quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:04 schreef KBFX2002 het volgende:
Hoogtepunt van dit uur is toch wel de Deep Purple-reclame
Enige nummer dat ik van ze ken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Komen we I Write Sins not Tragedies van Panic! at the Disco ook nog tegen?
Keuzelijst. Maar ik hoef geen 20 Radiohead-nummers.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:04 schreef Gretzl het volgende:
Hoe kan Radiohead nu 6 edities op rij met precies 6 dezelfde nummers in de lijst staan??
[ afbeelding ]
Terwijl classics als Exit Music en Let Down nog steeds ontbreken...
Zonde wel, ik vind de hitjes van P!atD's debuut nog altijd het leukstquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Komen we I Write Sins not Tragedies van Panic! at the Disco ook nog tegen?
Ik ook, maar die poppunk vond ik toen een walgelijke parodie op muziek. Dat helpt voor mij juist weer niet mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Toen ik het eerste album uitkwam, zat ik mijn punk, gothic en hard gitaren periode.
Hoe hebben ze in de eerste acht edities compleet kunnen ontbreken?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:04 schreef Gretzl het volgende:
Hoe kan Radiohead nu 6 edities op rij met precies 6 dezelfde nummers in de lijst staan??
[ afbeelding ]
Terwijl classics als Exit Music en Let Down nog steeds ontbreken...
Ik vind het wel verdacht dat High and Dry het nog ieder jaar haalt, terwijl er niks vanuit de vrije keuze doorkomt
Jigsaw moet er in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keuzelijst. Maar ik hoef geen 20 Radiohead-nummers.
Al mag ieder ander nummer erin voor deze verschrikking. Met dat kutbelletje.
Ik ken de liedjes meestal wel, zoals deze. Ik ben alleen gewoon echt heel slecht in namen en titels.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:05 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan altijd kijken naar essn's uurlijstjes kijken als ik me echt een muzikale cultuurbarbaar voel
Ja hoorde rond 2006 nog beetje bij emo en kwam voorbij in tenten waar ik toen kwamquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde wel, ik vind de hitjes van P!atD's debuut nog altijd het leukst
Maar waarom staat High and Dry dan op de keuzelijst? Dat werd hier helemaal geen (radio)hit en is volgens mij onder fans ook helemaal niet zo'n populair RH-nummerquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keuzelijst. Maar ik hoef geen 20 Radiohead-nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |