Cultuurbarbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:23 schreef Poppejans het volgende:
Wat is dit voor wanstaltigheid
Dit is alleen leuk met veel bier op ofzo?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
normaal gesproken toch wel inmiddels, maar ja, jij bent essnhills
niks wanstaltig.. tekstueelquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:23 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb weinig met muziek in Limburgs dialectquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze tirade zag ik even niet aankomen.
In het kwadraatquote:
Gezien je opmerkingen over andere nummers waar ik me meestal heel goed in kon vinden valt me dit toch een beetje tegenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:23 schreef Poppejans het volgende:
Och maar jongen daar hoef je toch niet zo boos om te worden?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb weinig met muziek in Limburgs dialect
ESS TÄGLICH KRISTALLNAACHquote:
Niks tegen Duitsland, doe mij Rammstein maar.quote:
Waar?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gaat best hard met de wodkafles
Bruinhemd gespotquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:23 schreef Poppejans het volgende:
Je moet er ook niet mee slaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gaat best hard met de wodkafles
Keulsquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb weinig met muziek in Limburgs dialect
De Zwaangodquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:25 schreef Isorden het volgende:
Radio 2 maar ff naar de PC stream gezet, ook ff mee kijken bij het Dartsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |