FOK!Basic accountquote:Op maandag 10 februari 2020 15:59 schreef Ifrane het volgende:
Dus wat jij persoonlijk onzin vindt, maar waar iedereen toch wel zijn geld aan lijkt uit te geven.
Welk fok account heb je het over, sjappiequote:Op maandag 10 februari 2020 16:05 schreef Pumpalov het volgende:
Wat is standaard onzin aan in-app aankopen dan? Dat kan namelijk gaan van reclamevrij, tot abonnementen (hell, jouw eigen FOK!basic account is in feite een in-app aankoop!) voor extra functionaliteiten, toegevoegde data, betere zooi bijmobiele spelletjes
en wat nog meer.
Dan heb ik liever software dat in 1x goed is ipv freemium zooi.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:05 schreef Pumpalov het volgende:
Wat is standaard onzin aan in-app aankopen dan? Dat kan namelijk gaan van reclamevrij, tot abonnementen (hell, jouw eigen FOK!basic account is in feite een in-app aankoop!) voor extra functionaliteiten, toegevoegde data, betere zooi bijmobiele spelletjes
en wat nog meer.
Water uit de kraan is niet gratis! Wel veel goedkoper dan Spa Blauw uiteraard, maar niet gratis.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:00 schreef Ifrane het volgende:
Oh, en flessen Spa Blauw. Water uit de kraan is hetzelfde en gratis.
Of een schaap kopen! Heb je meteen gratis wol en uiteindelijk ook vleesquote:Op maandag 10 februari 2020 16:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Grasmaaiers.
Gewoon wachten tot het winter wordt toch.
Ik kan elke dag vrij goedkoop eten op het werk en de keuze van salade tot patat, dus ik weet wel wat ik kies. Lunch van thuis doe ik alleen als ik een keer ergens anders werk dan de normale locatie.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:59 schreef Ifrane het volgende:
• Elke dag lunchen op werk. Ik neem zelf mijn maaltijden vanuit huis mee. Lekkerder en beter voor zowel mijn lijn als mijn portemonnee.
Water is niet hetzelfde, uit een Brits onderzoek bleek dat 80% van de water uit flessen minieme stukjes plastic bevatte! Dus kraanwater is nog beter en gezonder dan die zogenaamde “bronwaters” uit fles.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:00 schreef Ifrane het volgende:
Oh, en flessen Spa Blauw. Water uit de kraan is hetzelfde en gratis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |