SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 01:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben nu wel in de verleiding om ja te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Hoe hoog staat Love Is In The Air?
Mijn vrouw snapte er echt geen kut van, totdat we een keer in Wembley zaten voor NFL international gamequote:Op zondag 29 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zal ook meespelen. Ik zie die tactiek niet.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:00 schreef El-Stinho het volgende:
838 Norwegian Wood The Beatles 1965
837 Breakfast In America Supertramp 1979
836 Like A Prayer Madonna 1989
835 In Nije Dei De Kast 1997
834 Flink Zijn Robert Long 1977
833 Take Me Out Franz Ferdinand 2003
832 Photograph Ed Sheeran 2015
831 Shape Of My Heart Sting 1993
830 Time Is Running Out Muse 2003
829 Bridges Kensington 2017
828 '39 Queen 1975
827 Sabotage Beastie Boys 1994
826 Eye Of The Tiger Survivor 1982
825 It's My Life Talk Talk 1984Mijn favo nummer van the beatles en ook in mijn lijstje dit jaar.SPOILER: stijg/daalstatsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat je nog onder ons bentquote:
Bridges van cantsington ken je wel.... al hun nummers klinken immers hetzelfdequote:Op zondag 29 december 2019 01:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
838 Norwegian Wood The Beatles![]()
837 Breakfast In America Supertramp![]()
836 Like A Prayer Madonna![]()
835 In Nije Dei De Kast![]()
834 Flink Zijn Robert Long![]()
833 Take Me Out Franz Ferdinand![]()
832 Photograph Ed Sheeran![]()
831 Shape Of My Heart Sting![]()
830 Time Is Running Out Muse![]()
829 Bridges Kensington![]()
828 '39 Queen![]()
827 Sabotage Beastie Boys![]()
826 Eye Of The Tiger Survivor![]()
825 It's My Life Talk Talk
Kan ik dus beamenquote:Op zondag 29 december 2019 01:03 schreef skysherrif het volgende:
Overigens ook een zeer goed boek dit, aanradertje.
Ja, hij is leuk, mooi einde ookquote:Op zondag 29 december 2019 01:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mijn favo nummer van the beatles en ook in mijn lijstje dit jaar.
Die vrouw zou ik houden!quote:Op zondag 29 december 2019 01:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mijn vrouw snapte er echt geen kut van, totdat we een keer in Wembley zaten voor NFL international gameopeens had ze overzicht en snapte ze de regels, bedoeling en tactiek
Dat duurt niet zo lang meer.quote:Op zondag 29 december 2019 01:03 schreef houdjemond het volgende:
830 stemplaat genot, maar wil eigenlijk ook slapen zo
quote:Op zondag 29 december 2019 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blij dat je nog onder ons bent
Ja, had glas drinken naast laptop dus meteen slok kunnen nemenquote:
Hahaha, jammerlijk ditquote:Op zondag 29 december 2019 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik dacht ik doe eens mysterieus maar ik ben volledig de weg kwijt.
Ah, gelukkigquote:Op zondag 29 december 2019 01:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Ja, had glas drinken naast laptop dus meteen slok kunnen nemen
I knowquote:Op zondag 29 december 2019 01:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het uur van 2 tot 3 is lichtjaren beter dan dit uur
Inhaalgenotquote:Op zondag 29 december 2019 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen nog 8 en 2/3 topic achter op 2017.
Nee, is ook weer zo, kan alvast lichten uit en zulksquote:
Ik keek per ongeluk bij 829 en dacht al W T Fquote:Op zondag 29 december 2019 01:03 schreef houdjemond het volgende:
830 stemplaat genot, maar wil eigenlijk ook slapen zo
Doet het je wat?quote:Op zondag 29 december 2019 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees momenteel Norwegian Wood.
Trouwens, daar heb je vooral zelf aan bijgedragen geloof ikquote:Op zondag 29 december 2019 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen nog 8 en 2/3 topic achter op 2017.
Hahaquote:Op zondag 29 december 2019 01:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Trouwens, daar heb je vooral zelf aan bijgedragen geloof ik
Je was vergeten dat je in Spanje zit?quote:Op zondag 29 december 2019 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, terug naar de tekentafel met dit project!
Prima boekje, niks mis mee.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees momenteel Norwegian Wood.
Neeeeeequote:Op zondag 29 december 2019 01:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik keek per ongeluk bij 829 en dacht al W T F
Hoe hoog staat Vergeet Mij Niet dit jaar?quote:Op zondag 29 december 2019 01:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb elke week tijd voor het kijken van enkele samenvattingen/highlights, meer niet. Het zou leuk zijn als ze over een paar jaar weer play-offs kunnen halen, maar heel rouwig zal ik niet zijn. Het tofste aan de NBA blijft imo dat geen enkele franchise extreem lang dominant blijft. Zie GSW dat nu het zwakste team is in het westenquote:Ai ai, dat block van James, die driepunter van Kyrie. Die stop van Kevin Love. Die bijna dunk over Draymond. Die wedstrijd van Draymond trouwens!! Was een epische wedstrijd ja. Sorry dat je fan van Cleveland bent geworden. En succes.
Haha merk een terugkerend patroon bij de 28 tot 38e plaat van Queen en Kensington Ebola die ik niet herken. Voor de rest ken ik de meeste platen in de lijstquote:Op zondag 29 december 2019 01:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bridges van cantsington ken je wel.... al hun nummers klinken immers hetzelfde
quote:
Ik dacht ook meteen "no way" en toen OOOOHquote:Op zondag 29 december 2019 01:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neeeeee! Heb credits een tikje bij je verspeeld maar zo erg ben ik niet, promise.
Je voelt je hier inmiddels ook prima thuis hequote:Op zondag 29 december 2019 01:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Haha merk een terugkerend patroon bij de 28 tot 38e plaat van Queen en Kensington Ebola die ik niet herken. Voor de rest ken ik de meeste platen in de lijst
Prima nummer wel. Beetje een verborgen parel.quote:
Meer werken aan m'n relatie en andere relatiesquote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef PippenScottie het volgende:
Zo... heeft iemand nog goede voornemens voor 2020?
Friese boeren zijn boos en konden niet 35 keer op De Boer is a girl stemmen.quote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
En waarom staat de kast zo hoog?
Sleep well scorpiquote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik ga er ook een eind aan breien. Tot morgenvroeg weer!
Precies, geen reden tot paniekquote:Op zondag 29 december 2019 01:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen "no way" en toen OOOOH
Dus ik heb nog alle vertrouwen in je
Beetje maar.quote:Op zondag 29 december 2019 01:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Trotse provincialen die pretenderen tot Nederland te behoren maar stiekem graag een eigen enclave willen.quote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nee ik heb alles dit jaar al gedaanquote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef PippenScottie het volgende:
Nope.quote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef PippenScottie het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dan moet je niet de hele dag Fokken, maar naar minstens een van de drie feestjes gaanquote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Meer werken aan m'n relatie en andere relaties
quote:Op zondag 29 december 2019 01:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je was vergeten dat je in Spanje zit?
Alleen slechtequote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef PippenScottie het volgende:
Weer volledig aan het werkquote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef PippenScottie het volgende:
Om Syb.quote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een man dumpen?quote:Op zondag 29 december 2019 01:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee ik heb alles dit jaar al gedaan
Ik vind er echt helemaal niks aanquote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prima nummer wel. Beetje een verborgen parel.
Stoppen met drinken, meer fruit, elke dag een wandeling maken, dat soort dingen. Oja, nog meer ontspullen.quote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef PippenScottie het volgende:
De Kast is best prima. Veel beter dan al die dialectmuziek.quote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Een baan vindenquote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef PippenScottie het volgende:
studiepunten binnenharkenquote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef PippenScottie het volgende:
Is dat een Ja?quote:
Ik heb tot nu toe alle punten nog gepakt.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef PippenScottie het volgende:
Helemaal stoppen met drinken? Alles met mate, broer. Het leven is niet zwart witquote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stoppen met drinken, meer fruit, elke dag een wandeling maken, dat soort dingen. Oja, nog meer ontspullen.
Te laag als het goed vind, te hoog als je het helemaal niks vindquote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou niet op dit nummer stemmen maar ik had deze wel in de top 250 verwacht. Staat erg hoog/laag (hoe zeggen jullie dit?)
Mja Freek en suzanne, blof, cantsington....quote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou niet op dit nummer stemmen maar ik had deze wel in de top 250 verwacht. Staat erg hoog/laag (hoe zeggen jullie dit?)
Songfestival-antibonusquote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef RensAjacied het volgende:
... oh ja en de fucking tuin afmakenquote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stoppen met drinken, meer fruit, elke dag een wandeling maken, dat soort dingen. Oja, nog meer ontspullen.
Klopt, was niet om aan te horenquote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied deed ze toch ook tijdens de songfestivalfinale?
Jij hebt denk ik mijn update over mijn concert- en festivalbezoek gemist.quote:Op zondag 29 december 2019 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan moet je niet de hele dag Fokken, maar naar minstens een van de drie feestjes gaan
Voelt als een second home tussen Kerst en oud en nieuwquote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je voelt je hier inmiddels ook prima thuis he
Ik alleen in jaar 1 alles voor mn P. Daarna ging het wat minderquote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alle punten nog gepakt.
Dat is een ja, hoewel ik dat tweede af en toe ook vergeet.quote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is dat een Ja?Of was je vergeten dat je op Fok zit?
Sowiesoquote:Op zondag 29 december 2019 01:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Voelt als een second home tussen Kerst en oud en nieuw
Altijd fijn om te lezenquote:Op zondag 29 december 2019 01:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Voelt als een second home tussen Kerst en oud en nieuw
Dat denk je goed! Wat was je update over mijn concert- en festivalbezoek?quote:Op zondag 29 december 2019 01:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik mijn update over mijn concert- en festivalbezoek gemist.
Ja, ben al eens 5 weken gestopt en afgelopen 4/5 maanden drink ik al niet meer doordeweeks. Is ook wel mooi geweest.quote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Helemaal stoppen met drinken? Alles met mate, broer. Het leven is niet zwart wit
Nou, vooruitquote:Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef Strani het volgende:
*geeft iedereen hier vast feesthoedjes met de Friese vlag.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk word ik nu niet in elkaar geslagen maar In Nije Dei kan ik stiekem wel hebben.
De sfeer zit er alvast in!quote:Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, vooruitben ik je wel schuldig.
*zet alvast op*
23 concerten en 11 festivals vorig jaarquote:Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat denk je goed! Wat was je update over mijn concert- en festivalbezoek?
Een tuin is nooit af. Goed genoeg is goed genoeg!quote:Op zondag 29 december 2019 01:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
... oh ja en de fucking tuin afmakenook al jaar mee bezig, maar dan is het weer of het moet PERFECT zijn of ik doe het niet .... en als je je kut voelt kan het niet perfect worden, dus dan blijft het liggen
Perfectionisme is a bitch
Ik denk niet dat hij een update heeft over jouw concert- en festivalbezoekquote:Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat denk je goed! Wat was je update over mijn concert- en festivalbezoek?
Is ook helemaal niet zo heel erg klote als mensen hier zeggenquote:Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk word ik nu niet in elkaar geslagen maar In Nije Dei kan ik stiekem wel hebben.
ga je naar rock werchterquote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
23 concerten en 11 festivals vorig jaar![]()
Dus een van mijn voornemens zou ook kunnen zijn iets meer weekenden thuis doorbrengen.
Uiteraard als we toch topics in gaan halen, dan maar met een hoedje opquote:
De Limburgse nummers vind ik meer zendervervuiling.quote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet zo heel erg klote als mensen hier zeggen
Ik zal perfectionisten echt nooit begrijpen.quote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een tuin is nooit af. Goed genoeg is goed genoeg!
Laat ze hun eigen Top 2000 maar organiseren als ze het zo goed weten. Met hun zogenaamde taaltje.quote:Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
Fryslân gaat zometeen uit zijn dak.
Al is 'wer bisto' volgens mij nog populairder daar.
Fries is tenminste een taal en geen dialect voor gehandicapten zoals Limburgs en Brabants.quote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Limburgse nummers vind ik meer zendervervuiling.
Zeker niet. In Nije Dei wordt beschouwd als een soort volkslied.quote:Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
Fryslân gaat zometeen uit zijn dak.
Al is 'wer bisto' volgens mij nog populairder daar.
Ik kan vooral heel veel dingen een beetje. Maar het liefst een ondersteunende rol binnen een bedrijf. Hiervoor deed ik werk in de richting klantenservice/webshop/redactie.quote:
Mja, deel kunstgras gelegd, 3/4 border is af, nog een houten dek bouwen .... blaaaquote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een tuin is nooit af. Goed genoeg is goed genoeg!
Precies!quote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Uiteraard als we toch topics in gaan halen, dan maar met een hoedje op
omdat SYBquote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nope. Meeste festivals zijn housegeorienteerd, zeker als ik meerdaags ga. Afgelopen en waarschijnlijk komend jaar Wildeburg, Melt! ook geweest en We Are Electric maar dat was kut.quote:
In de kroegen in ieder geval hahaquote:Op zondag 29 december 2019 01:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker niet. In Nije Dei wordt beschouwd als een soort volkslied.
Soms begrijp het zelf niet eens. Je weet van ene kant ook wel dat het overdreven is, maar loslaten ho maar ...quote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zal perfectionisten echt nooit begrijpen.
Zeker.quote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Limburgse nummers vind ik meer zendervervuiling.
Huis een beetje opruimen en opknappen, vriendin helpen met dingetjes, nog een paar kilo kwijt en wat beter worden in programmeren.quote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dank![]()
Jij nog goede voornemens trouwens?
Nou, daar gaan we hoor. Uit volle borst. Geen idee wat ik zing, maargoedquote:Op zondag 29 december 2019 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies!
Ik geloof niet dat ik in 2017 hier meepostte, dus ik zet me volledig in voor de inhaalslag.
Jaa kut lijkt me datquote:Op zondag 29 december 2019 01:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Soms begrijp het zelf niet eens. Je weet van ene kant ook wel dat het overdreven is, maar loslaten ho maar ...
Wel lekker dat deze plaat dialectvrij is inderdaad...quote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De Kast is best prima. Veel beter dan al die dialectmuziek.
En nee ik kom niet uit Friesland
Ik ook niet maar we maken er het beste van!quote:Op zondag 29 december 2019 01:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, daar gaan we hoor. Uit volle borst. Geen idee wat ik zing, maargoed
Ik denk dat ik van Strani Amore meer woorden mee kan zingen dan van dit.quote:Op zondag 29 december 2019 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet maar we maken er het beste van!
Eensquote:Op zondag 29 december 2019 01:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wel lekker dat deze plaat dialectvrij is inderdaad...
https://banen.bol.com/quote:Op zondag 29 december 2019 01:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan vooral heel veel dingen een beetje. Maar het liefst een ondersteunende rol binnen een bedrijf. Hiervoor deed ik werk in de richting klantenservice/webshop/redactie.
Dus bijvoorbeeld bij een webwinkel orders verwerken, klanten helpen en de shop aanvullen dmv foto's/video/tekst zou ik willen doen. Maar zo heel veel banen zijn daar helaas niet in te vinden.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van Strani Amore meer woorden mee kan zingen dan van dit.
Ook goed bezigquote:Op zondag 29 december 2019 01:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Huis een beetje opruimen en opknappen, vriendin helpen met dingetjes, nog een paar kilo kwijt en wat beter worden in programmeren.
Same old, same old.
Syb heeft 'nasale zang' een hele nieuwe betekenis gegeven.quote:Op zondag 29 december 2019 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
Mooie tekst maar natuurlijk wel heel vals gezongen
Regio?quote:Op zondag 29 december 2019 01:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan vooral heel veel dingen een beetje. Maar het liefst een ondersteunende rol binnen een bedrijf. Hiervoor deed ik werk in de richting klantenservice/webshop/redactie.
Dus bijvoorbeeld bij een webwinkel orders verwerken, klanten helpen en de shop aanvullen dmv foto's/video/tekst zou ik willen doen. Maar zo heel veel banen zijn daar helaas niet in te vinden.
Als je een beetje oefent kun je alles meezingen. Ik kan ook prima Hongaarse songfestivalnummers meezingen terwijl ik geen Hongaars spreek.quote:Op zondag 29 december 2019 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha hoe gaan ze dit meezingen in dat café
Oh nee, ik bedoel eigenlijk deze snellere stampversiequote:
Meestal betekent dat gewoon dat je wat te veel hebt gedronkenquote:Op zondag 29 december 2019 01:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je een beetje oefent kun je alles meezingen. Ik kan ook prima Hongaarse songfestivalnummers meezingen terwijl ik geen Hongaars spreek.
Ik gok dat dit nummer niet dagelijks in de Nederlandse woonkamers te horen isquote:Op zondag 29 december 2019 01:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je een beetje oefent kun je alles meezingen. Ik kan ook prima Hongaarse songfestivalnummers meezingen terwijl ik geen Hongaars spreek.
Zal morgen eens op mn gemak kijken. Thanks iigquote:Op zondag 29 december 2019 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
https://banen.bol.com/
Werk zat in eCommerce.
Regio Eindhoven/Roermondquote:
Nem!quote:Op zondag 29 december 2019 01:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Meestal betekent dat gewoon dat je wat te veel hebt gedronken
Vind Extrawelt beter denk ik.quote:
Alles wat het verschil tussen kennen kannen kunnen niet kent is dialect.quote:Op zondag 29 december 2019 01:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar inkoppen?
Fries is geen dialect
Hongaarse songfestival muziek wel?quote:Op zondag 29 december 2019 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik gok dat dit nummer niet dagelijks in de Nederlandse woonkamers te horen is
Ik ken alleen een Duitse Extraweltquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 01:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan wel Fries verstaan, maar ik heb nog steeds geen idee wat hij allemaal zingt.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heeft ie een operatie gehad? Een nieuwe dij?
Je bent gewoon jaloers dat jullie niks hebben daar. Ja, een toren.quote:Op zondag 29 december 2019 01:16 schreef ok01 het volgende:
Als Groninger kan ik hier niet naar luisteren
Nou ja, bij mij wel, maar ik ben een beetje gek.quote:Op zondag 29 december 2019 01:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hongaarse songfestival muziek wel?
En nu een nieuwe Long.quote:Op zondag 29 december 2019 01:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heeft ie een operatie gehad? Een nieuwe dij?
Oh ja, Ede S is ook nog niet voorbij gekomen. Die gast die eigenlijk al 12 jaar in de Top 2000 had moeten staanquote:Op zondag 29 december 2019 01:16 schreef ok01 het volgende:
Als Groninger kan ik hier niet naar luisteren
Was afgelopen jaar niet dat rockbandje? Op blote voeten..quote:Op zondag 29 december 2019 01:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nou ja, bij mij wel, maar ik ben een beetje gek.
Heb je een accent? Zachte 'g' zeker?quote:Op zondag 29 december 2019 01:19 schreef djenneke het volgende:
Dit vind ik dan weer een beetje jammerlijk. Dat über-gearticuleerd Nederlands is niet aan mij besteed.
Ik moet flink zijn met mijn keeltyfus.quote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef Bugno3 het volgende:
Over een uur Smifssgoden...![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien even flink zijn?
AWS was 2018 ja. Dit jaar Joci Papai weer. Allebei erg mooiquote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was afgelopen jaar niet dat rockbandje? Op blote voeten..
SPRUITJESALARM, SPRUITJESALARMquote:Op zondag 29 december 2019 01:19 schreef djenneke het volgende:
Dit vind ik dan weer een beetje jammerlijk. Dat über-gearticuleerd Nederlands is niet aan mij besteed.
Mag dat niet?quote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je een accent? Zachte 'g' zeker?
Same.quote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb de Pippies al anderhalve dag niet gezien en ik schaam me er een beetje voor hoe heerlijk ik dit vind.
Morgen ga ik ze weer halen.
Dan welkomquote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope kom net binnen. Beetje laat, Of vroeg
Over een half uur TALK TALK-goddelijkheidquote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef Bugno3 het volgende:
Over een uur Smifssgoden...![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien even flink zijn?
Je bent ook maar een mens manquote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb de Pippies al anderhalve dag niet gezien en ik schaam me er een beetje voor hoe heerlijk ik dit vind.
Maakt niet uit joh. Ik spreek ABN maar heb altijd de gewoonte om mensen heel snel te gaan kopiëren, en ik kan er niks aan doen. In het Engels doe ik het ook.quote:
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je een accent? Zachte 'g' zeker?
Welke?quote:Op zondag 29 december 2019 01:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Over een half uur TALK TALK-goddelijkheid
Brace GODquote:
Hoe oud zijn de pippies?quote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
Iedereen doet hetquote:Op zondag 29 december 2019 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
Staat dat nummer ‘pedofielen doen op hun knieën’ nog in de lijst?
Mijn Levenquote:
Kan heerlijk zijn, ik ken het dubbele gevoelquote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft Paul toch iets goeds gedaan met de Top 2000!quote:Op zondag 29 december 2019 01:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Robert Longgod
Is destijds niet voor het eerst met dit nummer in de Top 2000 gekomen. Pas na zijn overlijden in 2006, en nadat Paul de Leeuw (daar issie weer) er een matige cover van opnam, kwam juist het origineel in de lijst.
En omdat Robert Long in zijn geheel niet op Spotify terug te vinden is. Smaken verschillen, prima, maar dat is natuurlijk wel een jammerlijke situatie.quote:Op zondag 29 december 2019 01:21 schreef Tussle266 het volgende:
Deze staat nooit in die Spotify-lijsten van de T2K omdat Spotify wel graag serieus genomen wil blijven worden.
Is eruit gevlogen helaas.quote:Op zondag 29 december 2019 01:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vanmorgen Vloog Ze Nog stond er ook wel eens in dacht ik
staat Brace er ook in ?quote:
Maar Pip, zo nu, even een uur of 48 geen gezeik met die koters en muziek. Is toch heerlijk man, ja toch? Lekker man, laat gaan johquote:Op zondag 29 december 2019 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
Staat dat nummer ‘pedofielen doen op hun knieën’ nog in de lijst?
Yepquote:Op zondag 29 december 2019 01:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Robert Longgod
Is destijds niet voor het eerst met dit nummer in de Top 2000 gekomen. Pas na zijn overlijden in 2006, en nadat Paul de Leeuw (daar issie weer) er een matige cover van opnam, kwam juist het origineel in de lijst.
Was maar een garpjequote:
Jaartje vergistquote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
AWS was 2018 ja. Dit jaar Joci Papai weer. Allebei erg mooi
Goed dat je het even uitlegt.quote:Op zondag 29 december 2019 01:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En omdat Robert Long in zijn geheel niet op Spotify terug te vinden is. Smaken verschillen, prima, maar dat is natuurlijk wel een jammerlijke situatie.
Oh, verrassend dat die er nu niet in staat.quote:Op zondag 29 december 2019 01:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vanmorgen Vloog Ze Nog stond er ook wel eens in dacht ik
Uit de Kast kwam Robert inderdaad!quote:Op zondag 29 december 2019 01:22 schreef KBFX2002 het volgende:
Robert had beter binnen kunnen blijven.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Robert doet het lekker tussen 4 planken
Ik heb nu opeens een flashback naar de editie van 2014, laatste keer dat Gers nog in de lijst stondquote:
Mijn godquote:Op zondag 29 december 2019 01:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb nu opeens een flashback naar de editie van 2014, laatste keer dat Gers nog in de lijst stond[ afbeelding ]
Gouden tijden.quote:Op zondag 29 december 2019 01:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nu opeens een flashback naar de editie van 2014, laatste keer dat Gers nog in de lijst stond[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2019 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jullie niks hebben daar. Ja, een toren.
Ik heb hierachter ergens een hardcore feestje gaan ofzo.quote:
Leugens, Schotse opperhelden zijn de whisky brouwerijenquote:
Zeker. Typische Lowlandsplaat ook.quote:Op zondag 29 december 2019 01:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is toch wel een van de zeroes anthems
Rick van Velthuysen is altijd al kut geweest .Rick is belangrijker dan alles op de aardbol, aldus Rick zelf.quote:Op zondag 29 december 2019 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter dan die lul die gisteren na hem kwam
Whehehehe Rickquote:Op zondag 29 december 2019 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter dan die lul die gisteren na hem kwam
Ik ben eigenlijk ook niet trots op Ede staalquote:Op zondag 29 december 2019 01:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oh ja, Ede S is ook nog niet voorbij gekomen. Die gast die eigenlijk al 12 jaar in de Top 2000 had moeten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |