Songfestival-antibonusquote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou niet op dit nummer stemmen maar ik had deze wel in de top 250 verwacht. Staat erg hoog/laag (hoe zeggen jullie dit?)
... oh ja en de fucking tuin afmakenquote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stoppen met drinken, meer fruit, elke dag een wandeling maken, dat soort dingen. Oja, nog meer ontspullen.
Klopt, was niet om aan te horenquote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied deed ze toch ook tijdens de songfestivalfinale?
Jij hebt denk ik mijn update over mijn concert- en festivalbezoek gemist.quote:Op zondag 29 december 2019 01:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan moet je niet de hele dag Fokken, maar naar minstens een van de drie feestjes gaan
Voelt als een second home tussen Kerst en oud en nieuwquote:Op zondag 29 december 2019 01:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je voelt je hier inmiddels ook prima thuis he
Ik alleen in jaar 1 alles voor mn P. Daarna ging het wat minderquote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe alle punten nog gepakt.
Dat is een ja, hoewel ik dat tweede af en toe ook vergeet.quote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Is dat een Ja?Of was je vergeten dat je op Fok zit?
Sowiesoquote:Op zondag 29 december 2019 01:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Voelt als een second home tussen Kerst en oud en nieuw
Altijd fijn om te lezenquote:Op zondag 29 december 2019 01:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Voelt als een second home tussen Kerst en oud en nieuw
Dat denk je goed! Wat was je update over mijn concert- en festivalbezoek?quote:Op zondag 29 december 2019 01:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik mijn update over mijn concert- en festivalbezoek gemist.
Ja, ben al eens 5 weken gestopt en afgelopen 4/5 maanden drink ik al niet meer doordeweeks. Is ook wel mooi geweest.quote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Helemaal stoppen met drinken? Alles met mate, broer. Het leven is niet zwart wit
Nou, vooruitquote:Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef Strani het volgende:
*geeft iedereen hier vast feesthoedjes met de Friese vlag.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk word ik nu niet in elkaar geslagen maar In Nije Dei kan ik stiekem wel hebben.
De sfeer zit er alvast in!quote:Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, vooruitben ik je wel schuldig.
*zet alvast op*
23 concerten en 11 festivals vorig jaarquote:Op zondag 29 december 2019 01:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat denk je goed! Wat was je update over mijn concert- en festivalbezoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |