We hebben topics waarin iedereen kan posten. We hebben topics waarin niet iedereen kan posten (kree bijvoorbeeld niet in WGR op dit moment). Maar in het algemeen kan iedereen overal typen (behalve in het keldertje bijvoorbeeld, zie
https://forum.fok.nl/topic/520297 als je je nog niet aangemeld hebt).
Nou ik gebruik alinea's dus bij deze een nieuwe alinea mensen. Woehoeee. Ik gebruik ze niet zovaak omdat ik niet zo goed weet waar ik de enters moet plaatsen maar goed.
Hoe dan ook, in dit topic kan je alleen reageren als je tot het fok! team behoort. Je kan natuurlijk altijd reageren maar kijk niet raar op als je genegeerd wordt.
Als je ook bij het fok! team wil horen typ je zoiets als: ik {{username}} wil bij deze melden dat ik graag in het fok! team wil zitten. Dan kijken de huidige teamleden of je in het team past en dan voegen we je toe of in het geval dat we besluiten dat we je niet in het team willen hebben dan laten we je dat wel netjes weten maar dan kom je er dus niet in. Zo simpel is het dan ook wel weer. Iedereen heeft inspraak die in het team zit, je mag dus hier ook praten als je niet in het team zit maar dat wordt afgeraden en is niet de bedoeling tenzij je dus wil joinen. Fun fun fun is het kernwoord van het team, iedereen moet gewoon plezier kunnen hebben en gezelligheid.
Nou ja er moet een team zijn om mee te beginnen dus ik moest iemand anders kiezen en ik kies dus
@kree als teamlid. Hij is altijd een beetje de underdog net zoals ik maar hij weet wel van wanten en ik denk dat hij best wel een goed (en vooral ook positief) teamlid kan zijn. Geen vooroordelen hé kree. Nou ja laten we maar beginnen en kijken met hoeveel teamleden we eindigen en hoeveel plezier het wel niet wordt uiteindelijk

Let's do this (together / met zijn allen)