Wel lekker dat deze plaat dialectvrij is inderdaad...quote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De Kast is best prima. Veel beter dan al die dialectmuziek.
En nee ik kom niet uit Friesland
Ik ook niet maar we maken er het beste van!quote:Op zondag 29 december 2019 01:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nou, daar gaan we hoor. Uit volle borst. Geen idee wat ik zing, maargoed
Ik denk dat ik van Strani Amore meer woorden mee kan zingen dan van dit.quote:Op zondag 29 december 2019 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet maar we maken er het beste van!
Eensquote:Op zondag 29 december 2019 01:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wel lekker dat deze plaat dialectvrij is inderdaad...
https://banen.bol.com/quote:Op zondag 29 december 2019 01:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan vooral heel veel dingen een beetje. Maar het liefst een ondersteunende rol binnen een bedrijf. Hiervoor deed ik werk in de richting klantenservice/webshop/redactie.
Dus bijvoorbeeld bij een webwinkel orders verwerken, klanten helpen en de shop aanvullen dmv foto's/video/tekst zou ik willen doen. Maar zo heel veel banen zijn daar helaas niet in te vinden.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van Strani Amore meer woorden mee kan zingen dan van dit.
Ook goed bezigquote:Op zondag 29 december 2019 01:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Huis een beetje opruimen en opknappen, vriendin helpen met dingetjes, nog een paar kilo kwijt en wat beter worden in programmeren.
Same old, same old.
Syb heeft 'nasale zang' een hele nieuwe betekenis gegeven.quote:Op zondag 29 december 2019 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
Mooie tekst maar natuurlijk wel heel vals gezongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |