Vijf keer Kate Bush dit jaar, zie ik. Daar ben ik wel tevreden mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit kan wedijveren met The Man With The Child in His Eyes
Ja missen eigenlijk geen belangrijke platen van Katequote:Op zaterdag 28 december 2019 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Vijf keer Kate Bush dit jaar, zie ik. Daar ben ik wel tevreden mee.
Nee precies, heel netjesquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja missen eigenlijk geen belangrijke platen van Kate
JAAAAAAAAAAAAAquote:
Ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Awww13 is ook best een mooie leeftijd voor de gemiddelde hond. Natuurlijk ras afhankelijk.
Soms, ik moet bekennen dat ik nog lang niet al zijn albums kenquote:
quote:
Geloof je meteen. Voor mij is dat nog wel in de buurt, gelukkig. Hebben ook vast een beurs, natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar ben ik weleens geweest om te speldemoën haha. Toen moet ik wel gestoord vroeg mijn nest uit.
Wacht maarquote:
MET TOETERS EN BELLENquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
Fuck Limburg
Fuck Frans Timmermans
Fuck Annemarie Penn-te Strake
Fuck Kristallnach.
Al is dit beter dan Bloasmuziek.
geduld...quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:21 schreef essnhills het volgende:
Er gaat bij deze ook nog geen belletje rinkelen
Dat zei je vorig jaar ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:21 schreef essnhills het volgende:
Er gaat bij deze ook nog geen belletje rinkelen
Deze tirade zag ik even niet aankomen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
Fuck Limburg
Fuck Frans Timmermans
Fuck Annemarie Penn-te Strake
Fuck Kristallnach.
Al is dit beter dan Bloasmuziek.
De nacht van de lange zeisen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit ging over de Boerenvervolging
Vanaf wanneer zou ik het moeten herkennen?quote:
Oh.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zei je vorig jaar ook.
Weet jij dat nog?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zei je vorig jaar ook.
Ik kijk mee. Al vanaf 3-0 / 2-0quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
Thriller bij het dartsen hoor jongens.
normaal gesproken toch wel inmiddels, maar ja, jij bent essnhillsquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanaf wanneer zou ik het moeten herkennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |