Nee, staat prima waar het staat.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:30 schreef Tailless het volgende:
KLB / Ik geef tering veel geld uit.
Wille n jullie dit topic?
Omdat Haags het niet goed geplaatst vind.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, staat prima waar het staat.
Als Haags vindt dat het hier hoort, weet hij mij zelf prima te vinden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:37 schreef Tailless het volgende:
[..]
Omdat Haags het niet goed geplaatst vind.
Ik denk niet dat dat kan, maar ik vraag het even na!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:13 schreef aKboR het volgende:
Hoi,
Doordat er een tijd geen activiteit was bij FOK!Stok
GC / FOK!STOK door Nederland #268 - Noord-Holland (Santpoort-Zuid) - Toverstokje
is mijn edit tijd van de OP verlopen.
Is het mogelijk deze weer "aan" te zetten of kan dat niet.
Geen zorgen, dat was niet zo. Maar om je gerust te stellen, heb ik je post verwijderdquote:Op zondag 8 maart 2020 15:24 schreef spijkerbroek het volgende:
GC / Leertijds Test
De OP is verwijderd ofzo?
Word ik nu gezien als TS? Bij mijn post staat #1.
Als ik als TS word aangemerkt, dan graag het hele topic verwijderen.
Ik heb ‘m net gereekst maar dat ging niet helemaal goed. Ik heb gevraagd of een FA er even naar kan kijken.quote:Op maandag 6 april 2020 21:28 schreef Domnivoor het volgende:
Kan deze gereekst worden?
GC / Wie gaan er dood in 2020? #2
GC / Wie gaan er dood in 2020?
Ik kon geen nieuw deel openen.
quote:Op maandag 6 april 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ‘m net gereekst maar dat ging niet helemaal goed. Ik heb gevraagd of een FA er even naar kan kijken.
Probeer nu eens?quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:44 schreef LXIV het volgende:
Ik heb belangrijke nieuwe info voor dit topic: GC / Chocoladerepen in het café voor de kinderwagen
maar ik kan er geen post meer aan toevoegen. Kunnen jullie dat mogeljk maken?
Klopt.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
GC / Frozen wordt werkelijkheid met het schattige zusje van Kim Il Sung
Kim Il Sung is al jaren dood. En wat is er GC aan dit topic?
Geen idee, maar oude koeien uit de sloot van voor mijn mod-periode halen doet mij niets. De sluitposts van mij en Buda zijn duidelijk genoeg. Je gaat niet bepalen wie er wel en niet in je topic mag posten. Daarnaast ben je van harte welkom in een van andere SC's die FOK! rijk is, nog eentje erbij is niet nodig.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:57 schreef phoenyx het volgende:
GC / Het fok! invite systeem topic #1 Gezellig en fun met Phoenyx en Kree
Er was toch ook zoiets als de ronde circel van vogeltjesdans ofzo met zijn team. Waarom mocht dat wel en dit niet? Ik zit mensen niet te verbieden, lees nog maar eens na. Kan het topic weer open?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:57 schreef phoenyx het volgende:
GC / Het fok! invite systeem topic #1 Gezellig en fun met Phoenyx en Kree
Er was toch ook zoiets als de ronde circel van vogeltjesdans ofzo met zijn team. Waarom mocht dat wel en dit niet? Ik zit mensen niet te verbieden, lees nog maar eens na. Kan het topic weer open?
Dit is niet de bedoeling. En als je gezelligheid wil, nogmaals, ben je van harte welkom in de vele sc’s.quote:Hoe dan ook, in dit topic kan je alleen reageren als je tot het fok! team behoort. Je kan natuurlijk altijd reageren maar kijk niet raar op als je genegeerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |