Mijn Levenquote:
Kan heerlijk zijn, ik ken het dubbele gevoelquote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb de Pippies al anderhalve dag niet gezien en ik schaam me er een beetje voor hoe heerlijk ik dit vind.
Morgen ga ik ze weer halen.
Heeft Paul toch iets goeds gedaan met de Top 2000!quote:Op zondag 29 december 2019 01:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Robert Longgod
Is destijds niet voor het eerst met dit nummer in de Top 2000 gekomen. Pas na zijn overlijden in 2006, en nadat Paul de Leeuw (daar issie weer) er een matige cover van opnam, kwam juist het origineel in de lijst.
En omdat Robert Long in zijn geheel niet op Spotify terug te vinden is. Smaken verschillen, prima, maar dat is natuurlijk wel een jammerlijke situatie.quote:Op zondag 29 december 2019 01:21 schreef Tussle266 het volgende:
Deze staat nooit in die Spotify-lijsten van de T2K omdat Spotify wel graag serieus genomen wil blijven worden.
Is eruit gevlogen helaas.quote:Op zondag 29 december 2019 01:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vanmorgen Vloog Ze Nog stond er ook wel eens in dacht ik
staat Brace er ook in ?quote:
Maar Pip, zo nu, even een uur of 48 geen gezeik met die koters en muziek. Is toch heerlijk man, ja toch? Lekker man, laat gaan johquote:Op zondag 29 december 2019 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
Staat dat nummer ‘pedofielen doen op hun knieën’ nog in de lijst?
Yepquote:Op zondag 29 december 2019 01:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
Robert Longgod
Is destijds niet voor het eerst met dit nummer in de Top 2000 gekomen. Pas na zijn overlijden in 2006, en nadat Paul de Leeuw (daar issie weer) er een matige cover van opnam, kwam juist het origineel in de lijst.
Was maar een garpjequote:
Jaartje vergistquote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
AWS was 2018 ja. Dit jaar Joci Papai weer. Allebei erg mooi
Goed dat je het even uitlegt.quote:Op zondag 29 december 2019 01:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En omdat Robert Long in zijn geheel niet op Spotify terug te vinden is. Smaken verschillen, prima, maar dat is natuurlijk wel een jammerlijke situatie.
Oh, verrassend dat die er nu niet in staat.quote:Op zondag 29 december 2019 01:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vanmorgen Vloog Ze Nog stond er ook wel eens in dacht ik
Uit de Kast kwam Robert inderdaad!quote:Op zondag 29 december 2019 01:22 schreef KBFX2002 het volgende:
Robert had beter binnen kunnen blijven.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Robert doet het lekker tussen 4 planken
Ik heb nu opeens een flashback naar de editie van 2014, laatste keer dat Gers nog in de lijst stondquote:
Mijn godquote:Op zondag 29 december 2019 01:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb nu opeens een flashback naar de editie van 2014, laatste keer dat Gers nog in de lijst stond[ afbeelding ]
Gouden tijden.quote:Op zondag 29 december 2019 01:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nu opeens een flashback naar de editie van 2014, laatste keer dat Gers nog in de lijst stond[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2019 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jullie niks hebben daar. Ja, een toren.
Ik heb hierachter ergens een hardcore feestje gaan ofzo.quote:
Leugens, Schotse opperhelden zijn de whisky brouwerijenquote:
Zeker. Typische Lowlandsplaat ook.quote:Op zondag 29 december 2019 01:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is toch wel een van de zeroes anthems
Rick van Velthuysen is altijd al kut geweest .Rick is belangrijker dan alles op de aardbol, aldus Rick zelf.quote:Op zondag 29 december 2019 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter dan die lul die gisteren na hem kwam
Whehehehe Rickquote:Op zondag 29 december 2019 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter dan die lul die gisteren na hem kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |