Ja, ik heb daar ook heel erg veel last vanquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken de liedjes meestal wel, zoals deze. Ik ben alleen gewoon echt heel slecht in namen en titels.
Dat zeggen we ook nog wel over Tool over een tijdje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoe hebben ze in de eerste acht edities compleet kunnen ontbreken?
Radiohit was t wel hoor en MTV ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar waarom staat High and Dry dan op de keuzelijst? Dat werd hier helemaal geen (radio)hit en is volgens mij onder fans ook helemaal niet zo'n populair RH-nummer
Ik trek die belletjes gewoon heel slecht, ouwe reus.quote:
Extreme sturing van de redactie cq boycotten van bepaalde genres/artiestenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoe hebben ze in de eerste acht edities compleet kunnen ontbreken?
Andersom wordt het wel makkelijkerquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar ook heel erg veel last van
Je huillacht mijn stemkeuzequote:Op zaterdag 28 december 2019 21:05 schreef MTheBassman het volgende:
895 No Surprises Radiohead
894 Dani California Red Hot Chili Peppers![]()
![]()
893 Winter Tori Amos
892 Kristallnach BAP![]()
891 Take This Waltz Leonard Cohen
890 A Gentleman's Excuse Me Fish
889 That's Life Frank Sinatra
888 One Of Us ABBA
887 Titanium David Guetta & Sia![]()
![]()
886 All For Nothing Kensington
885 Tie Your Mother Down Queen
884 High Hopes Panic! At the Disco
883 Sammy Ramses Shaffy
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:07 schreef bjanaan het volgende:
Ik meld me weer vorig jaar niks laten horen maar nu weer erbij!
Avond mensen!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:07 schreef bjanaan het volgende:
Ik meld me weer vorig jaar niks laten horen maar nu weer erbij!
Avond mensen!
Het is allemaal wat. Ik zou me niet meer druk maken om die eerste 15 jaar top 2000.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Extreme sturing van de redactie cq boycotten van bepaalde genres/artiesten
De StoeltieSturing?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Extreme sturing van de redactie cq boycotten van bepaalde genres/artiesten
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Radiohit was t wel hoor en MTV ook
Don Leo zat ooit bij 2 meter sessies en daar werd ook keer mooie versie van High and Dry opgenomen, misschien ligt dat wel aan hemquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Maar waarom staat High and Dry dan op de keuzelijst? Dat werd hier helemaal geen (radio)hit en is volgens mij onder fans ook helemaal niet zo'n populair RH-nummer
Twister en Risk?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Vanmiddag gezellig bordspellen gespeeld met vrienden. Nu is alleen mijn vriendin er nog
Aha, juist. Die willekeur weerquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Don Leo zat ooit bij 2 meter sessies en daar werd ook keer mooie versie van High and Dry opgenomen, misschien ligt dat wel aan hem
OKee,quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik weer even terug ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |