Wat heeft Volkswagen hier mee te maken dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Volkswagen is het duurst wat een kaartjesknipper zich kan veroorloven
Ik las VWquote:Op maandag 24 februari 2020 18:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat heeft Volkswagen hier mee te maken dan?
Als ik zo kijk zijn de kosten vooral voorbij zelf.quote:
Woon je nog bij je ouders?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:50 schreef Tailless het volgende:
[..]
Als ik zo kijk zijn de kosten vooral voorbij zelf.
Nou als uitdaging ik ga maar 100 euro uitgeven deze maand aan eten. Kijken of dat lukt
Spullen. Dingen als lekker uit eten, mooi beeldscherm, kleding, dagjes weg.quote:
nee. Heb nog genoeg voedsel hier staan. Op werk gewoon brood en pindakaas eten (inplaats van frikandelbroodjes etc)quote:
Beste beslissing ooit. Had vroeger een amex en gaf hierdoor ook meer geld uit...quote:Op maandag 24 februari 2020 18:52 schreef Tailless het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn creditcard wel al stopgezet dus mijn cashflow gaat verbeteren
ik schrik er gewoon van.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
Eten is nou niet hetgeen waar ik heel veel aan uit geef. Na de vaste lasten wel een groot deel, maar eten zal je toch wel moeten. Denk dat je beter kan besparen op dure avondjes weg o.i.d. En je reed toch Tesla maatje, wat praat je dan over geld a zahbi
Hoeveel geef je uit aan eten doen?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
Eten is nou niet hetgeen waar ik heel veel aan uit geef. Na de vaste lasten wel een groot deel, maar eten zal je toch wel moeten. Denk dat je beter kan besparen op dure avondjes weg o.i.d. En je reed toch Tesla maatje, wat praat je dan over geld a zahbi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |