gelul he dat dat topic gesloten wordt. Ik heb al onwijs mijn best gedaan om zeg maar geen drama te veroorzaken.

En ik weet wat welke mod heeft gezegd. Maar deze actie is weer heel lullig natuurlijk want er was geen drama

Nieuwe maar openen dan? Of gooi hem gewoon weer open en dan blijft het in dat topic.
Mijn sluitpost was duidelijk genoeg. Probeer het nog maar eens in WGR voor hulp of ONZ voor je dagboekverhalen. :)
pi_193420572
Goed ik weet het is stukje wgr ook wel denk. Maar het is een algemeen verhaal he en in wgr zou ie dan ook gesloten worden omdat het niet specifiek wgr is.

Algemeen topic dus.

Owh wacht hoe heet dat. GC
Do what you love, love what you do!
pi_193420604
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:18 schreef kree het volgende:
Goed ik weet het is stukje wgr ook wel denk. Maar het is een algemeen verhaal he en in wgr zou ie dan ook gesloten worden omdat het niet specifiek wgr is.

Algemeen topic dus.

Owh wacht hoe heet dat. GC
Dan open je maar lekker een hulptopic in WGR of een dagboektopic in ONZ. Je dagboek hoort niet thuis in GC.
pi_193420625
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:14 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Mijn sluitpost was duidelijk genoeg. Probeer het nog maar eens in WGR voor hulp of ONZ voor je dagboekverhalen. :)
Ben het er helemaal niet mee eens. Maargoed als je drama wil. Ik open wel een nieuwe ofzo.

Beter doe je die vorige ff ontslot. Maargoed jullie mods kennende zal dat wel niet gebeuren

Maar ok ik blijf aardig,. Doe dat nu maar wel. Want straks is er een nieuw topic en dan moet ik alles weer opnieuw uitleggen.

Kun je trouwens even vertellen waar ik tegen de policy inging?
Do what you love, love what you do!
pi_193420653
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:21 schreef kree het volgende:

[..]

Ben het er helemaal niet mee eens. Maargoed als je drama wil. Ik open wel een nieuwe ofzo.

Beter doe je die vorige ff ontslot. Maargoed jullie mods kennende zal dat wel niet gebeuren

Maar ok ik blijf aardig,. Doe dat nu maar wel. Want straks is er een nieuw topic en dan moet ik alles weer opnieuw uitleggen.

Kun je trouwens even vertellen waar ik tegen de policy inging?
Als je gaat lopen dreigen, kan je enige coulance helemaal vergeten. Jij bepaalt niet wat ik doe.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 01-06-2020 17:23:29 ]
pi_193420679
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:23 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Als je gaat lopen dreigen, kan je enige coulance helemaal vergeten.
Ik dreig niet? Ik vraag doe hem nou maar open. Want mijn verhaal is nog niet klaar nl. En ok het gaat of een nieuw topic worden of gewoon de oude open houden. Tsja jullie maken nu het probleem. Had gewoon die eerste open gehouden want had het daarin gehouden dan
Do what you love, love what you do!
pi_193420710
Het ging helemaal prima daar nl. Dus ok slotje onterecht. Nooit goed fouten toegeven kan ik wel. Maar jullie als mods niet dus.

Maar doe het maar en anders maak ik wel een nieuw topic. Of gaan jullie me ervoor bannen dan gelijk zodat ik niks meer kan zeggen?
Do what you love, love what you do!
pi_193420712
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:24 schreef kree het volgende:

[..]

Ik dreig niet? Ik vraag doe hem nou maar open. Want mijn verhaal is nog niet klaar nl. En ok het gaat of een nieuw topic worden of gewoon de oude open houden. Tsja jullie maken nu het probleem. Had gewoon die eerste open gehouden want had het daarin gehouden dan
Ik lijk in herhaling te vallen. Open een hulptopic in WGR of een dagboektopic in ONZ. Verder ga ik geen discussie meer met je aan. Je blijft je zin irritant doordrammen waardoor enige discussie überhaupt geen zin meer heeft.

Nogmaals: Open een hulptopic in WGR of een dagboektopic in ONZ.
pi_193420738
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:26 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Ik lijk in herhaling te vallen. Open een hulptopic in WGR of een dagboektopic in ONZ. Verder ga ik geen discussie meer met je aan. Je blijft je zin irritant doordrammen waardoor enige discussie überhaupt geen zin meer heeft.

Nogmaals: Open een hulptopic in WGR of een dagboektopic in ONZ.
Ja ifrane ik had dit wss in wgr gepost. Ware het niet dat ik daar nog steeds een ban heb.

En ok ik zie echt niet heel veel reden om mijn topic nu te sluiten ook. En goed het zal wel. Maar dat is niet onwijs lief.
Do what you love, love what you do!
pi_193420757
Ik vindt het prima Pasen in GC ook gewoon. En ok kun je het mee oneens zijn. Maar dit slotje is overdreven en ok ik ga niet boos worden ofzo. Maar open hem gewoon maar weer.
Do what you love, love what you do!
pi_193420778
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:28 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ifrane ik had dit wss in wgr gepost. Ware het niet dat ik daar nog steeds een ban heb.

En ok ik zie echt niet heel veel reden om mijn topic nu te sluiten ook. En goed het zal wel. Maar dat is niet onwijs lief.
Dat jij een WGR-ban hebt is niet mijn probleem. Het geeft je nog steeds niet het recht om WGR-topics elders te openen.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:29 schreef kree het volgende:
Ik vindt het prima Pasen in GC ook gewoon. En ok kun je het mee oneens zijn. Maar dit slotje is overdreven en ok ik ga niet boos worden ofzo. Maar open hem gewoon maar weer.
Dit bedoel ik met je zin doordrammen. Fijne dag verder, kree.
pi_193420823
Owh wacht ff nu gaan we kritiek verwijderen ofzo?

Doe maar niet he. Want zo help je me wel over mijn zuiger/
Do what you love, love what you do!
pi_193420834
Als je lief bent dan hou ik op met zeuren. Maar zo ga je mij echt over de zeik helpen

[ Bericht % gewijzigd door murp op 01-06-2020 18:30:58 ]
Do what you love, love what you do!
pi_193420862
Kree, stop hier nou maar en open een topic in ONZ. Je loopt weer tegen een ban aan op deze manier.
pi_193420876
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kree, stop hier nou maar en open een topic in ONZ. Je loopt weer tegen een ban aan op deze manier.
pi_193420885
Ik open wel een nieuwe ergens. Maar het is beetje jammer en weer meer gedoe ook. Want had het nl heel lief voor elkaar en reden voor sluiten is bs wmb
Do what you love, love what you do!
pi_193420891
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kree, stop hier nou maar en open een topic in ONZ. Je loopt weer tegen een ban aan op deze manier.
Ik verhuis wel mee richting ONZ.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_193420932
En dat is trouwens niet eens het ergste. Wel dat er hier dus gevraagd word om FB en als ik dat dan doe dan gaan ze ff selectief mijn mening verwijderen. Nou dat is geen feedback.

Maar dat is dus niet eens over dat topic of over sluiten.
Wel dat er wel heel makkelijk omgegaan wordt om fb meningen te verwijderen.

En daar hou ik het maar bij denk
Do what you love, love what you do!
pi_193420967
Weetje mods als er nou een onwijs drama in dat topic was ok dan geef ik jullie gelijk.

Maar het ging toch gewoon nog allemaal ok? Geen drama daar.

Nu is er drama omdat ik het natuurlijk er niet mee eens ben dat jullie die op slot doen

En ok jullie kunnen het nog herstellen he en hem gewoon weer open doen en dan hou ik verder mijn mond hier.
@Danny
@murp


Weet niet willen jullie mij over de zeik helpen ofzo?
Do what you love, love what you do!
pi_193421050
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:34 schreef kree het volgende:
Als je lief bent dan hou ik op met zeuren. Maar zo ga je mij echt over de zeik helpen
Dat over de zeik helpen doe je helemaal zelf. De mods hebben je keer op meer op keer uitgelegd waarom je topic een slotje kreeg.
Dat jij het daar niet mee eens bent, dat kan. En was te verwachten, want als iets niet in je straatje last ben je blind voor die argumenten. Maar ga dan niet huiliehuilie doen en zeuren als een klein kind.

Hou de eer aan jezelf, kijk naar wat wél kan en doe het daarmee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193421064
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat over de zeik helpen doe je helemaal zelf. De mods hebben je keer op meer op keer uitgelegd waarom je topic een slotje kreeg.
Dat jij het daar niet mee eens bent, dat kan. En was te verwachten, want als iets niet in je straatje last ben je blind voor die argumenten. Maar ga dan niet huiliehuilie doen en zeuren als een klein kind.

Hou de eer aan jezelf, kijk naar wat wél kan en doe het daarmee.
Ok en de reden van op slot is volgens jou?

Want het verhaal was nl nog niet eens klaar.


Dit is inderdaad onwijs onterecht en mij verwijzen naar wgr terwijl ik daar dus niet kan posten nog steeds niet na maanden helpt er ook niet aan bij. Nou wmb valt dat hele topic wat ik maakte gewoon onder algemeen ook. En dat er na zeg maar 3000 posts ineens moeilijk over gaat worden gedoken en zonder ook een echte reden behalve past niet. Is fucking bs. Tuurlijk ga ik daarover over de zeik.
Do what you love, love what you do!
pi_193421125
Ik vindt dat dit gewoon opnwijs onterecht is. Maargoed laat de FA maar besluiten
Do what you love, love what you do!
pi_193421126
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:47 schreef kree het volgende:

[..]

Ok en de reden van op slot is volgens jou?

Want het verhaal was nl nog niet eens klaar.
Off topic.
Geen GC
Dagboektopic waarin je om hulp vraagt maar het ene ding wat users vragen waarmee ze je kunnen helpen (upload contracten) on-mo-ge-lijk blijkt voor je want je hebt geen tijd. Maar wel tijd zat om post na post na post te plaatsen.

Nog meer redenen nodig?

Dat er geen ‘drama’ is of dat jouw verhaal nog niet klaar was heeft er niks mee te maken en is geen reden zo’n topic open te houden.

En zie sluitpost van je topic. Helder verhaal.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193421140
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:51 schreef kree het volgende:
Ik vindt dat dit gewoon opnwijs onterecht is. Maargoed laat de FA maar besluiten
Goed plan. Dus jij ook niet meer posten hier he, maar een mailtje sturen naar het jou vast welbekende adres.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193421147
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Off topic.
Geen GC
Dagboektopic waarin je om hulp vraagt maar het ene ding wat users vragen waarmee ze je kunnen helpen (upload contracten) on-mo-ge-lijk blijkt voor je want je hebt geen tijd. Maar wel tijd zat om post na post na post te plaatsen.

Nog meer redenen nodig?

Dat er geen ‘drama’ is of dat jouw verhaal nog niet klaar was heeft er niks mee te maken en is geen reden zo’n topic open te houden.

En zie sluitpost van je topic. Helder verhaal.
Hoezo geen geen GC?

Even vertalen. Algemene praat dus.,.. nou dat was het ook
Do what you love, love what you do!
pi_193421192
Ik weet niet willen jullie blauwe me over de zeik helpen ofzo. Dit slotje sloeg nergens op
Do what you love, love what you do!
pi_193421200
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:52 schreef kree het volgende:

[..]

Hoezo geen geen GC?

Even vertalen. Algemene praat dus.,.. nou dat was het ook
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goed plan. Dus jij ook niet meer posten hier he, maar een mailtje sturen naar het jou vast welbekende adres.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator maandag 1 juni 2020 @ 17:57:51 #97
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_193421234
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:55 schreef kree het volgende:
Ik weet niet willen jullie blauwe me over de zeik helpen ofzo. Dit slotje sloeg nergens op
Kree, ontspan! Het gaat maar om een slotje. Een slotje! Rustaaaagggghh

Neem een kopje koffie en kom naar onzin. Wij hebben koekjes.
F.K.A. SuperwormJim
pi_193421237
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:55 schreef kree het volgende:
Ik weet niet willen jullie blauwe me over de zeik helpen ofzo. Dit slotje sloeg nergens op
Ga gewoon even een hapje eten en kom wat tot rust. Straks heb je weer een streep en dat wil je toch ook niet?
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_193421253
Owh ik wil allemaal geen drama maken enzo. Maar diode blauwe maken het er nu wel van.

Er ging niks mis in dat topic,. Maargoed natuurlijk te laf om het toe te geven hun kennende.

Of je verwijderd dit weer of ban mij maar enzo zodat niemand het leest.

Het is opbouwende kritiek he verder vindt ik jullie gewoon aardig.
Do what you love, love what you do!
pi_193421284
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:57 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Kree, ontspan! Het gaat maar om een slotje. Een slotje! Rustaaaagggghh

Neem een kopje koffie en kom naar onzin. Wij hebben koekjes.
Nee en jij bent iemand van de ergste.

Ja het is een slotje. Ok. Maar wel onterecht erop gezet wmb. En dan kun je zeggen wat je wil.

Mag ik nog even de policy punten waarom die er op gezet is dan?>
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')