het nummer wel, de band niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:29 schreef essnhills het volgende:
S
[..]
Staat Bright eyes er niet in?![]()
![]()
Ik wil, die mute ik het liefst. Ongeacht welk dialect.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik vind Op Fietse ook mooi hoorIk heb niks tegen liedjes in dialect.
Nederland, smakeloos...quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:29 schreef essnhills het volgende:
S
[..]
![]()
Stond tussen mijn meest gedraaide nummers in 2019quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:29 schreef MTheBassman het volgende:
You Want It Darker is toch ook wel een prachtige zwanenzang van hem
Het nummer van Art Garfunkel wel, de band niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:29 schreef essnhills het volgende:
S
[..]
![]()
Monster in de lijst zou wel lekker zijn. Ook voor de Nicky Minaj-fans op dit forum.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kanye zit ook in een paar reclames dit jaar, maar komt ook niet extra binnen
ohquote:
Maar waarom dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wil, die mute ik het liefst. Ongeacht welk dialect.
Ik twee jaar geleden. Vorig jaar Praag, dit jaar is het er helaas niet van gekomen om weg te gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar nogErg mooi
Afgelopen zomer nog. Schitterende stadquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was er vorig jaar nogErg mooi
Ik was naar Bremen een paar weken geledenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik twee jaar geleden. Vorig jaar Praag, dit jaar is het er helaas niet van gekomen om weg te gaan.
Die kan ik als niet rapfan zeer goed hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Monster in de lijst zou wel lekker zijn. Ook voor de Nicky Minaj-fans op dit forum.
Echt heel mooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Afgelopen zomer nog. Schitterende stad
OKee, ook mooi?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was naar Bremen een paar weken geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |