Je bent gewoon jaloers dat jullie niks hebben daar. Ja, een toren.quote:Op zondag 29 december 2019 01:16 schreef ok01 het volgende:
Als Groninger kan ik hier niet naar luisteren
Nou ja, bij mij wel, maar ik ben een beetje gek.quote:Op zondag 29 december 2019 01:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hongaarse songfestival muziek wel?
En nu een nieuwe Long.quote:Op zondag 29 december 2019 01:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Heeft ie een operatie gehad? Een nieuwe dij?
Oh ja, Ede S is ook nog niet voorbij gekomen. Die gast die eigenlijk al 12 jaar in de Top 2000 had moeten staanquote:Op zondag 29 december 2019 01:16 schreef ok01 het volgende:
Als Groninger kan ik hier niet naar luisteren
Was afgelopen jaar niet dat rockbandje? Op blote voeten..quote:Op zondag 29 december 2019 01:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nou ja, bij mij wel, maar ik ben een beetje gek.
Heb je een accent? Zachte 'g' zeker?quote:Op zondag 29 december 2019 01:19 schreef djenneke het volgende:
Dit vind ik dan weer een beetje jammerlijk. Dat über-gearticuleerd Nederlands is niet aan mij besteed.
Ik moet flink zijn met mijn keeltyfus.quote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef Bugno3 het volgende:
Over een uur Smifssgoden...![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien even flink zijn?
AWS was 2018 ja. Dit jaar Joci Papai weer. Allebei erg mooiquote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Was afgelopen jaar niet dat rockbandje? Op blote voeten..
SPRUITJESALARM, SPRUITJESALARMquote:Op zondag 29 december 2019 01:19 schreef djenneke het volgende:
Dit vind ik dan weer een beetje jammerlijk. Dat über-gearticuleerd Nederlands is niet aan mij besteed.
Mag dat niet?quote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je een accent? Zachte 'g' zeker?
Same.quote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb de Pippies al anderhalve dag niet gezien en ik schaam me er een beetje voor hoe heerlijk ik dit vind.
Morgen ga ik ze weer halen.
Dan welkomquote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope kom net binnen. Beetje laat, Of vroeg
Over een half uur TALK TALK-goddelijkheidquote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef Bugno3 het volgende:
Over een uur Smifssgoden...![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien even flink zijn?
Je bent ook maar een mens manquote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb de Pippies al anderhalve dag niet gezien en ik schaam me er een beetje voor hoe heerlijk ik dit vind.
Maakt niet uit joh. Ik spreek ABN maar heb altijd de gewoonte om mensen heel snel te gaan kopiëren, en ik kan er niks aan doen. In het Engels doe ik het ook.quote:
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je een accent? Zachte 'g' zeker?
Welke?quote:Op zondag 29 december 2019 01:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Over een half uur TALK TALK-goddelijkheid
Brace GODquote:
Hoe oud zijn de pippies?quote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
Iedereen doet hetquote:Op zondag 29 december 2019 01:21 schreef PippenScottie het volgende:
Staat dat nummer ‘pedofielen doen op hun knieën’ nog in de lijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |