Een tuin is nooit af. Goed genoeg is goed genoeg!quote:Op zondag 29 december 2019 01:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
... oh ja en de fucking tuin afmakenook al jaar mee bezig, maar dan is het weer of het moet PERFECT zijn of ik doe het niet .... en als je je kut voelt kan het niet perfect worden, dus dan blijft het liggen
Perfectionisme is a bitch
Ik denk niet dat hij een update heeft over jouw concert- en festivalbezoekquote:Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat denk je goed! Wat was je update over mijn concert- en festivalbezoek?
Is ook helemaal niet zo heel erg klote als mensen hier zeggenquote:Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk word ik nu niet in elkaar geslagen maar In Nije Dei kan ik stiekem wel hebben.
ga je naar rock werchterquote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
23 concerten en 11 festivals vorig jaar![]()
Dus een van mijn voornemens zou ook kunnen zijn iets meer weekenden thuis doorbrengen.
Uiteraard als we toch topics in gaan halen, dan maar met een hoedje opquote:
De Limburgse nummers vind ik meer zendervervuiling.quote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet zo heel erg klote als mensen hier zeggen
Ik zal perfectionisten echt nooit begrijpen.quote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een tuin is nooit af. Goed genoeg is goed genoeg!
Laat ze hun eigen Top 2000 maar organiseren als ze het zo goed weten. Met hun zogenaamde taaltje.quote:Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
Fryslân gaat zometeen uit zijn dak.
Al is 'wer bisto' volgens mij nog populairder daar.
Fries is tenminste een taal en geen dialect voor gehandicapten zoals Limburgs en Brabants.quote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Limburgse nummers vind ik meer zendervervuiling.
Zeker niet. In Nije Dei wordt beschouwd als een soort volkslied.quote:Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
Fryslân gaat zometeen uit zijn dak.
Al is 'wer bisto' volgens mij nog populairder daar.
Ik kan vooral heel veel dingen een beetje. Maar het liefst een ondersteunende rol binnen een bedrijf. Hiervoor deed ik werk in de richting klantenservice/webshop/redactie.quote:
Mja, deel kunstgras gelegd, 3/4 border is af, nog een houten dek bouwen .... blaaaquote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een tuin is nooit af. Goed genoeg is goed genoeg!
Precies!quote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Uiteraard als we toch topics in gaan halen, dan maar met een hoedje op
omdat SYBquote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
En waarom staat de kast zo hoog?
Nope. Meeste festivals zijn housegeorienteerd, zeker als ik meerdaags ga. Afgelopen en waarschijnlijk komend jaar Wildeburg, Melt! ook geweest en We Are Electric maar dat was kut.quote:
In de kroegen in ieder geval hahaquote:Op zondag 29 december 2019 01:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker niet. In Nije Dei wordt beschouwd als een soort volkslied.
Soms begrijp het zelf niet eens. Je weet van ene kant ook wel dat het overdreven is, maar loslaten ho maar ...quote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zal perfectionisten echt nooit begrijpen.
Zeker.quote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Limburgse nummers vind ik meer zendervervuiling.
Huis een beetje opruimen en opknappen, vriendin helpen met dingetjes, nog een paar kilo kwijt en wat beter worden in programmeren.quote:Op zondag 29 december 2019 01:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dank![]()
Jij nog goede voornemens trouwens?
Nou, daar gaan we hoor. Uit volle borst. Geen idee wat ik zing, maargoedquote:Op zondag 29 december 2019 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies!
Ik geloof niet dat ik in 2017 hier meepostte, dus ik zet me volledig in voor de inhaalslag.
Jaa kut lijkt me datquote:Op zondag 29 december 2019 01:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Soms begrijp het zelf niet eens. Je weet van ene kant ook wel dat het overdreven is, maar loslaten ho maar ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |