SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Make love, not war ☮
Twister is toch niet echt een bordspel??quote:
Dit was meer verwijzend naar R.E.M.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Twister is toch niet echt een bordspel??
Dat was ik ook aan het tikken, maar toen was het vorige topic alweer dicht..quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Twister is toch niet echt een bordspel??
Is Wingspan wat? Die eerste ken ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Century Spice Road, Wingspan, Wizard en Zombie Fluxx.
Jep. Al veel gezegd en over geschreven. Nu ook weer in het nieuwe boek dat uit is. Bizar dat men dat toen normaal vondquote:
Bij mij ook hoor, alleen snel knippen en plakken en voilaquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was ik ook aan het tikken, maar toen was het vorige topic alweer dicht..
Califirnia Gurls van Katy komt dan weer niet voorbij he. Jammer vanwege de gifjesquote:
Ik was te luiquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor, alleen snel knippen en plakken en voila
Geen Ohio, daarom vind ik het dus een ***nummerquote:
Neil Young iets voor je?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geen Ohio, daarom vind ik het dus een ***nummer
Wingspan is wel tof. Het gaat over vogels, en het geniale eraan is dat elk element aan de vogels daadwerkelijk kloppend is met hoe die vogels in het echt gaan, van vleugelgrootte tot aan hoeveelheid eieren die ze leggen, en het heeft ook allemaal invloed op het spel. Knap gedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Wingspan wat? Die eerste ken ik niet.
Of Normaalquote:
En is het toch nog een beetje goedgekomen met 'm?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:11 schreef essnhills het volgende:
Mijn broer luisterde vroeger heel veel RHCP
de jeugd van tegenwoordig...quote:
Four dead in Ohio...quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geen Ohio, daarom vind ik het dus een ***nummer
Van wat er in de lijst staat Can't Stop, verder Parallel Universe en Fortune Faded.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
Road Trippin' wel het beste van ze.
Geen idee, maar hierna komt wel Winter. Is dat ook goed?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef bjanaan het volgende:
Is Snow nog ergens noteert? Ook zo’n pareltje!
Zwak voor de solo in Scar Tissuequote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van wat er in de lijst staat Can't Stop, verder Parallel Universe en Fortune Faded.
Of alles van Dave Grohl, want die is er geboren.quote:
Doen we niet moeilijk over hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Califirnia Gurls van Katy komt dan weer niet voorbij he. Jammer vanwege de gifjes
Beide spellen een paar keer gespeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wingspan is wel tof. Het gaat over vogels, en het geniale eraan is dat elk element aan de vogels daadwerkelijk kloppend is met hoe die vogels in het echt gaan, van vleugelgrootte tot aan hoeveelheid eieren die ze leggen, en het heeft ook allemaal invloed op het spel. Knap gedaan.
Century Spice Road is in mijn ogen een betere versie van Splendor.
Komt in de buurtquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen idee, maar hierna komt wel Winter. Is dat ook goed?
ja, op 463quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef bjanaan het volgende:
Zekerquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
En is het toch nog een beetje goedgekomen met 'm?
Die speelden ze toen ik ze in 2012 zag voor het eerst weer live sinds 2007.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef bjanaan het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen we niet moeilijk over hoor
[ afbeelding ]
Nu ben ik nog twintiger, moet het er nog even van nemen..quote:
Mis je Tell Me Baby?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van wat er in de lijst staat Can't Stop, verder Parallel Universe en Fortune Faded.
Ah, dat is nog eens mooi nieuws!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
ZekerHij is vandaag gaan samenwonen met zijn vriendin
Moet goed zijn geweestquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die speelden ze toen ik ze in 2012 zag voor het eerst weer live sinds 2007.
Splendor is erg vlak, voor de beginnende speler als je het mij vraagt. Van Wingspan heb ik wel het een en ander gezien, maar nooit bijv. getest op een beurs of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wingspan is wel tof. Het gaat over vogels, en het geniale eraan is dat elk element aan de vogels daadwerkelijk kloppend is met hoe die vogels in het echt gaan, van vleugelgrootte tot aan hoeveelheid eieren die ze leggen, en het heeft ook allemaal invloed op het spel. Knap gedaan.
Century Spice Road is in mijn ogen een betere versie van Splendor.
Heb je ook nog wat Taylor Swift voor me?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen we niet moeilijk over hoor
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef Bos81 het volgende:
Sjefke heeft wel pech, normaal gaat ie rond 21.30 naar buiten. Nu moet ie wachten tot na de eerste nummers na het 22.00 uur journaal![]()
Goeie UIquote:
Kende dat nummer tot begin deze maand niet, maar heb hem nu 1x live in een bloedmooie coverversie mogen horenquote:
*benquote:
Beide spellen duren minder dan 2 uurquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Splendor is erg vlak, voor de beginnende speler als je het mij vraagt. Van Wingspan heb ik wel het een en ander gezien, maar nooit bijv. getest op een beurs of iets dergelijks.
Ik vind Splendor conceptueel wel tof, dus zal eens kijken naar Century Spice Road. Zolang het maar niet langer dan 2 uur duurt, dan haak ik wel af.
Ja leuk hequote:
Goed stemnummer welquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:14 schreef asco het volgende:
Schandalig dat dit gezakt is.
Ja op gestemd, duh.
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb je nou als nog je kerst UI erbij gepakt?
quote:
Geen bordspellen vereniging bij jou in de buurt om de spellen uit te proberen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Splendor is erg vlak, voor de beginnende speler als je het mij vraagt. Van Wingspan heb ik wel het een en ander gezien, maar nooit bijv. getest op een beurs of iets dergelijks.
Ik vind Splendor conceptueel wel tof, dus zal eens kijken naar Century Spice Road. Zolang het maar niet langer dan 2 uur duurt, dan haak ik wel af.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat Taylor Swift voor me?
Heeft ie totaal geen last van. Nooit gehad ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Awww
Hoe gaat het trouwens met Sjefke en vuurwerk nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
Dat rokje is leukquote:
In Veldhoven wel, maar da's nog steeds wel een eindje weg.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:15 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Geen bordspellen vereniging bij jou in de buurt om de spellen uit te proberen?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Soms wil wel eens Tori's pianokruk zijn
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft ie totaal geen last van. Nooit gehad ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ook wel bizar dat zo'n iconische 90s nummer er pas 5 jaar in staatquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:14 schreef asco het volgende:
Schandalig dat dit gezakt is.
Ja op gestemd, duh.
Daar moet je sowieso niet naar toe willenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Veldhoven wel, maar da's nog steeds wel een eindje weg.
Maar je weet: IT'S GOTTA BE BIGquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Soms wil wel eens Tori's pianokruk zijn
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
En kan je goed met 'r opschieten? Want dat helpt ook wel natuurlijk.
Daar ben ik weleens geweest om te speldemoën haha. Toen moet ik wel gestoord vroeg mijn nest uit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Veldhoven wel, maar da's nog steeds wel een eindje weg.
Hij begint wel al een oud beestje te worden. HIj is inmiddels al 12quote:
Naar Veldhoven, of naar de vereniging?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar moet je sowieso niet naar toe willen
Ja. Het zegt me niets dit.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Veldhovenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar Veldhoven, of naar de vereniging?
Helaas is het juist gezakt.quote:
Blijft voor mij toch misschien wel het mooiste instrument.quote:
Ik kom er bijna iedere week wel voor mijn werkquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ah, mooi!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaErg leuke meid. Ze passen goed bij elkaar
Zeker.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Blijft voor mij toch misschien wel het mooiste instrument.
Oh das idd wel redelijk oud idd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij begint wel al een oud beestje te worden. HIj is inmiddels al 12![]()
![]()
Maar hij doet het nog goed![]()
Blijft voor mij een huilende gitaar, maar piano is ook zeker een van mn favorietenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Blijft voor mij toch misschien wel het mooiste instrument.
Crucify is ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste keer dat ik dit hoorde had ze me al helemaal ingepalmd, die Tori
Ik vind het inderdaad erg mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste keer dat ik dit hoorde had ze me al helemaal ingepalmd, die Tori
Pretty Good Year vind ik ook prachtig, en Icicle.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Crucify is ook
And A Man With A Gun...zo.
ik vind crusify en cornflake girl ook prachtigquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, had het dit jaar op 204. Nog steeds te laag.
Awwwquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh das idd wel redelijk oud idd.
Bij mijn ex thuis is de puppy die ze in huis namen toen ik net met mijn ex was (in 2006) net een paar weken geleden overleden
Vijf keer Kate Bush dit jaar, zie ik. Daar ben ik wel tevreden mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit kan wedijveren met The Man With The Child in His Eyes
Ja missen eigenlijk geen belangrijke platen van Katequote:Op zaterdag 28 december 2019 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Vijf keer Kate Bush dit jaar, zie ik. Daar ben ik wel tevreden mee.
Nee precies, heel netjesquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja missen eigenlijk geen belangrijke platen van Kate
JAAAAAAAAAAAAAquote:
Ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Awww13 is ook best een mooie leeftijd voor de gemiddelde hond. Natuurlijk ras afhankelijk.
Soms, ik moet bekennen dat ik nog lang niet al zijn albums kenquote:
quote:
Geloof je meteen. Voor mij is dat nog wel in de buurt, gelukkig. Hebben ook vast een beurs, natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar ben ik weleens geweest om te speldemoën haha. Toen moet ik wel gestoord vroeg mijn nest uit.
Wacht maarquote:
MET TOETERS EN BELLENquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
Fuck Limburg
Fuck Frans Timmermans
Fuck Annemarie Penn-te Strake
Fuck Kristallnach.
Al is dit beter dan Bloasmuziek.
geduld...quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:21 schreef essnhills het volgende:
Er gaat bij deze ook nog geen belletje rinkelen
Dat zei je vorig jaar ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:21 schreef essnhills het volgende:
Er gaat bij deze ook nog geen belletje rinkelen
Deze tirade zag ik even niet aankomen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
Fuck Limburg
Fuck Frans Timmermans
Fuck Annemarie Penn-te Strake
Fuck Kristallnach.
Al is dit beter dan Bloasmuziek.
De nacht van de lange zeisen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit ging over de Boerenvervolging
Vanaf wanneer zou ik het moeten herkennen?quote:
Oh.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zei je vorig jaar ook.
Weet jij dat nog?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zei je vorig jaar ook.
Ik kijk mee. Al vanaf 3-0 / 2-0quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
Thriller bij het dartsen hoor jongens.
normaal gesproken toch wel inmiddels, maar ja, jij bent essnhillsquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanaf wanneer zou ik het moeten herkennen?
Cultuurbarbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:23 schreef Poppejans het volgende:
Wat is dit voor wanstaltigheid
Dit is alleen leuk met veel bier op ofzo?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
normaal gesproken toch wel inmiddels, maar ja, jij bent essnhills
niks wanstaltig.. tekstueelquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:23 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb weinig met muziek in Limburgs dialectquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze tirade zag ik even niet aankomen.
In het kwadraatquote:
Gezien je opmerkingen over andere nummers waar ik me meestal heel goed in kon vinden valt me dit toch een beetje tegenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:23 schreef Poppejans het volgende:
Och maar jongen daar hoef je toch niet zo boos om te worden?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb weinig met muziek in Limburgs dialect
ESS TÄGLICH KRISTALLNAACHquote:
Niks tegen Duitsland, doe mij Rammstein maar.quote:
Waar?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gaat best hard met de wodkafles
Bruinhemd gespotquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:23 schreef Poppejans het volgende:
Je moet er ook niet mee slaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gaat best hard met de wodkafles
Keulsquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb weinig met muziek in Limburgs dialect
De Zwaangodquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:25 schreef Isorden het volgende:
Radio 2 maar ff naar de PC stream gezet, ook ff mee kijken bij het Dartsen
jongenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Och maar jongen daar hoef je toch niet zo boos om te worden?
Staat deze in de lijst dankzij een NS-reclame?quote:
En omdat Cohen omviel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Staat deze in de lijst dankzij een NS-reclame?
quote:
Denk dat deze met een DAB'je binnenkwamquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bloasmuziek vind ik prachtig juistquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
jongen
Neuh, ik ben er wel rustig onder hoor. Het is niet zo erg als Bloasmuziek, dan ga ik weer klagen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind dit niet zo'n bijzondere notering van Ronald Plasterk.
Jaquote:
Dat gebeurde vroeger wel vaker door de NS bij mensen met de achternaam Cohen, maar daar hebben we het maar niet over.quote:
En dat als Veluwenaar. aiquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Bloasmuziek vind ik prachtig juist
Die is beter in de versie van Jose Hoebee.quote:
Ja, daar ben ik ook een tijdje verbolgen over geweest. De verkeerde NS-nummers krijgen een Top 2000-bonusquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel matig dat Bright Eyes zelfs met steun van de NS nooit de lijst heeft gehaald.
geen idee. maakt me ook niet uit eigenlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:28 schreef Kyran het volgende:
Zo, ben er vanaf nu tot uurtje of 5:00 om hardcore mee te postenHoe lopen we t.o.v. 2018 en 2017?
Gaat de goede kant op, echter hadden we in 2017 weekend op 30 en 31 dec.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:28 schreef Kyran het volgende:
Zo, ben er vanaf nu tot uurtje of 5:00 om hardcore mee te postenHoe lopen we t.o.v. 2018 en 2017?
Zonde is dat inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel matig dat Bright Eyes zelfs met steun van de NS nooit de lijst heeft gehaald.
Wel leuk om beetje in de gaten te houdenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen idee. maakt me ook niet uit eigenlijk
Nathan is dan ook een vervelende lulquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:28 schreef Strani het volgende:
Een kartonnen Stasse wordt door Annemieke verkozen voor een dans boven die arme jongen van vlees en bloed bij haar in de studio.
Zegt met niets.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is beter in de versie van Jose Hoebee.
Staat Bright eyes er niet in?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Meesterwerkquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:29 schreef MTheBassman het volgende:
You Want It Darker is toch ook wel een prachtige zwanenzang van hem
Ik was er vorig jaar nogquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie mezelf nu weer door Wenen lopen.![]()
Verrek ja! Kon er niet opkomen waar me dit aan deed denkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:28 schreef Bugno3 het volgende:
Lijkt een beetje op Zing Vecht Huil Bid zo nu en dan.
Take this waltz, take this waltz!quote:
het nummer wel, de band niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:29 schreef essnhills het volgende:
S
[..]
Staat Bright eyes er niet in?![]()
![]()
Ik wil, die mute ik het liefst. Ongeacht welk dialect.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik vind Op Fietse ook mooi hoorIk heb niks tegen liedjes in dialect.
Nederland, smakeloos...quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:29 schreef essnhills het volgende:
S
[..]
![]()
Stond tussen mijn meest gedraaide nummers in 2019quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:29 schreef MTheBassman het volgende:
You Want It Darker is toch ook wel een prachtige zwanenzang van hem
Het nummer van Art Garfunkel wel, de band niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:29 schreef essnhills het volgende:
S
[..]
![]()
Monster in de lijst zou wel lekker zijn. Ook voor de Nicky Minaj-fans op dit forum.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kanye zit ook in een paar reclames dit jaar, maar komt ook niet extra binnen
ohquote:
Maar waarom dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wil, die mute ik het liefst. Ongeacht welk dialect.
Ik twee jaar geleden. Vorig jaar Praag, dit jaar is het er helaas niet van gekomen om weg te gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar nogErg mooi
Afgelopen zomer nog. Schitterende stadquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar nogErg mooi
Ik was naar Bremen een paar weken geledenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik twee jaar geleden. Vorig jaar Praag, dit jaar is het er helaas niet van gekomen om weg te gaan.
Die kan ik als niet rapfan zeer goed hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Monster in de lijst zou wel lekker zijn. Ook voor de Nicky Minaj-fans op dit forum.
Echt heel mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Afgelopen zomer nog. Schitterende stad
OKee, ook mooi?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was naar Bremen een paar weken geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |